Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΥΨΩΣΗ MITSUBISHI L200

ΑΝΥΨΩΣΗ MITSUBISHI L200

Δημοσίευσηαπό hadji » 03 Μάιος 2009, 22:47

ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΛΟΣ. ΕΧΩ ΕΝΑ MITSUBISHI L200 98' ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΟ ΜΕ ΕΠΙΜΗΚΙΝΣΗ 35 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΤΣΑ. ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ (32 Χ 11.5 R15) BF GOODRICH A/T ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΨΗΛΩΣΩ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ?
Άβαταρ μέλους
hadji
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 21:20
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΑΝΥΨΩΣΗ MITSUBISHI L200

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Μάιος 2009, 23:44

H "κανονικη" οδός είναι η αλλαγη αντιστρεπτικων μπροστά και αλλαγη σουστοφυλλων πίσω + καινούργια-μακρύτερα αμορτισερ.
Απο κει και πέρα αν θέλεις κατι πιο οικονομικο για αρχη κούρδισε λίγο της ράβδους μπροστα μέχρι + 4 με 5 εκατοστά και πίσω μεγαλύτερα σκουλαρίκια ή ακόμα καλύτερα αναδιπλούμενα. καλό θα ήταν να βάλεις και ενα ζευγάρι μακρύτερα αμπρτισέρ πίσω για να κερδίσεις κρέμασμα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό hadji » 04 Μάιος 2009, 00:06

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΨΗΛΩΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ. ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ 10 ΕΚΑΤΟΣΤΑ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ 10 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΣΟΥΣΤΟΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ? ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΣΑΣΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ?
Άβαταρ μέλους
hadji
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 21:20
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 04 Μάιος 2009, 07:38

hadji έγραψε:ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΨΗΛΩΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ. ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ 10 ΕΚΑΤΟΣΤΑ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ 10 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΣΟΥΣΤΟΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ? ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΣΑΣΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ?


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ 10 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο NΙCOLAS_ L200 ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΕΦΙΚΤΟ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΕΝΑ L200 ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ CALIFORNIA CLUB (ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ) ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ, PROCOMP ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΠΡΟΣΤΑ, OLD MAN EMU ΠΙΣΩ, ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΝΤΕ ΠΟΝΤΟΥΣ BODY LIFT (ΣΗΚΩΜΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΣΙ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ BODY LIFT ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΝΔΕΙΚΝΥΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΕΧΕ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΣΟΥ ΟΤΙ ΄ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΛΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΚΑΝΑ ΦΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΙΒΟΝΤΑΙ.

ΤΟ BODY LIFT ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.

ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΛΥΣΗ Η OLD MAN EMU ΓΙΑ 4 ΠΟΝΤΟΥΣ. ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΤΟ NAVARA MOY ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥ ΥΨΟΥΣ)
http://www.xtreme4x4.gr/products_detail ... t_id=28104

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό hadji » 04 Μάιος 2009, 09:27

ΦΙΛΕ Tsounts ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΕΣ ΕΝΑ L200 ΜΕ 15 ΕΚΑΤΟΣΤΑ LIFT. ΡΩΤΗΣΑ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΗΡΕ ΕΤΣΙ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BODY LIFT ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΕ LIFT 5 ΜΕ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ ? ΑΜΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΜΕΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
Άβαταρ μέλους
hadji
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 21:20
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 04 Μάιος 2009, 09:49

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΙΤ BODY LIFT ΓΙΑ 2, 3 ΚΑΙ 5 ΙΝΤΣΕΣ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΗΣΙΜΟ). ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΑ ΚΙΤ. ΛΟΓΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΕΝΑ ΑΠ'ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΔΩ. ΡΩΤΑ ή στο www.californiaclub4x4.com (ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΙ), ΚΑΙ ΣΤΟ www.xtreme4x4.gr (ΜΑΤΣΙΚΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΤΥΠΟΣ) 2310 323005
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 04 Μάιος 2009, 15:53

Για ποιον λόγω θέλεις να το ψηλώσεις? Σκοπός σου είναι τα μεγαλύτερα λάστιχα? Αν ναι το κόψιμο του μπροστινού προφυλακτήρα δεν το γλυτώνεις. Για μενα 10 πόντοι μπροστά είνα πολύ για τα μπροστινα ψαλίδια μπορει να είναι γομάρια οι μπιλιοφόροι αλλα τους ζορίζεις πολυ. Το αμάξι είναι ήδη ψηλό με +6 πόντους απο ανάρτηση και + 3 με 4 απο λάστιχα φτάνεις στον Θεο. Με το μπλοκέ και ενα καλο λάστιχο δύσκολα θα χρειαστείς κατι παραπάνω. Το bodylift είναι άχρηστο γενικά γιατι βοηθάει μόνο στα μεγαλύτερα λάστιχα χωρις να κερδιζεις καπου αλλο. Αν έχει πρόβλημα με την καρότσα σήκωσε μονο αυτη, μπορεις να το κανεις πολυ ευκολα τεσσερα τακάκια εχει την ξεβιδώνεις και βάζεις μεγαλύτερα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό hadji » 05 Μάιος 2009, 00:05

ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΥΨΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ OFF ROADING ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΖΑΝΤΩΝ. ΜΕ ΤΑ 32ΑΡΙΑ ΟΙ ΡΟΔΕΣ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΙΣΑ ΙΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΑΝ ΣΤΡΙΒΩ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΛΑΚΟΥΒΑ. ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΝΙΣΙΕΣ ΜΕ 7.5 ΙΝΤΣΕΣ ΦΑΡΔΟΣ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΑΠΟ 8 ΙΝΤΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΗΚΩΘΕΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΡΟΔΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ. ΟΣΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΒΡΗΚΑ 8 - 8.5 ΙΝΤΣΕΣ ΕΙΧΑΝ ΟΛΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟ OFFSET ΑΠΟ 20 - 55 ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΡΟΔΕΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΠΙΟ ΕΞΩ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΛΑΙΝΑ ΦΡΥΔΙΑ Η ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΕΙΠΑΝ 330 ΕΥΡΩ ΤΟ ΣΕΤ,ΔΗΛΑΔΗ Η ΤΕΤΡΑΔΑ 660 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΒΑΦΑ.
Άβαταρ μέλους
hadji
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 21:20
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Μάιος 2009, 13:51

Το να σηκώσεις 10 πόντους το αμάξι για να μην βρίσκει στον προφυλακτήρα δεν είναι λογικο. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η απόσταση της ρόδας απο τον μπροστινό προφυλακτήρα είναι πολυ μικρή οπότε η πρώτη κίνηση είναι να τον κόψεις.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό hadji » 09 Μάιος 2009, 00:15

Απο οτι φαινεται θα βαλω το σετ της old man emu. Ειναι το μονο που βρηκα για L200 αυτο και της Ironman επισης Αυστραλεζικης εταιριας αν και δεν την ηξερα. Στην Κατερινη μου προτιναν ολοι τα kayaba τα ασπρα ως τα καλυτερα,αν και η διαδρομη των αμορτισερ ειναι ιδια με τα μανισια,δηλαδη πολυ μικρη. Φιλε Tsounts ρωτησα για το body lift του L200 στο california club και μου ειπαν οτι ειναι 3 μερες δουλεια το εκανε μηχανικος (πατεντα) αρα δεν αφερειται και εχει μεγαλο κοστος. Μαλλον θα κοψω λιγο και τον προφυλακτηρα. Για πλαινα φρυδια ξερει κανεις απο τιμες ?
Άβαταρ μέλους
hadji
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 21:20
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 09 Μάιος 2009, 05:37

Θα κάνεις το body lift του California club? Προσωπικά δεν θα το πρότεινα, και πληροφοριακά τα κιτ των 2" και 3" που κυκλοφορούν στο εξωτερικό τοποθετούνται εντός μίας μέρας και συγκεκριμένα λίγων ωρών (πιο μπελαλίδικο είναι των 3" που έχει πιο πολύ φασαρία). Ρίξε μιά ματιά στο link για να πάρεις μια ιδέα https://www.4x4parts.com/catalog/produc ... ts_id=5563

Βρήκα αυτό για σένα (body lift 10cm): http://www.4x4styling.com/shop2/L200-97-05_1

http://www.vpc4x4.com/accessoires/body- ... p-903.html

http://www.delta4x4.com/content/view/60/129/lang,en/

Ναι, είναι ακριβά (δεν ξέρω πόσο σου είπε το california). Επίσης ένα 10cm για το navara μου στοίχιζε επίσης τόσο όσο τα 10 πόντα για σένα, τα 5 πόντα είναι πιο φτηνά πάντως οι επιλογές που σου δίνω είναι bolt on οπότε μπορείς να επανέλθεις στην αρχική κατάσταση (το οποίο επίσης θα σου πρότεινα να διευκρινήσεις πριν αγοράσεις οτιδήποτε).

Θα σε συμβούλευα να δεις στο internet για φρύδια και ό,τι άλλο επιθυμείς και καλύτερα θα είναι να το φέρεις από εξωτερικό γιατί εδώ δεν θα βγάλεις άκρη εύκολα. Καλό κουράγιο, και φυσικά περιμένουμε φωτογραφίες!
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό hadji » 09 Μάιος 2009, 20:33

Ευχαριστω Tsounts για τις πληροφοριες. Οχι δεν θα κανω τελικα body lift. Δεν τo κανει το california club αλλα μηχανικος απο οτι μου ειπαν και δεν αξιζει, πολυ ακριβο. Θα βαλω το σετ της old man emu, μπορει και μπροστα αντιστρεπτικες. Θα παω η στο xtreme 4x4 η στο california club. H τιμες που με ειπαν ειναι κοντα στα 950ευρω στο xtreme χωρις εργασια και 1200 στο california χωρις εργασια αλλα με αντιστρεπτικες. Εσυ τι προτινεις ?
Άβαταρ μέλους
hadji
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 21:20
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 09 Μάιος 2009, 21:02

Νομίζω ότι το xtreme4x4 θα σου βγει πιο φτηνά απ'ότι φαίνεται. Προσωπικά προτιμώ το xtreme (Θεσ/νίκη, Ματσικίδης Γιώργος). Τα ίδια πράγματα θα σου τοποθετήσουν γιατί να δώσεις παραπάνω χρήματα στο california?
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό hadji » 10 Μάιος 2009, 21:17

Μαλλον θα παω την τριτη να μιλησω απο κοντα και αν ολα πανε καλα θα τοποθετηθει εντος της εβδομαδος αν οχι την ιδια μερα.
Άβαταρ μέλους
hadji
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 21:20
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 11 Μάιος 2009, 19:54

βρε εσυ μας δουλευεις..!! Τωρα το προσεξα..το οτι είναι μεγαλητερη η καροτσα το προσπέρασα γιατι παίζει και η δουλεια στη μεση οπότε πασο αλλα να βγάλεις τα 265 που ειναι ήδη μεγάλα να βάλεις 295 και με φαρδύτερες ζαντες και τελικα να μας ρωτας για εκτος δρόμου?? μαλλον πλακα μας κανεις!
Ασε της ζαντουλες σου, βαλε κατι σε 235 που να είναι μεγαλύτερο σε διαμετρο για να κερδισεις ύψος, βάλε και ενα σε σετ αποστάτες +3 πόντους σε καθε τροχό για να βγουν πιο εξω οι ροδες σου να κερδίσεις σε σταθερότητα και ματι, βάλε το σετ +5 πόντους αν σε παίρνει και αντιστρεπτικες και οποσδήποτε μακρύτερα αμορτισερ αν είναι δυνατον πιο μακρια απο το ψηλωμα(αν σηκωθεις +5 ας ειναι + 7-8 μακρύτερα) και αν εχεις μεράκι σήκωσε και την καροτσα 2-3 πόντους, είναι ευκολο και σημαντικο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 38 επισκέπτες