SHADOW200 έγραψε:Να υποθεσω οτι ειχες απλη πισωκινηση ? Για τα all-season τι γνωμη εχεις πανε λιγο αμμο ?
Και τελος θα μπορουσες να κινηθεις σε αμμο με τα εργοστασιακα λαστιχα που εχουν φουλ το ναυλον ???
Συνήθως το δουλεύω με τετρακίνηση στην άμμο για να μην ζορίζεται το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, και μάλιστα ενδείκνυται να βάζεις 2α ή 3η αργό για δύναμη και ταχύτητα, ωστόσο το έχω κάνει βόλτα και με πίσω κίνηση αλλά θέλει πολλή φόρα και πάντα εξαρτάται από τον τύπο, βάθος αλλά και την κλίση της αμμουδιάς.
Και τα all terrain πάνε άμμο και τα "μανίσια" (έχω χρησιμοποιήσει και τους 2 τύπους με το D22 4x4) αλλά καλύτερα κατά την γνώμη μου είναι τα φαρδιά Mud που έχω τώρα.
Βασικά στην άμμο αποδίδει καλύτερα ένα φαρδύτερο ελαστικό γιατί βουλιάζει κάπως δυσκολότερα.
Τέλος υπάρχουν και λάστιχα για άμμο (το έχω δει σε site/forums του εξωτερικού), το θέμα είναι σε τι χρήση θέλεις να βάλεις το αυτοκίνητο.
Για μια βόλτα σε παραλία δεν τίθεται θέμα και αν μάλιστα δεις τα σκούρα με τα "μανίσια" μπορείς να βγάλεις λίγο αέρα ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής το ελαστικό με το έδαφος, ωστόσο θα πρέπει φυσικά να επαναφέρεις την πίεση στα κανονικά επίπεδα πριν οδηγήσεις στην άσφαλτο για να αποφύγεις πρόωρη φθορά του ελαστικού.
Πάντως στον Ποταμό με τα ασφάλτινα λάστιχα και 4κίνηση αργή είχε ζοριστεί σε κάποια δύσκολα σημεία προς την άκρη του ακρωτηρίου τα οποία προσφάτως τα πέρασα με χαρακτηριστική ευκολία και άνεση.