Tsounts έγραψε:Ναι, όντως, της βγάλαμε λίγο τα μάτια της ενότητος! χαχαχαα
Τα Toyota έχουν πολύ καλό όνομα και δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο αλλά δεν έχει τύχει να οδηγήσω κάποιο.
Βασικά όταν ήταν να αλλάξω αυτοκίνητο ήθελα να πάρω Hilux αλλά η αντιπροσωπεία της Toyota δεν έπαιρνε το παλιό μου D22 οπότε πήγα στην Nissan και πήρα το D40 το οποίο μέχρις στιγμής δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα.
Ένα πράγμα που μ'αρέσει στα Hilux/Tornado, πέραν της καλής τους αξιοπιστίας, είναι ότι με ένα κιτ ανάρτησης γίνονται ψηλότερα από τα Nissan αλλά παραδόξως δεν έχω δει κανένα πειραγμένο.
Είναι κρίμα που τα νέα pickup βγαίνουν σχετικά χαμηλά από την μάνα τους, που είναι οι παλιές καλές εποχές που τα Toyota και τα Nissan/Datsun φορτηγάκια είχαν μπρος πίσω άξονες? Μακάρι να φτιάχναν κάτι τέτοιο και σήμερα.
Προσωπικά μου αρέσουν όλα τα pickup.
http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI
Για αυτο φιλε tsounts δεν γινονται οπως παλια. Ναι τα toyota φαινονται ψηλοτερα. Και το λεω γιατι ειναι λες και εχουν bodylift.
Φυσικα τα αυτοκινητα δεν φτιαχνονται οπως παλια. Αν θες αξονες μπρος πισω σαν και μενα, θα κανεις αυτο που εκανα και εγω, θα παρεις κατι αναλογο(εγω ενα patrol)και θα κανεις ολα οσα θες.
Τα πικ απ σημερα κανουν αυτο που υστερουσαν ολα τα παλια.
Ειναι πολυ πιο ανετα στην οδηγηση, ασφαλες και γρηγορα. Παλια ειχες η επαγγελματικο ή τζιπ. Τωρα οι διαφορες εχουν εξαλειψει.
Θυμαμαι το 1999 δεν ηθελα να ακουσω για πετρελαιο.Που να κουνησουν τα 85 αλογα που ειχε η μαζντα τοτε και 105 η νισσαν. Τοτε πηρα το 2600 βενζινη με τα 125 αλογα τοτε που ηταν αρκετα πιο σβελτο απο ολα τα αλλα.
Οι καιροι αλλαξαν, το εν λογω οχημα ηταν επικυνδυνο με λιγο παλια λαστιχα τοτε. Σε σβουριζε στο βρεγμενο μεχρι να πεις κιχ και με ταχυτητες πολυ μικρες. Τωρα εχουμε αυτοκινητα με coilover μπροστινες αναρτησεις και ενα αυτοκινητο με 40+κιλα ροπης που οδηγειται πανευκολα παντου χωρις να εισαι drift master.