Δεν προκειται ακριβως για τοποθετηση αλλα για ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ..
Για ενα αγνωστο λογο ο εργατης ειχε τοποθετηθει αναποδα-για την ακριβεια "δεξια-αριστερα"..
Ποια τα προβληματα?
Το συρματοσκοινο μαζευε αναποδα στο τυμπανο!
Το φρενο δεν δουλευε οταν σταματαγε το βιντσαρισμα!
Το φρενο μαλλον ενεργοποιουταν κατα την διαρκεια του βιντσαρισματος!
Λογω της λαθος θεσης του εργατη,η μια απο τις δυο οπες αποστραγγισης του μοτερ "εβλεπε" προς τα πανω δηλαδη ηταν οπη πληρωσης με νερο!
Το κομματι του κιβωτιου κινησης του εργατη,ειχε λυθει και τοποθετηθει αναποδα για να διαβαζεται σωστα το αυτοκολητο με τις οδηγιες,οι οποιες ομως τωρα ηταν λαθος,εδειχναν αναποδα!!
Επισης ειχε "ξεστριφτει" το συρματοσκοινο στην αρχη του προκειμενου η θηλια να βιδωσει σωστα στο(αναποδο) τυμπανο!!
Επειδη το κουτι με τα ρελε δεν εμπαινε στην προβλεπομενη θεση,ειχαν κοπει τα καλωδια και ειχε μεταφερθει το βυσμα του χειριστηριου,ψηλα στην μασκα,καλο αυτο - οταν τα ρελε τοποθετουνται στον χωρο του κινητηρα τουλαχιστον..
Και να πεις οτι ηταν και bolt-on η τοποθετηση...αφου ειχε κοληθει μια εξτρα λαμαρινα στον προφυλακτηρα,πανω απο την γλυστρα και ανοιχτηκαν τρυπες...δεν το εκαναν σωστα απο την αρχη..4,5 εκατοστα πιο αριστερα και θα εμπαιναν ολα οπως προβλεπεται.
Η Warn διαφοροποιει τελειως τον τροπο τοποθετησης στην σειρα heavy weight,ο εργατης πρεπει να τοποθετηθει με τα "ποδια" στηριξης προς τα εμπρος (στην μετωπη του προφυλακτηρα) και βιδωμα στην κατω μερια με αλλες δυο βιδες και επισης οι εργατες αυτης της σειρας (M12000,M15000,16.5ti),εχουν το μοτερ απο την αλλη μερια απο οτι οι υπολοιποι Warn - κατι που ισως μπερδεψε τον εγκαταστατη..ο οποιος προφανως δεν ανοιξε καν το βιβλιαρακι που συνοδευε τον εργατη..
Οποτε αποφασησα να επανατοποθετησω τον εργατη σωστα,ετσι και αλλιως ετοιμος προφυλακτηρας για τετοιο εργατη δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ,αυτοι οι εργατες τοποθετουνται συνηθως σε βαρυτερα φορτηγα!
Παντως ειναι κριμα και για τον πελατη(αλλα και για το μαγαζι) που πηρε ενα εργατη ανω των 2200 ευρω και δεν ειδαν καν τις οδηγιες..
Μερικες φωτο..
Πριν..
Λυσιμο-ελεγχος και ευκαιρια για ρυθμιση του φρενου..
Κοψιμο της εξτρα λαμαρινας και τοποθετηση εργατη και ρελε "by the book"..
Κατευθειαν απο την στραντζα το νεο κομματι..
Και λιγο διαβασμα..
Εταιρος Ανδρεας επι τω εργω..
Και σχεδον ετοιμο..
Τριφτηκε,βαφτηκε και αργα το απογευμα ειμασταν κομπλε,τελικη φωτο δεν εβγαλα ακομα.
Συνολικο κοστος 12 ευρω.
Αντε για δοκιμη!