pantg έγραψε:Σύμφωνα με τις πρόσφατες ενδείξεις τελικά το πρόβλημα εστιάζεται περισσότερο στα εμβολοχιτώνια που γλυστράνε προς τα κάτω ή στο μπλόκ που διαστέλεται και αφήνει τα εμβολοχιτώνια να "παίζουν" όταν ζεσταθεί πολύ το μοτέρ.
Παντελή, οι δικές μου πιο πρόσφατες ενδείξεις λένε πως αν κολλήσει ο καινούργιος θερμοστάτης που έβαλες για να σώσεις τον κινητήρα σου, αλλάζεις κυλινδροκεφαλή ή κινητήρα.
Πίστεψε με επειδή έχω αρχίσει και κουράζομαι πλέον, δε δίνω δεκάρα για τους λόγους που κόλλησε ο νέος θερμοστάτης και δεν επιθυμώ σε αυτή τη χρονική στιγμή να κάνω δωρεάν κάποιου είδους διατριβή (πάλι) με την ΚΕΔΟ δέιχνοντας τους ότι έμεινε απο το θερμοστάτη που μας πούλησαν που αν είδες πιο πάνω γράφω οτι σπάσαμε το πλαστικό καβούκι για να πάρουμε το θερμοστάτη ώστε να επιβεβαιώσουμε αν πράγματι είναι κολλημένος.
Πολύ περισσότερο τώρα που κιεσύ επιβεβαιώνεις οτι δεν καλύπτομαι από κανενός είδους εγγύηση και όλοι είναι καλυμένοι.
Οπότε τί να συζητάμε τώρα, τί να τα κάνω τα τιμολόγια και τί να διεκδικήσω;
Είμαι απλά κάποιος που έβαλε το γνήσιο σετ θερμοστάτη κάποτε σε κάποιο συνεργείο κάποιου και μετά κάηκε η μηχανή του.
Πλήρωνε και μή ερεύνα.
Η κυλινδροκεφαλή ήδη αλλάχτηκε.
Μαζί φυσικά με φλάντζα, βίδες, όλες τις τσιμούχες, μπουζί 2-3 φορές αντιψυκτικά, λάδια, φίλτρα και λοιπά ψιλοπράγματα που κάνουν 1700 ευρώ. Τζάμπα...
Η φλάντζα δυστυχώς δεν φάνηκε πού και άν έχει αρπάξει, η κεφαλή είχε ρήγμα και τα εμβολοχιτώνια φαίνονται εντάξει. Αν δεν είναι θα το μάθω σύντομα και θα σας πώ.
Επίσης αν κολλήσει και αυτός ο θερμοστάτης τώρα πιά ξέρω...
Δεν καλύπτομαι από κανενός είδους εγγύηση για όλα όσα ήδη άλλαξα αφού δεν αλλάχτηκαν σε εξουσιοδοτημένο και θα πληρώσω... ένα "Κ" * ολόκληρο...
*Ο καθένας συμπληρώνει ότι νομίζει