Καταθέτω τα συγκεντρωτικά μου σχόλια, βγαλμένα απ'τα πρώτα 2.600 χλμ - ξεκινώντας από τέλη Νοεμβρίου 2009.
(+) // ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
-------------------------
-εμφάνιση (θα τη χαρακτήριζα "μη βαρετή utility")
-κόμπακτ διαστάσεις (=χωράει ανάμεσα απ'τα αυτ/τα κ στενά περάσματα)
-"ανθρώπινο" βάρος (=σπρώχνεται, τραβιέται, ξεκολλάει)
-άξονας (=αξιοπιστία + έλλειψη συντήρησης)
-"κοντή" μετάδοση (=καθαρίζει στα δύσκολα)
-άψογο σαζμάν
-πολύ καλή κατανάλωση (κινείται μεταξύ 4,5-7 λτ/100 χλμ, με ρεαλιστικότερο μέσο όρο τα 5,5 λτ), αν κουνάς σωστά το μεγάλο δάκτυλο
-αξιοπρεπές κράτημα/αναρτήσεις/μπρός φρένο
-λάστιχα (φοράει Kenda Pathfinder) που δουλεύουν ικανοποιητικά παντού
-τα 2 χειρόφρενα
-το διπλό κύκλωμα φρένων
-το καλό όνομα της Kymco (=αξιοπιστία/μεταπώληση)
-φαρδιά σέλλα με λογική σκληρότητα (=κάθεσαι ώρες!)
-τα σκαλοπάτια/μαρσπιέδες (=αποτελεσματική προστασία απ'τα πάντα όλα)
-ήσυχη εξάτμιση
-γενναίες σχάρες φόρτωσης
-πολύ διασκεδαστικό σε άσφαλτο κ χώμα
-δυνατή κόρνα
-σηκώνει πανεύκολα τροχό κ εύκολα τροχούς! (αν έχεις κέφι )
-δεν έχει...υψοφοβία!
(-) // ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
-------------------------------
-ότι το παρέλαβα κακομονταρισμένο (=βίδες σφιγμένες μονόπατα κ ηλεκτρικά χύμα)
-οι φτηνιάρικες βίδες παντού
-η μέτρια συναρμογή των πλαστικών
-οι τριγμοί συντονισμού
-τα "τσιριχτά" φρένα (εξ αρχής) [ακουμπάνε ελαφρά τα τακάκια]
-κολλημένες βάσεις καθρεφτών στο τιμόνι
-τακαρισμένες βάσεις μανετών/διακοπτών, κατά τη νέα τακτική (=δεν μπορείς να "φέρεις" χειριστήρια όπου σε βολεύουν)
-το τελικό κούμπωμα ταχύτητας (=αν δεν περιμένεις να ακουστεί μετά από 2-5" ένα "τσίκ", κλωτσάει)
-φαρδιά σέλλα εμπρός (=δεν σου επιτρέπει να έρθεις πολύ εμπρός γιά "κεφάτη" οδήγηση)
-περιορισμένοι χώροι γιά συνεπιβάτη κ έλλειψη θέσης ξεκούρασης ποδιών του
-ξύλινη αίσθηση πίσω φρένου
-βαρύ+ασήκωτο τιμόνι με δεύτερο άτομο, έστω κ 50 κιλών!
-μεγάλη διατομή σωλήνων σχαρών κ έλλειψη "αγκίστρων" (=δεν δουλεύουν κοινά χταπόδια κ το στερέωμα φορτίων είναι πρόκληση)
-φώτα έπρεπε να είναι δυνατότερα
-περιορισμένο μεταξόνιο (=νευρικότητα στα "πολλά")
-σηκώνει πανεύκολα τροχό κ εύκολα τροχούς!!! (αν δεν έχεις κέφι;;; )
-καθρέπτες θολώνουν εύκολα το χειμώνα
-αργεί κάπως να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, ειδικά το χειμώνα
-σωλήνας εξάτμισης περνάει αρκετά κοντά στο αριστερό πόδι, ώστε να το ψήσει το καλοκαίρι
-ότι χρειάζεται να γυρίσεις "ρεζέρβα" με το μισό τεπόζιτο γεμάτο
Γενικώς, τα κάνει όλα κ συμφέρει κ κρίνεται άριστο "σχολείο" γιά κάτι πιό εξειδικευμένο στο μέλλον, αν + όποτε ήθελε έρθει.
Ένα τίμιο μηχάνημα που αξίζει κάθε σέντ απ'τα λεφτά του
Από συντήρηση, μου άλλαξαν λάδια στα 300 χλμ (~Ε 20) κ πρώτο σέρβις στα 1.000 χλμ (Ε 85). Επίσης μιά βαλβίδα οξυγόνωσης (μάλλον τσάμπα...)
Το απολαμβάνω κάθε στιγμή, είτε κινούμαι στη Κηφισίας, μπαίνω σε ορθή γωνία "ζωντανά", ρίχνοντας κορμί , πλέω σε άμμο, κάνω "ντόνατς" σε βούρκο, trial κατηφορικό η ανηφορικό, λασπομαχίες, υπερστροφές ισχύος , touring από b roads...κ ακόμα δεν άρχισα σούζες κ άλματα
Δεν τα λέει όλα αυτό;;;