Rangeroverakias έγραψε:Εχω εχω ενα Range rover 2 porto του 1990 με 2`` lift της OLD Man Emu me lastixa 215/85/r16 . ΅Εργατη μπροστα , και ιδιοκατασκευη μπροστινου προφυλακτηρα για καλυτερη γωνια μπροστα .κ.τλ.
Με την αναρτηση αυτην μπορεις να βαλεις και 235/85/Ρ16 αλλα θα πρεπει να κοψεις τα φτερα 4-5 εκατοστα για να μην βρισκουν οταν στριβεις .
Μπορεις επισης να το σηκωσεις 3'' με την ιδια εταιρια μπροστα 764
πισω 781 και ενα τακο στο πισω μερος ( τα νουμερα ειναι κωδικοι απο τα ελατηρια) για 2 " 751 και 762 πισω Heavy Duty
Εγω παντως τα προτιμω σε σχεση με τα σουπα ελατηρια της Land Rover . Kαι στο δρομο η συμπεριφορα ειναι παρα πολυ καλη και στο χωμα και δεν σε φοβιζει στις στροφες .
Βεβαια κοστιζουν κατι παραπανω .
Εγω τωρα το σκεφτομαι για 235/85/R16 αλλα με φοβισει το τι γινεται στις πλευρικες κλισεις για οff road.?
Ξερει κανεις για μεταχειρισμενες αλουμινιου 7χ16 που να βρουμε?
Φίλε rangeroverakia,
έχεις ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, έτσι ???
Λες πως η συμπεριφορά στο δρόμο είναι πολύ καλή.
Τι εννοείς ? Με πόσα ταξιδεύεις στην Εθνική ?
Δεν παίρνει κλίσεις ?
Είναι πιο σκληρά από τα σούπα της LandRover. Πόσο πιο σκληρά ?
Χάνεις αυτή την αίσθηση μαγικού χαλιού στο χώμα ?
Επίσης αν δεν απατώμαι, στο χώμα χρειάζονται μαλακά ελατήρια ή κάνω λάθος ?
Τι εργάτη φοράς ? πόσες λίμπρες ? πόσο βάρος έχει? πως τον στήριξες ?
Τι ελαστικά φοράς ? (mud φαντάζομαι ?)
ευχαριστώ...