maverickman έγραψε:iperodigos έγραψε:MAVERICKios έγραψε:MaverickLover έγραψε:MAVERICKios έγραψε:Νεοτερα,σχετικα με βελτιωση-κιτ-Καρανικολα.Η καταναλωση εχει σταθεροποιηθει στα 13,5 λ/100 χλμ σε οδηγηση μεσα-εξω.Δυσκολα να πεσει κατω απο αυτο,αλλα δεν καταναλωνει και παραπανω και ας κινησε με ταχυτητες 150-160 χλμ.Η διαφορα παντως ειναι οτι τωρα πας με 160-170 με πολυ ανεση και ο κοφτης ερχεται πολυ γρηγορα!.Κατι που ισως ειναι προβλημα,ειναι κατι σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες με μεγαλες σχεσεις στο σαζμαν.
Δηλαδή μέχρι στιγμής ολα πάνε καλά χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα με την τροποποίηση απο ότι βλέπω. Αξιζει τον κόπο τελικά να το τοποθετήσουμε?
Εγω δεν το μετανοιωσα,αλλα ολα ειναι σχετικα,και με δεδομενο οτι δεν αλλαζει κατι φοβερα,απλως εχουμε μια αισθητη βελτιωση,το αφηνω στην κριση του καθενος.Ειναι αλλοστε και τα 600 περιπου ευρω,για αλλον λιγα και για αλλον πολλα.....
ΜΑΒΕΡΙΚΙΕ ο Καρανικολας σουκαψε το αμαξι!!!!
κανε μουγκα μην το παρουνε χαμπαρι στην αντιπροσωπια και χασεις την εγγυηση!!! αντε γρηγορα με το 2.3 και καλα ταξιδια
? αυτο τωρα που κολλαει?
Κολλάει στο εξής : ότι ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος για τα 124 αλογα και με τις όποιες ανοχές σε σχέση με το αμάξωμα. Όταν του κάνουμε λοιπόν <αναβάθμιση> (για την οποία δεν εγγυάται η αντιπροσωπεία και καμία αντιπροσωπεία στον κόσμο), τότε θα πρέπει να βελτιώσουμε και αλλα μηχανικά μέρη ώστε να μπορεί πραγματικά να ανταπαξέλθει ο κινητήρας με τις καινούργιες επιδόσεις σε σχέση με το αμάξωμα.
Λέτε λοιπόν οτι αν αλλάξουμε απλά ένα κινητήρα στο 2.0 και του βάλουμε 3.0 θα αντέξει το σασμάν, ο εκεντροφόρος και ότι αλλο παρεμφερές? Δεν νομίζω. Συμφωνώ λοιπόν με τον συνάδελφο Iperodigo....αρε Καρανικόλα ....