H1N1 έγραψε:
Κι'όμως δεν συμπεριφέρονται ως καθαρόαιμα "χωματερά" (αφού δεν είναι κιόλας), αλλά ως - κατά τη γνώμη μου - 60 χώμα/40 άσφαλτος. Η 'εξυπνάδα' τους είναι ότι τα τακούνια είναι αρκετά κοντά μεταξύ τους/πυκνά, ώστε να συμπεριφέρονται καλά/πολιτισμένα (βλέπε ήσυχα) κ στην άσφαλτο. Αν πάρω απ'αυτά γύρω στα 12.000 χλμ αξιοπρεπούς απόδοσης, δηλώνω ευχαριστημένος!
Επίσης, φαντάζομαι λόγω σκληρού σκελετού, λειτουργούν καλά είτε με 5 είτε με 25 πίεση! Τώρα που θα το δουλέψω 2-κάβαλλο έβαλα 7,5 μπροστά/10 πίσω γιά ομαλότερη κύλιση.
Τα μαμίσια Kenda ήτανε καλά κ κρατήσανε, αλλά με πολύ θόρυβο στην άσφαλτο, τρόμο στο βρεγμένο κ είναι κ δυσεύρετα/ακριβότερα.
Από τη φωτογραφία για τα μπροστά μπορώ να διακρίνω ότι το σχέδιο στα τακούνια τους επιτρέπει να πατούν με τέτοιο τρόπο ώστε να μη προκαλούν κραδασμούς στην άσφαλτο. Δε ξέρω πως είναι τα πίσω.
Τα Kenda μπορεί να ήταν καλά για χώμα αλλά για τη χρήση που έκανα εγώ (90% άσφαλτο) προφανώς δεν ήταν τα κατάλληλα. Ήταν σαφές ότι χρειαζόμουν άλλο τύπο ελαστικού.
Αυτό που σίγουρα δε μου άρεσε ήταν ότι τα τακούνια τους ήταν υπερβολικά αραιά στα πίσω ελαστικά με αποτέλεσμα το λιγότερο ανθεκτικό μέρος του πέλματος να είναι εκτεθειμένο στις ορέξεις της μοχθηρής φυτεμένης κοφτερής ελληνικής πέτρας και να έχω δύο φορές σκισμένο ελαστικό, μια φορά στον Σχοίνο και μια στη Σίκινο (και δε τα χρησιμοποίησα πολύ σε χώμα). Αυτό είχε συμβεί όταν ακόμα τα ελαστικά ήταν καινούρια με μη φθαρμένα τακούνια. Μετά παραιτήθηκα του χώματος. Ίσως είναι καλά για λάσπη ή χώμα χωρίς πέτρες. Ο λαστιχάς μου τα είχε χαρακτηρίσει "ελαστικά έλξης", όπως αυτά που έχουν τα τρακτέρ.