meco έγραψε:Mα αυτό λέμε και εμείς.
Με προβληματίζει όμως αυτό που γράφεις για το μπροστά cusco που φοράς.
Εγώ θα περίμενα περιορισμό της υποστροφής και αύξηση της υπερστροφής. Πριν κάμποσο καιρό που είχα συζητήσει στο 4Τροχοί forum με ένα παλικάρι που είχε βάλει και αυτός cusco στο forester του μου είπε ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται άψογα χωρίς να έχει γίνει περισσότερο υπερστροφικό ενώ για υποστροφή δεν το συζητούσε καθόλου, το οποίο αν μου επιτρέπεις είναι και το λογικό. Μήπως εσύ εννοείς την κλασική υποστροφή λόγο αδράνειας και όχι αυτή που προκύπτει από την περισσευούμενη ισχύ του κινητήρα? Γιατί ειδικά αν έχεις το ατμοσφαιρικό forester είναι πολύ δύσκολο μία ροπή της τάξεως τον 20Nm να μην μπορεί να διαχειριστεί από ένα σύστημα μετάδοσης με 3 lsd διαφορικά.
Για το τελευταίο που ρωτάς αν κατάλαβα καλά θέλεις να αυξήσεις τα μετατρόχια επειδή έχεις τώρα υψηλότερο κέντρο βάρους? Έχει μια λογική αυτό αλλά είναι λίγο μπακαλίστικη. Δεν μπορείς να είσαι βέβαιος ότι επεμβαίνοντας με αυτό τον τρόπο στη γεωμετρία του αυτοκινήτου ότι θα βελτιώσεις απαραίτητα το κράτημα. Μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντελώς αντίθετο από αυτό που περιμένεις.
Επίσης έχω και μια απορία. Πώς κατάφερες να ανεβάσεις το κέντρο βάρους?
-Πώς τον λέγανε τον τύπο τότε στο φόρουμ?
-Όχι όταν έχει γλιστερό εντελώς οδόστρωμα, π.χ. βροχή, το cusco για κάποιο λόγω αργεί να μπλοκάρει με αποτέλεσμα αν αφήσω το γκάζι να με παίρνει το βάρος του αμαξιού παραέξω αλλά κ αν το πατήσω, ώσπου να με βάλει μέσα στη στροφή, έχω είδη πάρει το πεζοδρόμιο αγκαλιά.Τα πίσω διαφορικά με σπρώχνουν προς τα έξω.
Δε ξέρω κ εγώ πως να το εξηγήσω αυτό. Το άλλο φόρεστερ που είχα πιο πρίν, κ δεν είχε cusco ήταν εντελώς ουδέτερο με ελαφριά υπερστροφή όταν το χρειαζόμουν για να κλείσω την τροχιά μου.
Στο χώμα κ στο στεγνό δουλεύει όπως αναμένετε, αλλα στη γλιστερή άσφαλτο πάω πιο αργά κ απο τα Yaris.
-Μπακαλίστικη δεν είναι. Είναι μια πολύ καλή λύση που εφαρμόζετε σε όλα τα ψιλά αυτοκίνητα.
Θέλω για την ώρα να βάλω αποστάτες τροχών για ακριβώς αυτό το λόγω κ να φάω το γόνατο να ανοίξω λίγο τις γωνίες μπας κ μειώσω κ το κλότσιμα απο το κούσκο.
-Lift kit απο Αυστραλία και ψηλότερα (αλλα στενότερα) λάστιχα.