4X4sc έγραψε:Τώρα που έχει πάρει φόρα ο Χρίστος να βελτιώσει το μαμά Disco V8 θα την στήσουμε τη Javka. Exει και το παλιό Mpi απ' το οποίο θα βγάλει αρκετά πράγματα.
Μα νομίζω ότι αν πειράξει το V8 θα
4X4sc έγραψε:Σπύρο αν γνωρίζεις, χρειάζεται να αλλάξω και σωληνάκια φρένων γι' αυτό το ψήλωμα; Αυτά τα κιτ της Goodridge εχουν 3 σωληνάκια για μοντέλα >2004 με ABS. Αυτά είναι για κάθε τροχό; Επίσης για αρχή λέω να βάλω αποστάτες πίσω και να πάω σε 33 εκ. μήκος ελατηρίου από 30 που έχω τώρα. Εν καιρό θα προχωρήσω σε πιο ολοκληρωμένη λύση μπροστά - πίσω οπότε δεν θέλω να αλλάξω ελατήρια.
Αν έχεις κρατήσει τα μαμά αμορτισέρ και τις μαμά βάσεις όχι (8'') αν πλεον αλλάξεις σε 10'' τότε ναι θα θέλεις σωληνάκια.
Με το χαμηλό κόστος όμως που έχουν στον Paddock (και αλλού) και λόγω καλύτερης αίσθησης, βάλε στο πρόγραμμα για ένα set +2'' που μπορούν να παίξουν και με το standard μήκος αμορτισέρ / βάσεις και τα έχεις και στην καβα αν βάλεις μακρύτερα αμορτισέρ.
(Αν βάλεις αμορτισέρ πρόταση: 10'' μπροστά / 12'' πίσω)
Για πίσω... βάλε ένα ισχυρό στραντζαριστό κάτω από την κάτω βάση του ελατηρίου 3-5 πόντους και μεγαλύτερες βίδες και καθάρισες προς το παρόν μέχρι να πάρεις ελατήρια
Άλλη λύση:
http://www.paddockspares.com/pp/RANGE_R ... om_JA.html
Αποστάτες που μπαίνουν στα ελατήρια και ταυτόχρονα μειώνουν το θόρυβο. Ο καθένας είναι 1 πόντο και μπορεί να βάλεις τον ένα μέσα στον άλλο μέχρι 5.