www.dgtuning.com στείλε email στον Dieter πές τι θες και να σου στείλει αρ. λογαρασμού
Αν δεν βάλεις ΟΜΕ τη ζυγαριά θα τη χρειαστείς στο δρόμο γιατί το αμάξι θα μπρουμουτιάζει στις στροφές - θα γέρνει η μούρη δηλ. Η ζυγαριά είναι απο ατσάλι και βρίσκεται στον εμρός άξονα και δεν έχει σχέση με το σύστημα πέδισης. Έχει σχήμα σαν Π και είναι βιδωμένη με δύο βάσεις στην τραβέρσα και δύο στον άξονα δίπλα στα ελατήρια απο την μπροστά μεριά. Αυτό που εύκολα μπορείς να κάνεις είναι να ξεβιδώνεις (με 13άρι αν θυμάμαι καλά) τη μία απο τις βάσεις στον άξονα που βρίσκεται δίπλα στο ελατήρια απο την μέσα μερια (πάντα μροστά, μη βγάλεις καμιά πανάρ). βγάζεις τις δυο βίδες και πέρνεις το μικρό κομμάτι στο χέρι. Η ζυγαριά φαίνεται και στην φωτο με το φεροζα, είναι το σιδερο που κατεβαίνει διπλα στον τροχό.
Το ελαστικό που επέλεγες δεν το έχω δεί να δουλεύει αλλά σίγουρα είναι καλύτερο απο το εργοστασιακό (AT η ΜΤ είναι?). Δυστυχώς όμως δεν επέλεξες σωστή διάσταση για να σου δώσει αυτό το λίγο ύψος στα διαφορικά. Και ο Marios_new και εγω φωνάζαμε 195/80R15 ή 215/75R15. Ισως στην επόμενη τετράδα
Marios_new αν περάσω απο τα μερη σου θα στείλω μύνημα για να πιούμε κανα καφέ.