| |
Και 2wd από την Land Rover
Gaydon, Warwickshire, 18 Μαΐου 2010
Η Land Rover ανακοίνωσε ότι
θα εισαγάγει μια επιλογή 2WD (εκτός από τα
παράγωγα 4WD) για το νέο compact Range
Rover.
Το 2WD όχημα, που θα διατίθεται στην αγορά από το 2011, θα εκπέμπει
λιγότερο από 130g/km CO2, κερδίζοντας έτσι τη θέση του ελαφρύτερου, με
την υψηλότερη απόδοση καυσίμου Range Rover που κατασκευάστηκε ποτέ.
Η Jaguar Land Rover έχει δεσμευθεί να επενδύσει 800 εκ. λίρες στην
ανάπτυξη τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον και παραμένει
προσηλωμένη στην ανάπτυξη των οχημάτων με αειφόρα χαρακτηριστικά που να
ανταποκρίνονται στη ζήτηση των πελατών.
Ο Phil Popham, διευθύνων σύμβουλος της Land Rover, δήλωσε: «Η Land
Rover ανακοίνωσε ότι το νέο compact Range Rover θα είναι διαθέσιμο σε
2WD. Αυτό είναι καλό νέο για την εταιρεία και για τους πελάτες μας.
Μια επιλογή 2WD είναι απλώς ένας τρόπος με τον οποίο αναπτύσσουμε την
αποτελεσματικότητα των οχημάτων μας, ενώ δημιουργούμε μία νέα προσθήκη
στην γκάμα Land Rover, επεκτείνοντας με αυτό τον τρόπο το πελατολόγιό
μας.
Θα συνεχίσουμε να παράγουμε τα “καλύτερα οχήματα παντός εδάφους
παγκοσμίως” για τους πελάτες που απαιτούν 4WD αλλά τώρα θα προσφέρουμε
και μια εναλλακτική σε εκείνους που δεν θέλουν απαραίτητα 4WD».
Το Range_e
Στο πλαίσιο της έλευσης του 2WD, η Land Rover θα επικεντρώνεται σε
τρεις βασικούς τομείς της τεχνολογίας προκειμένου να μειώσει το βάρος
των οχημάτων Land Rover, να μειώσει τις δευτερεύουσες απώλειες και να
αυξήσει την αποδοτικότητα του κινητήρα.
Η χρήση της υβριδικής τεχνολογίας αποτελεί επίσης μέρος των σημαντικών
εξελίξεων για τα μεγαλύτερα οχήματα της γκάμας. Το πρώτο υβριδικό
ντίζελ θα είναι διαθέσιμο το 2012 και θα κυκλοφορεί στους δρόμους
το 2013.
Μέχρι το τέλος του 2010 η Land Rover θα δοκιμάζει το πρώτο diesel
υβριδικό πρωτότυπο που ονομάζεται «range_e», το οποίο αναπτύσσεται με
τη χρήση της πλατφόρμας του Range Rover Sport.
Στις δοκιμές αυτού του οχήματος θα χρησιμοποιηθεί ο υπάρχων 3,0
λίτρων TDV6 diesel κινητήρας με ZF 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Ο στόχος είναι να επιτευχθεί ένα
εύρος 32 χιλιομέτρων που να χρησιμοποιεί
ηλεκτρική ενέργεια, εκπέμποντας λιγότερο από 100g/km CO2 αλλά και να
φτάσει σε μια μέγιστη ταχύτητα περίπου 120 μιλίων/ώρα.
More articles
|
|
| |
|