από evan » 19 Μάιος 2007, 22:58
Εμπειρία εκτός δρόμου δεν έχω με κανένα από τα δύο μοντέλα. Όμως θεωρητικά προσεγγίζοντας το θέμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι το νέο GV "κολλάει πιο εύκολα" σε λάσπη και χιόνι, διότι, από τη στιγμή που το κεντρικό διαφορικό κλειδώνει, η κίνηση μεταδίδεται 50-50 στους δύο άξονες όπως και με το κιβώτιο μεταφοράς που διέθετε το παλιό. Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος έχουν σχεδόν την ίδια, άρα...Τη διαφορά την κάνουν τα λάστιχα.Θα δεχόμουν ότι το παλιό περνά πιο εύκολα από νεροφαγώματα χάρη στον πίσω άκαμπτο άξονα που είχε και πρόσφερε καλύτερη επαφή με το έδαφος στον τροχό που, με το καινούριο, θα βρισκόταν στον αέρα.Όμως και σ΄αυτήν την περίπτωση το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) που ενδεχομένως να διαθέτει η έκδοση με ESP(γι΄αυτό το θέμα δεν έχω βρεί στοιχεία, αλλά στα περισσότερα SUV που έχουν ΕSP, αυτό συνδυάζεται με TCS) θα μπορούσε να βοηθήσει φρενάροντας τον τροχό που δεν πατάει-και άρα σπινιάρει-να αποφύγει το κόλλημα, λειτουργώντας σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης,στοιχείο που δεν διέθετε το παλιο.
Έχω διανύσει πολλά εκτός δρόμου χλμ με το πρώτης γενιάς RAV 4, που έχει παρόμοια διάταξη με το GV, χωρίς το αργό.Ειδικά το χιόνι δεν αποτέλεσε ποτέ εμπόδιο, δεν έβαλα ποτέ αλυσίδες και πήγα σε μέρη που ακόμα δεν το πιστεύω ότι πέρασα.Τα NIVA, PAJERO,GALLOPER κλπ, τρίβανε τα μάτια τους.Ακόμη και σε απίστευτη λάσπη(γαι τα δεδομένα της κατηγορίας, σύμφωνοι, αλλά πάντως πολλή λάσπη-μερέντα) στη Ζήρεια και αλλού, δεν κόλλησε, και όλα αυτά χωρίς να είμαι και "οδηγάρα".
Εφ΄ όσον το παράγγειλες, καλοτάξιδο.Δώσε μας και κανένα στοιχείο για την αγορά σου(αντιπροσωπεία ή αλλο, έκδοση κλπ)