patrinos έγραψε:Ποιες οι διαφορές μιας μοτοσυκλετας Motocross και μιας Enduro;Και οταν λεμε διαφορές να αναφερθουμε σε στυλ οδηγησης,στησιμο,αναρτησεις και ολα αυτα τα τεχνικα χαρακτηριστικα ωστε να υπαρχει αυτο το διαφορετικό αποτελεσμα στο χωμα...Πώς οδηγειται μια μοτοσυκλετα Motocross και πώς μια Enduro; Ποιες οι βασικες διαφορες μεταξυ τους;Αντε για να μαθαινουμε...
Άντε να δούμε τι θα μάθουμε πάλι ;
Λοιπόν φίλε Πατρινέ θα ακούς χωρίς παρεξηγήσεις μιά και μας μπερδεύεις με το τι και πόσο ξέρεις και με το άν η άποψή σου διαφέρει και μπορεί να ... σου πούμε τίποτα που θα σε πειράξει τελικά !
Ξεκινάω από το τέλος, από τις διαφορές !
Οι ΜΧ οδηγούνται αποκλειστικά σε όρθια στάση ! Ο Αναβάτης πρέπει να είναι γυμνασμένος, προπονημένος, επίμονος και πολύ - πολύ δουλευταράς!
Οι μοτοσυκλέττες ΜΧ δεν οδηγούνται ποτέ, μα ποτέ, σιγά ! Είναι φτιαγμένες γιά να πηγαίνουν τέρμα γκάζι γιά σχεδόν μία ώρα συνεχώς !!! Έχουν σφιχτές αναρτήσεις μιά και σκάνε κάτω με πολύ φόρα και οι αναβάτες τους έχουν άριστη φυσική κατάσταση και πολύ μεγάλη αντοχή !
Δεν έχουν τίποτα το περιττό ! π.χ. φώτα, όργανα, στάντ, ρουμπινέτα με ρεζέρβα, καλωδίωση, διακόπτες, κόρνα, λασπωτήρες, κλπ.
Οι αγώνες ΜΧ αποτελούνται συνήθως από 2 σκέλη των 40΄το καθένα. Οι αναβάτες παίρνουν εκκίνηση με την πτώση της "μπάρας" και ορμούν όλοι να χωθούν πρώτοι στην πρώτη στροφή που ακολουθεί !
Η διαδρομή γίνεται σε πίστες και (αναλόγως μεγέθους) κάθε σκέλος έχει 15-20 περίπου γύρους. Η διαδρομή έχει άλματα, ανηφόρες-κατηφόρες, σαμάρια και άλλες τεχνικές δυσκολίες.
Τώρα, πως εσύ στην ηλικία σου και στην φυσική σου κατάσταση θα ξεκινήσεις Μοτοκρός καλύτερα να μην το αναπτύξουμε και ας μείνουμε στην θεωρία γιά την ώρα.
Επειδή κουράστηκα ας συνεχίσει κάποιος άλλος ή πάρε τηλέφωνο το πρωί να στα αναλύσω διά ζώσης !