superspy έγραψε:
Pino (έχω ήδη service manual του 650 '04) το manual αναφέρει αλλαγή στις 10 ώρες (χώμα έτσι, όχι supermotard!).
Επίσης στην Οδύσσεια τα Ηusaberg αλλάζαν λάδια κάθε βράδι (11-14 ώρες οδήγησης).
Απαντώ και στους δύο superspy & Gorgofteros
Το service manual του 2002 έλεγε ξεκάθαρα κάθε 2 ώρες. Μάλλον άλλαξαν κάτι στο μοτερ ή στο manual
Αν σταμάτησαν να βάζουν και λαμαρινόβιδες στο μοτερ
τότε έχουν κάνει ένα βήμα εμπρός ...
Αν κάποιος θέλει να γίνει test driver των ευρωπαικών πληρώνοντας και 9000+ € εγώ δεν θα τον αποτρέψω.
Αν οι ευρωπαίοι έκαναν ποιοτικό έλεγχο ισάξιο με τους ιάπωνες τότε το κόστος παραγωγής θα έφτανε σε τεράστια ύψη.
Δεν με πείθουν ούτε οι νίκες ούτε τα άρθρα. Με πείθει μόνο αυτό που βλέπω.
Οι αλουμινενιοι σκελετοί είναι κάτι που θα είναι κοινός τόπος σε λίγα χρόνια. Απλά οι ευρωπαίοι δεν κατέχουν την τέχνη του χυτού αλουμινίου και ότι φτιάχνουν είναι γεμάτο φούσκες αέρα. Οι ιάπωνες περνάνε από ακτίνες Χ όλα τα αλουμινένια αξαρτήματα πριν την συναρμολόγιση.
Σχεδιαστικά τα ευρωπαικά είναι απόλυτα όπλα στο χώμα, αλλά μόνο σχεδιαστικά. Η πράξη δείχνει πως η μεγαλήτερη μερίδα οδηγών θέλει ένα μηχανάκι που μπορεί να προσαρμοστεί στο μέτρα του και όχι το αντίθετο.
Επίσης η ποιότητα κατασκευής μιας εταιρίας φαίνετε στα μεγάλα street και όχι στα χωμάτινα. Αν δεις ένα LC8 από κοντά θα καταλάβεις τι εννοώ.
Όσο για τον "χαρακτήρα" των ευρωπαικών έχω να πω πως είναι παλιοχαρακτήρες
Ο σεβασμός που δείχνει ο ιάπωνας κατασκευαστής στον πελάτη του είναι κάτι που θα έπρεπε να δείχνουν και οι ευρωπαίοι...