Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Defender 2007, φωτογραφιες απο ΜΕΣΑ στο εργοστάσιο

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό fatman » 02 Σεπ 2006, 09:06

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ - ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ
ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΕΕΕ!!??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό disco » 02 Σεπ 2006, 10:27

Το να βάζουν τα κανάλια αρχαιολογία δεν είναι και τόσο κακό, μιας και υπενθυμίζουν την ιστορία (αν και λένε πολλές ιστορικές ανακρίβειες). Λαός χωρίς ιστορία ίσον λαός χωρίς μέλλον. Yπάρχουν τέτοια παραδείγματα. Αν σε πειράζουν τα "κρανακια" να μου τα βγάλουν τώρα άμεσα και να τα βάλουν σε εσένα. Δεν μπαίνω σε αυτή την ιστοσελίδα για να πάρω εικονικά "κρανακια"(έχω αρκετά αληθινά 7-8 από την εποχή που έτρεχα με μοτοσικλέτες) , μπαίνω για να περνω καμια ιδέα για το ρημάδι μου.Τέλος η γρήγορες συνδέσεις πια είναι φτηνότερες από της απλές! Δεν είμαι εγκάθετος οπαδός καμιας εταιρίας, θα το ήξερα. Το αν είναι κακό να ρωτώ για κάποια μοντέλα που δεν έχω αγοράσει τόνους περιοδικά ώστε να τα ξέρω απέξω, δεν νομίζω να έκανα κάποια σοβαρή παράβαση για να με βάλουν στην καρμανιόλα. Αν θεωρείς ότι είμαι ενοχλητικός βάλε μια ψηφοφορία να με διαγράψουν από την ενότητα. Φυσικά μπορείς να κανεις και το εξής: να μην διαβάζεις τα γραφόμενα μου, δεν είσαι υποχρεωμένος να με φας στην μάπα. ..... Από μένα πολλά φιλάκια. Νικος.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 02 Σεπ 2006, 10:30

Παρακαλώ τον Διαχειριστή να μου αφαίρεση τα κυβικά και τα "κρανακια". Ευχαριστώ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Σεπ 2006, 16:56

Νίκο γειά,

Αν θέλεις ρίχνεις μία ματιά στη νέα θεματική ενότητα για το net-tiquete, δηλαδή την κοινώς αποδεκτή πολιτική καταχωρήσεων. (με πολύ γενικό τρόπο αλλιώς "τους καλούς τρόπους αλληλογραφίας και συμπεριφοράς σε fora και discussion groups)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 14 Οκτ 2006, 21:32

φώτο (από την έκθεση Παρισίου).........

για περισσότερες στο
http://evenements.caradisiac.com/salon- ... rticle-923
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Σεπ 2007, 21:10

Συνάδελφοι γειά,

σήμερα επιτέλους συνέκλιναν οι πλανήτες και μπήκα στο Defender 2007 για μία αρκετά σοβαρή βόλτα. Οχι δεν το οδήγησα, δεν ήθελα καθώς αξιοποίησα τον χρόνο που διετέθει σε φίλο απο την Θεσσαλονίκη για να το κάνει test drive εδώ στην Αθήνα μιά και στην πρωτεύουσα της ελληνικής καλοπέρασης δεν υπήρχε διαθέσιμο αυτοκίνητο για το λόγο αυτό (τελικά δεν προφταίνουν να έρθουν και φεύγουν αμέσως, πουλάει συνάδελφοι!!!!!)

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν το 110 με τα πέντε καθίσματα, με ABS και ETC.

Οι εντυπώσεις είναι άριστες και έχω κυριολεκτικά μείνει έκπληκτος με το σύστημα που το νέο αυτοκίνητο έχει για να μην σβύνει στην εκκίνησή του (κάτι που στοίχειωνε το TD5)

Το επίπεδο θορύβου στα 120+ χαω είναι σημαντικά χαμηλότερο από αυτό των παλαιοτέρων,συμπεριλαμβανομένου και του TD5. Φυσικά όμως ο αέρας εξακολουθεί να ακούγεται από τις γωνίες των θυρών, τόσο των εμπρός όσο και των πίσω επιβατών.
Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης της ηχομόνωσης καθώς οι επιφάνειες κάτω από τα πόδια των επιβατών και στο χώρο φόρτωσης έχουν μόνο ένα λεπτό στρώμα ανακυκλωμένων υφασμάτινων ινών (κετσές ή felt στα Καποφτιακά) μεταξύ της λαμαρίνας και του χαλιού. Από την άλλη πλευρά όμως αυτό παρέχει την δυνατότητα να πλένεται το αυτοκίνητο γρήγορα, εύκολα και αποτελεσματικά από τις λάσπες και τις σκυλό/&αλογότριχες χωρίς να συγκρατεί υγρασία.
Κάτι που για τον χαρακτήρα και την πραγματική χρήση του αυτοκινήτου είναι απολύτως σωστό.

Τα νέα καθίσματα είναι σαφώς καλύτερα, με πιό καλή στήριξη, δείχνουν και νοιώθουν πιο ορθοπεδικά και τα πίσω πολύ απλά ανήκουν πλέον στην δεκαετία του 2000 και όχι σε αυτή του 1960.
Ευχάριστη διαφοροποίηση η πραγματική ζώνη ασφαλείας για το μεσαίο άτομο στο πίσω κάθισμα και τα μαξιλαράκια και στους τρεις επιβάτες που όντως φτάνουν στο επίπεδο του κρανίου τους και δεν είναι απλά διακοσμητικά. Πίσω κάθισμα το οποίο θα καθόμουν και θα έβαζα και το παιδί μου για να βρίσκεται εκεί με ασφάλεια.
Για τα ακόμη πιό πίσω καθίσματα επιφυλάσομαι να σχολιάσω αν αυτό που θα έχω για να οδηγήσω τύχει και τα έχει.

Το σύστημα του a/c είναι πολύ απλά εξαιρετικό και με κατάλληλη ρύθμιση του ζεστού αέρα μπορεί να είναι από απλώς ευχάριστο και δροσερό έως κρύο, τόσο ώστε να παραπονιέται η συνοδηγός (γιατί άραγε οι γυναίκες κρυώνουν πιό εύκολα από το A/C ή τον κλιματισμό στα αυτοκίνητα????)

Ιδιαίτερα ευχάριστη επίσης η απόδοση του ABS τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Κάποια μικρά "ψαρέματα" που είχα νοιώσει στα TD5 πολύ απλά δεν γίνονται πλέον αισθητά και το αυτοκίνητο δημιουργεί την εντύπωση ότι φρενάρει απολύτως ίσια. Αυτά και πάλι από την θέση του συνοδηγού. Τα λέμε και πάλι όταν το οδηγήσω.

Στα αμορτισέρ και τα ελατήρια και ίσως και στις βάσεις σύνδεσης του πλαισίου με το αμάξωμα κάτι θα πρέπει να έχει γίνει. Το αυτοκίνητο προσεγγίζει την αίσθηση ενός καλοστημένου Discovery και δεν είναι τόσο σκληρό όσο τα προηγούμενα μοντέλα.
Το αυτοκίνητο ΔΕΝ γέρνει στο χώμα σε αρκετά γρήγορες ταχύτητες.
Πετάει λίγο τον πωπό του κάτι που το παλαιότερο έκανε αφού είχε αρχίσει πρώτα να γέρνει και να "πλέει"
Από την θέση του συνοδηγού μου δημιούργησε την εντύπωση ότι ΙΣΩΣ να αργεί να υπακούσει και λίγο στο τιμόνι στην είσοδο της στροφής, όχι όμως τόσο ώστε να φοβίζει.

Το τιμόνι υποτίθεται ότι έχει δεχθεί βελτιώσεις για μεγαλύτερη αίσθηση και πιό άμεση ανταπόκριση. Ο φίλος που οδηγούσε σχολίασε αρνητικά το μεγάλο κενό και την μη απόλυτα στιγμιαία αντίδραση του με την παραμικρή κίνηση δεξιά/αριστερά. Ειναι οδηγός Niva και οδηγεί και λεωφορεία οπότε ξέρει από ασαφή τιμόνια. Από την άλλη πλευρά όμως το Defender δεν είναι αυτοκίνητο, είναι φορτηγό οπότε ας μην περιμένουμε και την απόλυτη ακρίβεια μιας κρεμαγιέρας σε αυτό το αυτοκίνητο. Δεν την έχει και έτσι δεν μπορεί να έχει και την αίσθηση αυτή.
Επιφυλάσομαι και στο σημείο αυτό να σας πω και τα εντελώς δικά μου σχόλια και σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα.


Το φουσκωμένο καπώ έχει πολύ γούστο όπως το βλέπει κανείς από το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Δεν το δοκίμασα με μαγνήτη αλλά νομίζω και ακουστικά ότι είναι λαμαρινένιο όλο πλέον. Την επομένη φορά που θα το έχω στα χέρια μου (για να το οδηγήσω κανονικά) θα σας πω. Πάντως είναι λογικό να είναι λαμαρινένιο γιατί το αλουμίνιο είναι δύσκολο να αποκτήσει την κούρμπα του εξογκώματος και να την διατηρήσει. Και φυσικά εκεί μπορεί πλέον να τοποθετήσει κανείς και μία μαγνητική βάση για το CB του (ουδεν κακόν, αμιγές καλού ε???)

------------

Μανώλη, ρώτησες για το Traction Control σε άλλη ενότητα.
Δεν είδα κάποιο κουμπί για να το απενεργοποιεί.
Πάντως είναι, όσο το παιδέψαμε, πολύ διακριτικό και μόνο σε ένα δύσκολο σημείο που λίγο έλειψε να σηκώσουμε τροχό (ίσως και να σηκώθηκε) άναψε το λαμπάκι, μαζί με άλλη μία φορά που το είδαμε αναμένο σε μία σοβαρή σχετικά ανηφορία.
Στην ανηφοριά αυτή προσπαθήσαμε να το κάνουμε να σπινάρει σε άλλη φορά που την ανεβήκαμε, για να ενεργοποιήσουμε και πάλι το ETC, αλλά δεν έγινε τίποτε.


Α!!!!!!
Σας είπα ότι επιταχύνει ακόμη και με την 6η στο κιβώτιο?
Πραγματικά, τραβάει από τις 2000 σαλ και μετά. Τραβάει ακόμη και μετά τα 120 και σε παρατεταμένη σχετική ανηφόρα (στην γέφυρα του τραίνου στην Αθηνών - Λαμίας πηγαίνοντας προς Αγ. Στέφανο για όσους του Λεκανοπεδίου) χωρίς να ιδρώνει.

Το μοτέρ όντως κροταλίζει, όντως κάνει σαν να κτυπάει πειράκια στις πολύ χαμηλές στροφές αλλά όντως επιταχύνει και πριν τις 2000 σαλ.
Μανώλη δεν μου δημιούργησε την εντύπωση ότι δεν τραβάει καλά κάτω από τις 2000 σαλ. Απλώς τραβάει πολύ καλύτερα πάνω από αυτό το σημείο.

Καλά όλα ήταν ωραία λοιπόν?

Φυσικά κάτι έπρεπε να κρατηθεί όπως και παλιά και αυτό είναι ότι το Defender απευθύνεται ακόμη σε ανθρώπους χωρίς ώμους και αγκώνες προς την πόρτα οδηγού ή συνοδηγού.
Καλά βρε παιδιά, χάθηκε ο κόσμος να φέρετε το κάθισμα και το τιμόνι λίγο πιό προς το κέντρο?????
Ούτως ή άλλως το κεντρικό κάθισμα δεν τοποθετείται πλέον (να είναι καλά οι Οδηγίες της Ε.Ε. για τις ελάχιστες διαστάσεις καθισμάτων στα αυτοκίνητα)
Τα έχουμε ξαναπει αυτά σαν σχόλια και άλλων φίλων που γεύτηκαν το νέο Defender αλλά όντως είναι κρίμα.

Ενα σημείο που είδα κάτι αρνητικό σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα ήταν η ασάφεια του επιλογέα των αργών/γρήγορων σχέσεων.
Επιφυλάσομαι για σχόλια για τον επιλογέα των ταχυτήτων καθώς αυτόν ΔΕΝ τον χρησιμοποίησα από την μεριά του οδηγού (είπαμε ήμουν συνοδηγός για να πάρω αυτή την απόμακρη αίσθηση πριν το πάρω στα χέρια μου)

Μου άρεσε ιδιαίτερα το ότι το αυτοκίνητο συνοδεύεται από πλήρες ελληνικό εγχειρίδιο ιδιοκτήτη και δείχνει να είναι μεταφρασμένο από άνθρωπο που ξέρει το αντικείμενο. Μία σύντομη ματιά τώρα ήταν ιδιαιτέρως ευχάριστη. Επιφυλάσομαι και εδώ για όταν θα το έχω στα χέρια μου για να διαβάσω και το manual μέχρι τέλους.

-----------------

Για τους νευρικούς που δεν τους φτάνουν τα 128 άλογα υπάρχει ήδη διαθέσιμο κιτ αύξησης στα 148 άλογα. Αντίστοιχη αύξηση και στην ροπή που φτάνει στα 321 Nm από τα 280. Ελπίζω να μπορέσω κάποια στιγμή να δω και τις δύο εκδόσεις μαζί για να γίνει η σύγκριση σε αίσθηση και απόδοση.

------------------

Ενα ευχαριστώ στον φίλο Μιχάλη που με ανέχθηκε δίπλα του και με 'γειές του καθώς έφυγε για Θεσσαλονίκη για να το παραγγείλει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 12 Σεπ 2007, 22:51

pantg έγραψε:σήμερα επιτέλους συνέκλιναν οι πλανήτες και μπήκα στο Defender 2007 για μία αρκετά σοβαρή βόλτα


Παντελή

σε ευχαριστώ (ούμε) πολύ για τις πολύ καλές πληροφορίες για το αγαπημένο μου όχημα!!
Θα έχω και εγώ την ευκαιρία να το έχω για 1+ ημέρα :P, σίγουρα θα προσπαθήσω να δω κι εγώ με την σειρά μου τα θέματα που έθιξες...
1) τελικά θα βγεί ποτέ με αερόσακους?? (μάλλον το 2010???)
2) δοκιμάσατε το a/c, και πως το είδατε??

Φιλικά και καλό βράδυ
ps: καλή χρονιά στον "μικρό σας"
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 13 Σεπ 2007, 07:48

Παντελή,

από την μία ώρα που το οδήγησα, συμπληρώνω και εγώ.

Πολύ καλός ο επιλογέας ταχυτήτων, μάλλον πολύ κοντή η πρώτη, πολύ μακριά η έκτη, θέλει ιδίως η έκτη παραπέρα δοκιμή σε ανοικτό δρόμο για να δούμε αν καταφέρνει να κρατήσει κάποια ταχύτητα 100-120 σε μικρές κλίσεις κλπ

Οντως μάλλον ασαφής ο επιλογέας του βοηθητικού ώς προς το κλείδωμα του κεντρικού, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι.

Το τιμόνι πάρα πολύ καλό για εμένα.

Η ανάρτηση όντως πολύ καλή (έχουν κάνει όπως διάβασα στις παρουσιάσεις μικροαλλαγές)

Το TC έμαθα μετά ότι απενεργοποιείται. Εμένα σε μία μεγάλης κλίσης ανηφόρα μπήκε και δεν βγήκε παρά όταν ανέβηκα τελικά, ήταν λίγο περίεργο στην αίσθηση, αλλά αποτελεσματικό σίγουρα.

Η γενική του αίσθηση είναι πολύ καλή, στον δρόμο ρολάρει πολύ καλύτερα από το δικό μου (V8 με salisbury...), μόνος ενδοιασμός η ροπή του κινητήρα. Το περίμενα πιό ζωηρό-σταθερό στις χαμηλές, συνηθισμένος και από το V8.

Δεν έχω βέβαια μέτρο αναφοράς, είναι το πρώτο diesel που οδήγησα. Θα οδηγήσω του το CT του αγγέλου και ένα TD5 και θα επανέλθω...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Σεπ 2007, 10:53

ollram έγραψε:1) τελικά θα βγεί ποτέ με αερόσακους?? (μάλλον το 2010???)
2) δοκιμάσατε το a/c, και πως το είδατε??

Φιλικά και καλό βράδυ
ps: καλή χρονιά στον "μικρό σας"


Γειά σου Χάρη,

δεν ξέρω κάτι για τους αερόσακκους. Αυτό όμως που μπορώ να σου πω σαν προσωπική μου άποψη είναι ότι το τιμόνι δείχνει να είναι έτοιμο για να δεχθεί αερόσακκο. Ο χώρος στο ταμπλώ εμπρός από τον συνοδηγό δείχνει επίσης έτοιμος να δεχθεί αερόσακκο. Η τεχνολογία και το hardware αλλά και το software για να δεχθεί αερόσακκο ένα Defender είναι σίγουρα έτοιμα από τα Discovery 1 & 2 και τα RaRo Cl τελευταίων ετών παραγωγής.
Το γιατί δεν έχει τοποθετηθεί δεν μπορώ να στο πω.
Πιστεύω ότι αν είχε μπεί το αυτοκίνητο θα πουλούσε πολύ ιδίως στην Αμερική όπου στην ουσία οι πωλήσεις του σταμάτησαν εξαιτίας την μη διάθεσής του με αερόσακκους.
Αγνωστες οι βουλές της LR στο σημειο αυτό.

------------

Το A/C το δοκιμάσαμε και όπως έγραψα ήταν εξαιρετικά αποδοτικό σε σημείο που πιστεύω ότι συνοδηγούς θηλυκού γένους θα τις ενοχλούσε (η απορεία του γιατί ενοχλούνται οι συντρόφισές μας στην ζωή από το κρύο του A/C παραμένει ως απορεία)
Ενδεικτικά θα σου πω ότι κάποια στιγμή ανακατεύαμε τον κρύο αέρα και με ζεστό από το καλοριφέρ για να μειώσουμε το κρύο μέσα στο αυτοκίνητο.
Και το αυτοκίνητο ήταν μαύρο (είχε ασπρη οροφή όμως)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Σεπ 2007, 11:02

Μανώλη γειά,

παραθέτω μερικά σχόλια σε σχέση με την τελευταία σου καταχώρηση.

Πολύ καλός ο επιλογέας ταχυτήτων, μάλλον πολύ κοντή η πρώτη, πολύ μακριά η έκτη, θέλει ιδίως η έκτη παραπέρα δοκιμή σε ανοικτό δρόμο για να δούμε αν καταφέρνει να κρατήσει κάποια ταχύτητα 100-120 σε μικρές κλίσεις κλπ

Οντως μάλλον ασαφής ο επιλογέας του βοηθητικού ώς προς το κλείδωμα του κεντρικού, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι.

Το τιμόνι πάρα πολύ καλό για εμένα.

Η ανάρτηση όντως πολύ καλή (έχουν κάνει όπως διάβασα στις παρουσιάσεις μικροαλλαγές)

"Το TC έμαθα μετά ότι απενεργοποιείται."
Ετσι γρήγορα που κοίταξα τους διακόπτες στο ταμπλώ δεν πρόσεξα κάποιον διακόπτη. Γέρος είμαι μπορεί και να μου ξέφυγε.
Στο περασματική που το ένιωσα να δουλευει όντως φάνηκε να προσφέρει ένα αποτελεσματικό υποκατάστατο στο μπλοκέ που δεν υπάρχει στον πίσω άξονα.

--------------------

"Η γενική του αίσθηση είναι πολύ καλή, στον δρόμο ρολάρει πολύ καλύτερα από το δικό μου (V8 με salisbury...), μόνος ενδοιασμός η ροπή του κινητήρα. Το περίμενα πιό ζωηρό-σταθερό στις χαμηλές, συνηθισμένος και από το V8. "

Μανώλη μου όλοι οι άξονες ειναι καλύτεροι από πλευράς βάρους από τον Salisbury. Aυτό είναι εξάρτημα για να δένεις πλοία όχι για να κινείς αυτοκίνητα !!!!!
Εισαι κακομαθημένος από τον V8. Αυτό είναι όλο.

----------------

Δεν έχω βέβαια μέτρο αναφοράς, είναι το πρώτο diesel που οδήγησα. Θα οδηγήσω του το CT του αγγέλου και ένα TD5 και θα επανέλθω...

Να δώσεις χαιρετισμούς στον Αγγελο και πες του σε παρακαλώ να μου κάνει ένα τηλέφωνο. Τον θέλω για μιά χάρη που ίσως μπορεί να μου κάνει με το CT110 του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Σεπ 2007, 15:31

Αγαπητοί φίλοι,

μισή ώρα στο δρόμο σήμερα με το 110 και μπορώ σίγουρα να πω ότι το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ απλά δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα.
Σαφές, κοντότερο στις διαδρομές των αλλαγών, εύκολο στα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα.

Το αυτοκίνητο τραβάει πολύ όμορφα και από τις χαμηλότερες στροφές.
Με πέμπτη και 1.250 σαλ τραβάει κανονικά και χωρίς δισταγμούς ή προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και με την 6η από τις 1500+

Η σφιχτή και πιό ήσυχη αίσθηση που είχε δώσει όταν ήμουν συνοδηγός συνεχίσθηκε και τώρα που το οδήγησα στην άσφαλτο για αυτή τη μικρή βολτούλα.

Εντύπωση πάντως προκαλεί ο ήχος του κινητήρα που θυμίζει κροτάλισμα. Μία καλύτερη ηχομόνωση στο καπω μάλλον θα έκοβε λίγο τις υψηλές συχνότητες αυτές.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 19 Σεπ 2007, 17:54

pantg έγραψε:Εντύπωση πάντως προκαλεί ο ήχος του κινητήρα που θυμίζει κροτάλισμα. Μία καλύτερη ηχομόνωση στο καπω μάλλον θα έκοβε λίγο τις υψηλές συχνότητες αυτές


Παντελή,

και οι προτάσεις σου?? Έταιρεία, τιμή??
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Σεπ 2007, 06:29

Χαρη καλημέρα,

το θέμα της ηχομόνωσης όπως και σχεδόν όλα τα πράγματα έχει πολύ συζήτηση.
Υπάρχουν πολλών ειδών, τιμών και ποιοτήτων υλικά.
Αυτά που εδώ και πολλά χρόνια χρησιμοποιώ τόσο στα αυτοκίνητά μου όσο και σε αυτά των ανθρώπων που με εμπιστεύονται είναι εκείνα που τα τελευταία 5 χρόνια είναι γνωστά ως NOISEKILLER (πριν είχαν τις επωνυμίες ΑC Acoustics και BJ Acoustics από τα πρώτα γράμματα των τότε ιδιοκτητών της εταιρείας.)

Ειναι ειδικά ηχομονωτικά υλικά απο αφρώδες ελαστικό με σκληρή μη αφρώδη επίστρωση, φύλλο μολύβδου ανάμεσά τους, αλουμινένια επικάλυψη με ενίσχυση υφασμάτινου πλέγματος και αυτοκόλλητα ή μη ανάλογα με το σημείο που χρησιμοποιούνται και έρχονται σε σετ με κομμένα τα κομμάτια ξεχωριστά για κάθε μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου.
Υπάρχει φυσικά και το ειδικό ηχομονωτικό και θερμομονωτικό υγρό για τα σημεία που δεν δέχονται φύλλο ηχομονωτικού υλικού και τέλος οι ηχο&θερμομονωτικές "κουβέρτες" για τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Φυσικά υπάρχουν και τα αντίστοιχα που μπορείς να βρεις στην ελληνική αγορά σε διαφορετικές ποιότητες. Από απλό πάνινο κετσέ έως αφρό πλαστικού με επίστρωση αλουμινίου.

Επειδή όμως είχα από 1982 πειραματισθεί με τα υλικά αυτά (τα NIVA ακόμη και τότε έκαναν πολύ θόρυβο) η απόδοση, η αντοχή και η συμπεριφορά στην υγρασία και τα νερά του φύλλου αφρώδους ελαστικού και όχι του υφασμάτινου κετσέ ή του αφρώδους πλαστικού, είναι εξαιρετική.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Tomby » 20 Σεπ 2007, 23:59

Το να κατέβεις απο το Td5 για να πάρεις Αθήνα-Ναύπλιο-Αθήνα το καινούργιο σε κάνει να άρχίσεις να βάζεις αγγελίες...!

Το νεό μοντελάκι είναι όπως το περιγράψατε....Ημουν σταθερά στα 139 χιλόμετρα ανα ώρα απο την Αθήνα μέχρι την Κόριθνο (αυτός ο ριμάδης ο κόφτης) και πιστεύω πως χαλάρά με 6 θα ήταν στα 150-160! Τωρα αν η έννοια κόφτης ταχύτητας στο Defender δεν είναι από μόνη της ανέκδοτο, τότε...!

Παρατήρησα και εγω οτι το νεο μοντέλο δεν γέρνει και ειναι πιό οδηγήσιμο....Να σας πώ όμως οτι ειναι και λιγότερο "ανοιχτο" στα εκτός δρόμου μια και η ελευθερία άρθρωσης ...απουσιάζει! Τουλάχιστον ενα μέρο νωρίτερα απο το Td5 σήκωσε τροχό μιά και οι 2 ζαμφόρ του αρνούνταν να αποχωριστούν τους τροχούς.

Το νέο κλιματιστικό είναι πράγματι τρομερό αλλα θεωρώ απαράδεκτο το οτι οι 2 μεσαιοι αεραγωγοί δέν ρυθμίζονται με αποτέλεσμα στην ζέστη της Αθήνας που έχεις το χέρι συνεχως στον επιλογέα να παγώνει ο ώμος σου. Δείτε το και θα με θυμηθείτε......
They go fast we go everywhere
Άβαταρ μέλους
Tomby
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:13

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2007, 06:39

Γιώργο καλημέρα,

πολύ σωστό το σχόλιο για τους 2 κεντρικούς αεραγωγούς. Ούτε καν να τους κλείσεις δεν μπορείς. Εψαξα να βρω κουμπί για να τους κλείνει αλλά δεν βρήκα κάτι (ίσως και να μου κρυβόταν βέβαια)

Αλλά βρε παλληκάρι μου λες ότι σου κρύωναν τον ώμο????
Ε κόψε και λίγο την γυμναστική. Τόσο φαρδείς ώμους έχεις πιά??? <χιχιχιχιχιχι>)

Σοβαρά τώρα μήπως η Land Rover φτιάχνει τα Defenders για ανθρώπους χωρίς ώμους? Απο την μία μεριά ο ένας ώμος χτυπάει στα πλάγια του εσωτερικού (το γνωστό παλαιό πρόβλημα....) και από την άλλη πλέον παγώνει από το A/C. Bρε μπας και το φτιάχνουν πλέον για λεπτεπίλεπτες δεσποινίδες (καλή ώρα να θυμηθούμε την Sarapova και το FR2?????)

Για το θέμα της οδικής συμπεριφοράς να σου θυμίσω όμως ότι το δικο σου έχει και την σαλονοτραπεζαρία επάνω στην οροφή καθώς και τον εργάτη εμπρός οπότε σίγουρα ένα αυτοκίνητο ακομη και ακριβώς ίδιο με το δικό σου θα γέρνει λιγότερο.
Το συμπληρωματικό αυτό φορτίο μπορεί να δημιουργεί και την μικρή διαφορά στις διαδρομές που εμφάνισαν το σήκωμα του πίσω τροχού.
(μεγαλύτερο φερόμενο βάρος στο αμάξωμά σου στην ουσία)

Πάντως όντως το νέο μοντέλο έχει εκτός των άλλων και διαφορετική αίσθηση στο δρόμο αλλά και εκτός αυτού. Εφερε αναμνήσεις σε πολύ μεγάλο βαθμό από την εργοστασιακή ανάρτηση των Discovery 1.

Οσον αφορά τον κόφτη θα πρέπει να θυμόμαστε ότι υπάρχουν και τα όρια ταχύτητας των ελαστικών και για το λόγο αυτό στην ουσία το εργοστάσιο θα πρέπει να τον τοποθέτησε. (άσε που σε σώζει και από κλήσεις υπερβολικής ταχύτητας)

Να πω με 'γειές??????

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες