Δεν σας κρυβω οτι κατα καιρους "λιγουρευομαι" ενα G..
Αυτο που με αποτρεπει στο να προχωρησω ειναι οτι τα πιο πολλα (στα λεφτα μου) ειναι ανακατασκευες απο στρατιωτικα δλδ mix&match κατασταση με πολλες ελειψεις (a/c,abs κλπ).
Στα CKD πρωην στρατιωτικα θελει και αρκετο ψαξιμο για να ταιριαξεις πραγματα αν δεν εχει γινει ολικη μεταμοσχευση.
Αλλο βασικο μειονεκτημα ειναι οτι πχ στο ebay δεν βρισκεις ΤΙΠΟΤΑ ενω για Land Rover...παρε κοσμε..
Απο οτι εχω διαβασει εδω
http://www.gwoa.co.uk/content/buying-advice-part-1 αλλα και σε αλλα φορουμ,τα μοτερ ουτε αξιοπιστα-ουτε δυνατα και οικονομικα ειναι,μιλαμε φυσικα για τα παλαιοτερα G που ειναι εντος του budget μου,οποτε αναγκαστικα πρεπει να παω σε εργοστασιακο-ελληνικο βενζινη 3200 εξακυλινδρο με αναλογη καταναλωση σε βενζινη..
Απο αξιοπιστια δεν ξερω τι παιζει και μερικες βλαβες ειναι ακριβες και δεν ειναι οτι δεν πιανουν τα χερια μου..
Αν ειχα καποιο Defender V8 θα εψαχνα για ενα λιτο G χωρις πολλα εξτρα εστω και 240 μοτερ-ψοφιμι και θα εκανα καμια αναβαθμιση σε μοτερ αλλα μετα το Discovery 2 θα ηθελα κατι αντιστοιχο..
Περι ορεξεως..
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..