lalakis έγραψε:(Σκεφτομαι την αποκτηση του, και μου αρεσει το οff road)
Ερωτηση για ολους τους κατοχους ,
Τι γινετε με αξιοπιστία της μοτο, εχω ακουσει πολλα , και πιστευω οτι το καλυτερο που μπορω να κανω ειναι να μιλησω μαζι σας, σιγουρα ειναι πιο χωματινη και αυτο θελω, ασφαλτο πως παει? και με τη χλμ μπορεις να ταξιδεψεις? Το φερινκ κανει τιποτα η σε μαστιγωνει ο αερας?
ανταλακτικα, τιμες λογικες? παραδοση γρηγορα? σερβις ακριβα?
σπαει ευκολα? τι την ακουει περισσοτερο στην πτωση?
Ο συνεπιβατης υποφερει?
Τι πραγματικη αυτονομια εχει?(σε Νορμαλ συνθήκες, και οχι ταπα)
Η μοτοσυκλέτα είναι αξιόπιστη, δεν μπορώ να πω βέβαια το ίδιο για τους… ιδιοκτήτες της!
Το μηχανάκι πάει γλυκά με 160+, μάλιστα μετά τα 127-130, με το γρανάζωμα της μαμάς, σταματούν και οι –πολλοί- κραδασμοί
ΟΜΩΣ δεν πρέπει να το «ταξιδεύεις» με πάνω από 115-120. Στο χώμα, πιέστου το αίμα όσο αντέχουν τα μάτια σου και κάτι ακόμα – δε θα πάθει τίποτα. Στην άσφαλτο είναι που «σπάνε» αλλά φταίνε κατά 99,9% οι ανεγκέφαλοι ιδιοκτήτες τους.
Δε καταλαβαίνω γιατί θα έπαιρνε κάποιος ένα τέτοιο μηχανάκι για να κάνει κόντρες να πηγαίνει ταξίδια με ΜΩΤ 130+ και άλλες παπαρίες.
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ ΒΡΕεεεεε!
Θέλει μια … αυτοσυγκράτηση…. Το μοτέρ ξυρίζει, αλλά…. θέλει κουλ αναβάτη και με γνώσεις
Το φερινγκ από τα μοντέλα του 2000+ είναι για τα μπάζα, του 1997 (Adv 620), του 1998-1999 (Adv 640) είχε καθαρά καλύτερο φέρινγκ
Τι έννοεις τιμές ανταλλακτικών; Αυτό είναι σχετικό. Όλα τα εξαρτήματα που χρησιμοποιεί είναι υψηλής ποιότητας και κοστίζουν. Για τη δουλειά τους είναι φτηνά αλλά όσο φτηνό μπορεί να είναι ένα κορυφαίο πχ αμορτισέρ – φθηνό για τη δουλειά που κάνει – ακριβό σε σχέση με μια ιαπωνική μπακατέλα που ΔΕΝ κάνει….
Θα βγάλεις από 350-450 ανάλογα με την προσοχή σου και το δρόμο.
Έχω πάει πολλά ταξίδια της τάξης των 4500 – 6000 χιλιόμετρων με συνεπιβάτη, μπαγκάζια κλπ (δεν είχα δευτερο μηχανάκι) σε άσφαλτο, χωματόδρομους, έρημο.
Ο συνεπιβάτης υποφέρει – θεώρησε ένα max 800 χλμ την ήμέρα (για την πρώτη μέρα) μετά θα πέσεις στα 350-500….
Εδώ υποφέρεις και μόνος σου όχι μόνο ο συνεπιβάτης…..
Έχοντας πλέον δεύτερο μηχανάκι (δικύλινδρο) αναρωτιέμαι πόσο μαζόχας ήμουν (και πόσο με αγαπάει η καλή μου) και έκανα με τα ΚΤΜ τα ταξίδια που έκανα….
Τα σέρβις του είναι ακριβά και οι γνώστες μηχανικοί είναι λίγοι…..
Γιατί να το πάρεις;
Μα… το ρωτάς; Είναι καύλα!