ASP-ANNIVAS έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ, AIRCLUB.
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΚΛΗΡΗ ΟΡΟΦΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
Φιλε ASP-ANNIVAS γειά,
hardtops βρίσκονται και υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα (έχω ένα αν το θέλεις)
ΑΝ όμως το επαγγελματικό σου είναι χαρακτηρισμένο ως "ανοικτό" φορτηγό ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ αν θέλεις να είσαι νόμιμος.
Τα πράγματα έχουν σφίξει τον τελευταίο καιρό και γίνονται σοβαροί έλεγχοι και στον δρόμο (είναι και ο λόγος που ο Γιώργος/airclub βρήκε το δικό του, καθώς αφαιρέθηκε από αυτοκίνητο που ήταν χαρακτηρισμένο ως ανοικτό φορτηγό)
Το ΜΟΝΟ σίγουρο είναι ότι η τοποθέτηση πλήρους hardtop σε 90/110 που έχει αρχικώς χαρακτηρισθεί ως "ανοικτό" φορτηγό είναι αυθαίρετη και δημιουργεί πρόβλημα τόσο σε έλεγχο στο δρόμο όσο και στο ΚΤΕΟ.
Φυσικά δια της "πλαγίας" οδού όλα μπορούν να γίνουν δυνατά αλλά αυτό είναι θέμα που άπτεται των δικών σου ενεργειών και σίγουρα δεν είναι κάτι στο οποίο μπορείς πάντα να στηρίζεσαι ως σίγουρη λύση τέτοιων προβλημάτων παράβασης των ισχυουσών διατάξεων.
---------------
Βαγγέλη αν θυμάμαι καλά υπήρχε ένα χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο μπορούσαν οι ενδιαφερόμενοι να πληρώσουν την διαφορά δασμολογικής κλάσης για να χαρακτηρίσουν το "ανοικτό" ως "κλειστό" φορτηγό. Μπορεί όμως και να κάνω λάθος και το μέτρο της "εξαγοράς"/"επαναχαρακτηρισμού" της αδείας από "ανοικτό" σε "κλειστό" φορτηγό να ισχύει ακόμη.
Στο ΚΕΠ της περιοχής σου ή στο ΚΤΕΟ θα βρεις σίγουρα κάποια πιό σίγουρη απάντηση φίλε ASP-ANNIVAS.
---------------
Χαιρετώ