Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Αττικό Rally Raid 2007: 300+ χιλιόμετρα μετά...



Με το καθιερωμένο Αττικό Rally Raid που διοργανώθηκε την Κυριακή 1 Απριλίου, άνοιξε η αγωνιστική χρονιά για τους Rally Raiders!

52 μοτοσυκλέτες και 31 αυτοκίνητα ξεκίνησαν μέσα στο πρωινό ψιλοβρόχι. Άλλοι συμμετέχοντας στο πρώτο μισό του αγώνα -160 χιλιόμετρα- και άλλοι για το «Full Monty» των 315 χιλιομέτρων!

Η «γιορτή», ξεκίνησε από το απόγευμα του Σαββάτου στο φιλόξενο χώρο της MotorPress και του 4Χ4 Magazine. Εκεί πραγματοποιήθηκε ο διοικητικός έλεγχος, ο έλεγχος εξακρίβωσης και η ενημέρωση των πληρωμάτων.

80 σελίδες (ή 13 μέτρα ρολό) road book για τις «μεγάλες» κατηγορίες και 50 σελίδες (ή 8,5 μέτρα ρολό) για τις «μικρές».
Αυτοκόλλητα, πειράγματα, «δηλώσεις», αλλά και προετοιμασίες «της τελευταίας στιγμής» δίνουν και παίρνουν!
Εντωμεταξύ το «συμβόλαιο» που είχαμε με τον καιρό είχε φροντίσει – για πρώτη φορά στα χρονικά – να ... μουλιάσει τη διαδρομή!
Επιστροφή στη βάση για όλους και ανάγνωση του roadbook για την επόμενη μέρα...


Η ... επόμενη μέρα!
Καταρχήν το συμβόλαιο με τον καιρό δεν έλεγε τίποτα για βροχή την ημέρα του αγώνα!

06:30 και οι αναβάτες – ένα πολύχρωμο μπουλούκι μέσα στο ψιλοβρόχι- ξεκινούν για την πρώτη –κοινή για όλες τις κατηγορίες- διαδρομή «Αίγαγρος». Τον ίδιο δρόμο ακολούθησαν αργότερα και τα αυτοκίνητα.

Ο «Αίγαγρος» μια ατίθαση και σκληροτράχηλη διαδρομή, κινήθηκε στη βορειοανατολική Αττική με στόχο να αποφύγουμε όσο το δυνατόν την Αττική πέτρα. Βέβαια «μην ξεχνιόμαστε στην Αττική βρισκόμαστε».

Μικρό ξεκίνημα με τον «κλασσικό» αγωγό και ακολούθησε γρήγορο πέρασμα στα βόρεια του Μαραθώνα. Η λάσπη ήταν ήδη εδώ!
Ο μοναδικός χωματόδρομος που κυκλώνει το Γραμματικό -1,5 χιλιόμετρο πέτρας-  μας περνάει πλέον σε απίθανα εγκαταλελειμμένα δρομάκια!

Αέρας, Ντρίζα, Πέτρα Σταυραετού, Μητσάρι και βλέπουμε τη θάλασσα από ψηλά.
Ένα μικρό μπέρδεμα εκεί καθυστέρησε τα περισσότερα αυτοκίνητα αλλά και κάποιες μοτοσυκλέτες οι οποίες στο τέλος χρειάστηκαν τη βοήθεια του ουραγού για να βγούνε από το αδιέξοδο.

Συνέχεια στην Αγκώνα: Πραγματικός θησαυρός Off-Road η περιοχή και η διαδρομή μας μετάφερε μέσα από συνεχείς αλλαγές πορείας στα κομμάτια του Καλάμου.... Εκεί άρχιζε η ... λάσπη ή «μπαντάκι».
Εντωμεταξύ το ψιλοβρόχι συνεχίζει και φροντίζει για ατελείωτες πιρουέτες!
Μαυροβούνι, Καμάρι, Κανδούτσαινα, Πάτωμα, Αγ. Σώστης, Πυργάρι, Ασπρόχωμα και... Αυλώνας!

132 χιλιόμετρα και τέλος του regularity για τις εισαγωγικές κατηγορίες Α3 ( Auto) και Μ3 / Q (Moto). Οι αναβάτες των κατηγοριών Μ1/Μ2 καθώς και τα αυτοκίνητα των Α1/Α2 είχαν ακόμα 160 χιλιόμετρα στη διαδρομή... «Άλογο»!



Από τους 29 αναβάτες που ξεκίνησαν στην M3, τερμάτισαν οι 14.
Κυριάρχησε ο Elvis –ElvDr- Drini (Suzuki DRz 400), ακολουθούμενος από τον Αλέξανδρο –AlexKal- Καλαποθάκη (Ελαστικά Χατζηγεωργίου - Suzuki DRz 400). Τρίτος ο «παλαίμαχος» Τηλέμαχος Παπαδόπουλος (Μεταφοραί – Εκδρομαί «Ο Μήτσος» - xrepia.gr).
Στην τέταρτη θέση ο Χρήστος Βασιλακόπουλος, ακολουθούμενος από τον Βασίλη –Kalpakis- Νικολάου και τον Ζήκο Μπαφέτη.

Στα Quad το παιχνίδι πήρε στα χέρια του ο Νίκος –ACDC- Κονιδάκης (Kawasaki KFX400). Δεύτερος ο Σταύρος –Leopotamos- Κανελλέας (Metron – Sinisalo –Μυλωνάς Service- Yamaha Raptor 660) και τρίτος ο Αλέξανδρος –Raptor- Ψωφάκης (Μάρμαρα Ψωφάκη – Q.R.T Team – Off-Road.gr – Yamaha Raptor 660).
Στην τέταρτη θέση ο Κωνσταντίνος –GanGan- Γκανής (Kymco KXR 250) και πέμπτος ο Σάββας –Denis- Μυλωνάς (Μυλωνάς Service – Q.R.T. Team – Kawasaki KVF 750).

Στην Α3 των αυτοκινήτων, από τα 10 πληρώματα που πήραν εκκίνηση, τερμάτισαν τα 7.
Πρώτο πλήρωμα οι Δάκης Ιωαννίδης – Ηλίας Παλούμπης  (MythosFM-Επίγραφον-Τροχός Παπαθεωδόρου-Lada Niva), ενώ δύο λεπτά πίσω τους, ακολούθησαν οι Τόλης Μαλτούδης – Γιάννης –Ringo- Καρυδής (SGM-Κουτσουμπός Racing Team – Suzuki Samurai).
Τρίτοι οι Γεώργιος Σιδέρης – Δημήτρης Πασχαλίδης (Jeep Wrangler).

Οι Γιάννης Ράπτης – Ηλίας Λιόντος οδηγώντας το Dodge M37-B1 (Καναδέζα), μετά την περσινή τους πρώτη εμφάνιση, επέστρεψαν δριμύτεροι και κατάφεραν να φέρουν το θηρίο στον τερματισμό!


Η πρώτη διαδρομή για την Μ1-450, έφερε τον Χρήστο Τασούλη (Extra Products-Denicol-AFAM-WP – Husaberg FE450), μπροστά από τον Δημήτρη –Doc- Αθανασουλόπουλο (Shoei, Sinisalo, Michelin, Χατζηγεωργίου ελαστικά – Yamaha WRF450). Ρόδα ρόδα πήγαιναν σε όλη την πρώτη διαδρομή!
Τρίτος, ο Συμεών –Pino- Μιχαηλίδης (Off-Road.gr Rally Raid Team – KTM EXC450).
Ακολούθησαν οι Χάρης Καμαρούλιας, Παντελής Ουλής, Σάμ –Απάτη- Αναστασόπουλος και Αλέξανδρος Νικολάου.

Στη Μ2-Open το δρόμο έδειξε ο Δημήτρης –Husqy- Μεγαλοοικονόμου (Rider’s Shop-Off-Road.gr Rally Raid Team- Husqvarna TE570), ακολουθούμενος από τον Πάρι –Berg- Κόντη (Rider’s Shop – Extra Products – Paraginis – Husaberg FE550).
Την τριάδα έκλεισε ο Κώστας –Bleu- Παπαδόπουλος (KM & Sons- Rider’s Shop – KM Dive – Bleu Tech – KTM 640).
Ακολούθησαν οι Βασίλης Βαρβαγιάννης, Γιώργος Κορολής, Χρήστος Γνήσιος.

Περνώντας στα αυτοκίνητα, στην Α1-Open, οι Δημήτρης –Sohiro- Κούτσικος / Γεωργία Γεωργαλά (Range Rover) πήραν την πρώτη διαδρομή. Ακολούθησαν οι Ανδρέας –Ρόζ Πάνθηρας- Σκέντος / Χρήστος –Kos4WD- Σιδέρης (Λέσχη 4Χ4 Κώ-Daihatsu Χατζηνικολάου – Suzuki Vitara).
Τρίτοι οι Σπύρος –Jero- Δουράκος / Σπύρος –sp0+- Πούντος (Works Motorsport – Mitsubishi Pajero).

Στην Α2-Normal, το ένα από τα τρία πληρώματα που κατάφερε πέρσι να κάνει όλη τη διαδρομή του Αττικού, οι Σταύρος Δημητριάδης / Παναγιώτης Κάλφας (Δημητριάδης Action Stores – Suzuki Jimny) πλησίασε περισσότερο το στόχο της ΜΩΤ. Τους ακολούθησαν οι Σπύρος Αδάμης – Αντώνης Αποστολίδης (4WheelDrive – Αρχαίων γεύσεις – Jeep Wrangler)  με τρίτους τους Φώτη Κουτσουμπό / Γιώργο Κουτσουμπό (Κουτσουμπός Engineering – Xanthos Metal – Suzuki Vitara).



Το... Άλογο!
Αλλαγή σκηνικού πλέον για τις κατηγορίες Α1,Α2 και Μ1,Μ2 που κάνανε τη μεγαλύτερη διαδρομή.
Τα 153 χιλιόμετρα της διαδρομής «Άλογο», εξελίσσονταν κυρίως στον καταπράσινο βοιωτικό κάμπο!
Η ποτιστική βροχή και η απουσία πέτρας από το τερέν, φρόντισαν για την ψυχαγωγία των συμμετοχών των με την προσφορά πολλής και καλής λάσπης!

Ιδανικό ξεκίνημα σε ανηφορικό δρομάκι και στην κορυφή μια θάλασσα πράσινου!
Ααα... γέμιζε το μάτι σου!

Σύντομη επίσκεψη στους πρόποδες της Πάρνηθας, μέσα σε μια πυκνοδασωμένη περιοχή (με ακόμα περισσότερη λάσπη) και στη συνέχεια επιστροφή στους κάμπους!

Ανοικτά κομμάτια με καλή ορατότητα και θέα βγαλμένη από κάρτ ποστάλ.
Η δαιδαλώδης διαδρομή έχει γίνει μια κόλαση λάσπης.

Δαφνούλα, Ασωπός, Καλλιθέα, Ρουπάκι, Νεοχωράκι, Μοσχοπόδι!
Συνέχεια στο Βαθύ ρέμα, Αγ. Νεκτάριος, Παντάνασσα και πατάμε πλέον στο Πάστρα. Γρήγορη ακροπολική για αρχή και στη συνέχεια πέτρα μέχρι την Πύλη, το μοναδικό χωριό που περνούσε η διαδρομή από μέσα.

Στη συνέχεια, επιστρέφοντας σιγά – σιγά, περνάγαμε από γνωστά κομμάτια μέσα στην Πάρνηθα.
Μηλιές, Καστρί, Αχλαδιές, η ακροπολική των Σκούρτων, Βούντημα και σε λίγο βλέπουμε τον Αυλώνα από ψηλά!
Τελείωμα, ύστερα από κλασσικό κομμάτι στη Σφενδάλη!

Στον τερματισμό νικητής αναδείχθηκε στη Μ1-450 ο Δημήτρης –Doc- Αθανασουλόπουλος, παίρνοντας και τη δεύτερη ειδική. Δεύτερος ο Συμεών –Pino- Μιχαηλίδης (3ος στη δεύτερη ειδική). Τρίτος ο Χάρης Καμαρούλιας που ήταν και 2ος στη δεύτερη ειδική.
Η Μ1, έκλεισε με τους Παντελή Ουλή  και Σάμ –Απάτη- Αναστασόπουλο. Στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα.

Νικητής στη Μ2-Open, ο Δημήτρης –Husqy- Μεγαλοοικονόμου, που πήρε και τη δεύτερη ειδική. Δεύτερος ο Βασίλης –Billy- Βαρβαγιάννης (επίσης 2ος στη δεύτερη ειδική) και τρίτος ο Πάρις –Berg- Κόντης (4ος στη δεύτερη ειδική).
Άτυχος ο Κώστας –Bleu- Παπαδόπουλος, έχασε πολύτιμο χρόνο, λίγο πριν τον τερματισμό και ήρθε 4ος με τον Γιώργο –Dessert Chef- Κορολή στην πέμπτη θέση.



Τα πάνω κάτω ήρθαν στην δεύτερη ειδική για την Α1-Open, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους Δημήτρη –Sohiro- Κούτσικο / Γεωργία Γεωργαλά να πάρουν τον αγώνα, παρόλο που ήρθαν τρίτοι στη δεύτερη ειδική.
Δεύτεροι ακολούθησαν οι Ανδρέας –Ρόζ Πάνθηρας- Σκέντος / Χρήστος –Kos4WD- Σιδέρης, όντας δεύτεροι και στην ειδική.
Την τριάδα έκλεισαν οι Άκης -4Wheel Drive- Καραφωτιάς / Γιάννης Ευσταθίου κάνοντας και τον καλύτερο χρόνο στη δεύτερη ειδική.

Τέλος στην κατηγορία Α2-Normal, η διαφορά που είχαν εξασφαλίσει οι Σταύρος Δημητριάδης / Παναγιώτης Καλφάς τους επέτρεψε να διατηρήσουν την πρώτη θέση, παρόλο που την δεύτερη ειδική πήραν οι Νεκτάριος Καλογερόπουλος/Κωνσταντίνος Καπίρης σημειώνοντας καλύτερο χρόνο ακόμα και από τα αυτοκίνητα της Α1!

Δεύτεροι οι Δημήτρης –Silelis Boats- Σιλέλης / Ανδρογιάννης Μιλάτος (όντας 2οι στη δεύτερη ειδική) και τρίτοι οι Φώτης Κουτσουμπός / Γιώργος Κουτσουμπός.

Οι Σπύρος Αδάμης/Αντώνης Αποστολίδης, που στα προσωρινά αποτελέσματα ήταν δεύτεροι, τελικά έχοντας καθυστέρηση στην ενδιάμεση απλή μεταξύ των δύο διαδρομών, κατέληξαν στην 6 θέση.




Το φετινό Αττικό τα είχε όλα!

Νέες κατηγορίες με χαμηλή μέση ωριαία και μικρότερη διαδρομή, για να μπορούν να «παίξουν» όλοι!
300+ χιλιόμετρα για τους έμπειρους!
Μ1+Μ2 σε κανονικό αγώνα!
Βροχή, ομίχλη, πέτρα αλλά και ιδιαίτερα ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ!
Κριτές, Σαμαρείτες, πολλές σκούπες, οχήματα ασφαλείας, επικοινωνίες και ένα ιδανικό χώρο για κέντρο αγώνα!
Οι αγώνες Rally Raid προχωράνε...


Το "κύκνειο άσμα"!
Πέρασαν 3+ χρόνια από το πρώτο δρομοβιβλίο που σχεδιάστηκε εντός Αττικής.
Από τότε η Αττική ήταν πάντα δίπλα μας στο άνοιγμα της χρονιάς.
Το 2005 την περιδιαβήκαμε με 170 χιλιόμετρα. Το 2006 φτάσαμε μέχρι τα έσχατα της και συμπληρώσαμε ένα κύκλο 340+ χιλιομέτρων!
Μόνο χώμα!

Το 2007 ο χώρος δεν μας έφτανε....
Έχοντας χρησιμοποιήσει όλα αυτά τα χρόνια, όλα τα γνωστά και άγνωστα δρομάκια της Αττικής γής, πλέον αναγκαστικά μεταφερθήκαμε στην περιοχή της Βοιωτίας.
Η μεγαλύτερη και σκληρότερη διαδρομή επί Αττικού εδάφους θα παραμείνει η....περσινή!

Με δεδομένη την «απέχθεια» μας στην άσφαλτο και την χρόνο με το χρόνο οικιστική επέκταση, είναι εξαιρετικά δύσκολη η εξεύρεση και συνένωση των Αττικών δρόμων - χωρίς άσφαλτο.

Ακόμα και φέτος, ελάχιστα (κάτω από 15 χιλιόμετρα) ήταν ασφάλτινα μέσα στη διαδρομή και το μεγαλύτερο μέρος τους, αναλώθηκε στην πρωινή εκκίνηση.
Αλλά... φτάνει...
Το Αττικό έδαφος «κουράσθηκε» και θα πρέπει να το αφήσουμε να ηρεμήσει. Ήδη είμαστε στη Βοιωτία...




Χορηγοί του ATTIKOY Rally Raid 2007 ήταν η ΜΑΚΑΝ – Touratech Hellas και το 4WheelDrive.

Χορηγοί επικοινωνίας το περιοδικό 4Χ4 Magazine και το περιοδικό μοτοσυκλέτας MOTO.






Ευχαριστώ
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους βοήθησαν και στήριξαν με κάθε τρόπο και από κάθε θέση για να μπορέσει αυτός ο αγώνας να γίνει πραγματικότητα και να διεξαχθεί με ασφάλεια. 34 άτομα ήταν συντονισμένα ώστε ο αγώνας, να βρίσκεται κάθε στιγμή υπό πλήρη έλεγχο.

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες [Γιώργος –Cuspid- Φυτάς]

Αποτελέσματα
Μ1-Μ2
Α1-Α2
Α3
M3-Quad

Σχετική συζήτηση στο forum





















More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035445 seconds. ]