καταρχην συγγνωμη για τα greeklish ........
θετικο το οτι υπηρξε ανταποκριση απο μερους σας ακομα και σε εναν απλο χαιρετισμο.Ας περασω λοιπον και εγω σσε καποιες ερωτησεις που με βασανιζουν....
πριν λιγο καιρο εκανα την πρωτη επισκευη -καταστροφη για την τσεπη μου- στο 90αρι μου.Αλλαγη μπουλα ,1 ημιαξονιο , αμορτισερ τιμονιου ΟΜΕ, τριγωνικες, κυλινδρακι πισω, σιαγωνες πισω , μποσικα σε ολους τους τροχους....τζογο στο τιμονι, καζανακια , και ...ρυθμιση καπμπυρατερ τα οποια κατα τα λεγομενα του συνεργειου "ερχονται" δεν "ερχονται" αλλαξαμε τα ο rings αλλα παλι πλυμμυριζουν και τα ψιλοφτιαξαμε....τουλαχιστον δεν εχω υπερχυλιση μεχρι σημερα.Η ερωτηση (επιτελους μεγαλε...) να τα αλλαξω με 2 suv 1000e , ενα Webber 1100e , η να το κανω injection...? εαν υπαρχει και αλλη λυση...ακουω Ερωτημα 2ο: ειναι τα ηλεκτρολογικα ολων των defender χαλια η μονο του δικου μου...? μιλησα στον ηλεκτρολογο μου για δευτερη μπαταρια και δεν συμφωνησε.Προτεινε μια Ορtima 1000Α ( η την αμεσως μικροτερη) με καινουριο πινακα και καινουριες ασφαλειες αντι για λυχνιες οπoυ βεβαια θα τοποθετηθουν και εξτρα ασφαλειες για μελλοντικα προβολια , ψυγειο κτλπ.Εσεις τι λετε? αυτα για τωρα....μετα θα σας βομβαρδισω με αναρτησιακα ερωτηματα εβαλα στο ματι την scorpion racing...
να στε ολοι καλα