από SKARTOS » 31 Οκτ 2011, 09:42
222...Καλοτάξιδα τα καινούργια λάστιχα........ και εμένα η "premium" είναι, αλλά εννοώ πώς δέν το έχω "ψηλώσει" ακόμα, και δέν του έχω βάλει λάστιχα mud terrain. Άν εννοείς το τ'ι κάνει στην άσφαλτο, αυτό δέν με εντυπωσιάζει και πολύ.
ΣΙΦΟΥΝΑ.......... δέν είχα καμμία απαίτηση να με ακούσει ο 222, και να βάλει αυτά που του "ΠΡΟΤΕΙΝΑ" να δεί (δέν τον έπιασα απο τον λαιμό, μια λύση του έδωσα), όπως επίσης, δέν θεωρώ άσχετους αυτούς που χρησιμοποιούν πρωτογενές λάστιχο. Είναι επιλογή τους και με'γειά τους με χαρά τους.
Το "άσχετος" πήγαινε για εσένα, και σου "ξηγάω " τους λόγους..........
α) αυξημενος θορυβος
Το ξέρεις ότι υπάρχουν και λάστιχα αναγόμωσης τα οποία είναι 80-20 και 70-30, και δέν κάνουν θόρυβο???? Θόρυβο κάνουν τα mud terrain.
β)μικρος δεικτης ταχυτητας
Δείκτης 160 - 170 δεν σου φτάνει . Πόσα πάς με το navara ???Συνέχεια με 200 πάς?????
γ)χρηση κυριως αγωνιστικη
ΣΟΒΑΡΟ επιχείρημα...... όσοι τα χρησιμοποιούν έχουν πεθάνει στα γέλια....
δ)αυξημενη φθορα
Είχα σε ένα JEEP CHEROKEE ,ένα σέτ mud terrain, για 3 χρόνια, χειμώνα καλοκαίρι, εκδρομές στο βουνό, βόλτες με τή παρέα σε off road διαδρομές, με χρήση σε διαδρομές με βράχια και κοφτερές πέτρες, με ταξίδια στην άσφαλτο φορτωμένο και καλοκαίρι, και αφού έκανα πάνω απο 40000 χλμ, τα άλλαξα γιατί το έδωσα το αυτοκίνητο.Ξέρεις πόσο μου είχαν κοστίσει ??????? 400 € η τετράδα ,σε διάσταση 245/70-16
ε)υποψηφιος για τον παραδεισο!!!!!!!
Μόλις λοιπόν τα έβγαλα, πήγα σε λαστιχά φίλο μου και έβαλα 4 BRIDGESTONE DUELLER D684, τα οποία ότι τα είχε βγάλει απο ένα καινούργιο MITSUBISHI L200, και τα οποία είχαν κάνει λιγότερα απο 1000 χλμ. Επειδή λοιπόν μέχρι να το πουλήσω έκανα και κάποια ταξίδια μαζί με τα παιδιά μου, σε 3 περιπτώσεις πήγα να σκοτωθώ, επειδή γλιστρούσαν σάν δαιμονισμένα. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΑΤΙΝΑΖ.
Όσον αφορά τα αναγόμωση που είχα πρίν, σε 1 περίπτωση, σε βρεγμένη άσφαλτο, κόντεψα να τουμπάρω το τσερόκι, γιατί το πίεσα μέχρι να γλυστρίσει. Τα αναγόμωση (οι καλές μάρκες) είναι μαλακά ελαστικά και έχουν καλό κράτημα στην άσφαλτο
Αυτή είναι και μία απάντηση σ'αυτό που είπες ότι οι εταιρείες ξέρουν τί βάζουν, και είναι καλά λάστιχα. Εδώ και αν έχω πεθάνει στα γέλια.
στ)πολυ δυσκολα νομιζω βρισκεις σε 17 ζαντα
Αρκετές εταιρείες έχουν διαστάσεις σε 17αρα ζάντα............. ενδεικτικά σου λέω ότι υπάρχουν 235/65, 245/65 και 265/65-17
για εξηγα μας καποιους λογους,εκτος απο την τιμη, στο να βαλει καποιος σε ενα τετοιο αμαξι αναγομωση....
Εκτός λοιπόν απο την τιμή, που ένας επαγγελματίας ή ένας αγρότης πρέπει πάντα να λαμβάνει υπόψη του, ένας άλλος λόγος είναι ότι ο επαγγελματίας και ο αγρότης που κάνουν πολλές χιλιάδες χλμ το χρόνο, και τα φορτώνουν υπερβολικά, και καταπονούν τα ελαστικά σε δύσβατους χωματόδρομους, χρειάζονται λάστιχα πολύ συχνότερα απο ένα κοινό αυτοκίνητο. Κάνε τον λογαριασμό, να δείς πόσα χρήματα γλυτώνουν. Εκτός και άν μας λές ότι τα λάστιχα με τα οποία έρχεται το αυτοκίνητο απο το εργοστάσιο είναι ειδικά κατασκευασμένα για αυτές τίς χρήσεις, και αντέχουν περισσότερο !!!!!!!
Αυτοί είναι οι λόγοι που θα χρησιμοποιούσα εγώ λάστιχο αναγόμωσης.......
ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ
Πές μας και εσύ τη γνώμη σου και τίς δικές σου εμπειρίες, που τα έχεις δοκιμάσει..........
Τελευταία επεξεργασία από
SKARTOS και 31 Οκτ 2011, 09:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)