Nikkk έγραψε:ρε παιδιά έψαχνα να δω τι αμάξι θα πάρω όταν κάποια στιγμή τελειώσω τη σχολή μου, πάω στρατό, βρω δουλειά, μαζέψω λεφτά.... και έπεσα πάνω στο Defender. Μου αρέσει πολύ το πεντάπορτο μοντέλο. Έχω όμως κάποιες απορίες...
1) είναι αλήθεια ότι θεωρήται από τα πιό σκληροτράχηλα 4χ4 ή είναι μύθος; Και για ποιό λόγο είναι; Τι παραπάνω έχει π.χ. από ένα sportage (το παλιό μοντέλο) pajero, cherokee... Ίδια τετρακίνηση δεν έχουν όλα αυτά;
2)υπάρχει δυνατότητα σε παλιό μοντέλο να μπει κινητήρας diesel για οικονομια καυσιμου?
ΥΓ. Βλέπω μοντέλα του 1990 και τα δίνουν 14, 15, 16 χιλιαρικα (;;;;) Τι είναι αυτό που τα κάνει τόσο ακριβά;
1) είναι αλήθεια, είναι πραγματικά σκληροτράχαλο και φορτηγό, έχει ίσως την καλύτερη ανάρτηση, μόνιμη τετρακίνηση και αργό με σχέση 3,5:1 (πολύ αργό....), τα άλλα είναι πισωκούνητα χωρίς κεντρικό διαφορικό (εξαίρεση τα μεγάλα cherokee και τα μεγάλα αλλά και σύγχρονα pajero όπως βέβαια και G-wagen και landcruiser...
2) ΟΧΙ στην ελλάδα απαγορεύεται
ΥΓ: τα έδιναν, τώρα με την κρίση δεν πουλιέται τίποτε, για πολλά χρόνια κρατούσαν αυτές τις τιμές, τώρα με τις τρελλές επιβαρύνσεις τελών-κυβικών δεν πουλιέται τίποτε - δεν υπάρχουν τιμές...
Για τέτοιο όχημα το αγροτικό - επαγγελματικό είναι καλύτερη λύση (αγροτικό μπορούν εύκολα να βγάλουν όλοι, άρχισε να καλλιεργείς μαρούλια
)