superspy έγραψε:Και του Μάριου παρά τις προσπάθειες δεν έχουν καταφέρει να συνέλθουν στο ζύγισμα... Στα 100-105 αρχίζει το πάρτι και μόλις συντονίσουν ...
Πόσα χλμ έχεις κάνει;
Απ' την άλλη τα μεταχειρισμένα Simex 34'' που δοκιμάζω αυτές τις μέρες, τα βάλαμε χύμα χωρίς ζύγισμα και μέχρι τα 120 δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα...
Τα λάστιχά μου δεν έχουν κάνει ούτε 600χλμ ακόμη.
Τις πρώτες μέρες τα είχα στα 30psi (για να πατήσουν) και τα ...φαινόμενα ήταν ποοοολύ έντονα. Μιλάμε κυριολεκτικά για σφραγίσματα που έφευγαν...
Τώρα έχω κατέβει στα 22psi και η συμπεριφορά τους έχει βελτιωθεί αρκετά, ειδικά στις μικρες ταχύτητες όπου εμφανίζεται κυρίως και το πρόβλημα των κραδασμών. Ειδικά όταν ρολάρεις με 20-30χλμ, νομίζεις πως αντί για ρόδες τσουλάς πάνω σε ...γρανάζια.
Σε μεγαλύτερες ταχύτητες πάνε μια χαρά, ταξιδεύεις άνετα μέχρι και με 120χλμ/ω. Κάποια στιγμή μάλιστα προσπερνούσα και με 140χλμ/ω, χωρίς να αισθανθώ καθόλου ανασφάλεια. Φτάνει μεν στα χέρια σου μια αμυδρή αίσθηση ότι κάποιος μικρός πόλεμος πρέπει να γίνεται εκεί κάτω στις ρόδες, αλλά δεν το λες και τρέμουλο, ούτε και εμπνέει την παραμικρή ανησυχία. Εκεί φαίνεται και η δουλειά που κάνουν τα beads κατά τη γνώμη μου.
Τα σακουλάκια με τα beads τώρα, εμείς τα ρίξαμε μέσα στα λάστιχα αφού πρώτα είχαμε κάνει ζυγοστάθμιση με βαρίδια (μιλάμε μέχρι και για 800-900gr μολύβι σε κάποιους τροχούς).
Νομίζω πως εφόσον ρίξεις μέσα τις μπίλιες, μετά μάλλον δεν θα μπορείς να ζυγοσταθμίσεις τον τροχό σε συμβατικό μηχάνημα, αφού ανάλογα με την ταχύτητα που γυρίζει αλλάζει και το ζύγισμά του.
Κι η ζυγοστάθμιση επί του οχήματος που λέω να δοκιμάσω, μάλλον κι αυτή άσκοπη θα είναι... αλλά τέλος πάντων αν δεν δοκιμάσω δεν θα ξέρω.
Χ.