superspy έγραψε:Λοιπόν, ο πυροσβεστήρας, θα πρέπει να έχει ημερομηνία αναγόμωσης, (ταμπελάκι) μέσα στα τελευταία δυο χρόνια, να έχει μανόμετρο πίεσης και …. φυσικά να είναι γεμάτος έτσι; (πολλά έχουν δει τα μάτια μου!)
Πρέπει να είναι στερεωμένος σε θέση που να μπορούν να φτάνει το πλήρωμα από τη θέση του με δεμένες τις ζώνες ασφαλείας, να μπορεί να τον απαγκιστρώσει και χρησιμοποιήσει χωρίς τη χρήση ειδικών εργαλείων και να είναι τόσο καλά στερεωμένος που σε περίπτωση ανατροπής ή βιαίας επιτάχυνσης / επιβράδυνσης (ατύχημα) να μην παίζει μπάλα μέσα στο όχημα! Ζιπάκια κλπ αποκλείονται.
Από Τρίτη θα υπάρχει και δήλωση συμμετοχής μέσα στο σχετικό άρθρο την οποία θα συμπληρώσετε και θα στείλετε!
Τα δικαιολογητικά είναι αυτά που αναφέρεις αρκεί το όχημα να είναι στο όνομά σου, αλλιώς θέλεις εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη, που να αναφέρει ότι στο παραχωρεί για να τρέξεις στον αγώνα!
Φίλε Σπύρο,
Σχετικά με τον πυροσβεστήρα καλά τα λές.Δηκαδή να είναι στερεωμένος κλπ.
Ομως δεν είναι το μοναδικό σύστημα ασφαλείς σε έναν αγώνα που συμμετέχουν υποτίθεται normal αυτοκίνητα.
Μήπως θα πρέπει να τοποθετήσουμε και Roll Cage για καμμιά ανάσκελη?
Μήπως θα πρέπει να έχουμε και ζώνες ασφαλείας τουλάχιστον 4 σημείων με πρόσφατη ομολογκασιόν για να είμαστε δεμένοι σωστά όταν κατεβαίνουμε μαλλιοκούβαρα την Γκούρα?
Bucket?
Κράνη?Ενδοσυννενόηση γιατί θα έχουμε και συνοδηγό να τον ακούμε που διαβάζει δεξιά πατημένη, χάνεται σε αριστερή ανηφορική με νεροφάγωμα?
Εάν πραγματικά θέλουμε αγώνες με προδιαγραφές μήπως πρέπει να το κάνουμε πιό συγκεκριμένο?
Τότε γιατί η ταχύτητα που αναφέρεται πρέπει να είναι μέχρι 50χλμ και πώς μπορεί να μετρηθεί?
Κρατήστε το όσο το δυνατόν σαν κατηγορία που λέμε N.
Πιστεύω ότι έτσι θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Εάν θέλετε κάτι πιό αγωνιστικό δημιουργήστε συγκεκριμένη κατηγορία τερακίνητων! για να βλέπουμε και εμείς απο κοντα(δηλ.μέσα απο τον αγώνα) πως θα περνάνε.
chriska & Highlander