Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πετρελαιο-χειμωνας & Τετρακινηση στα Santa Fe

Πετρελαιο-χειμωνας & Τετρακινηση στα Santa Fe

Δημοσίευσηαπό patrinos » 27 Μαρ 2008, 17:10

Δυο ερωτησεις
1)Το diesel 2.2 και το βενζινοκινητο 2.7 Santa Fe εχουν το ιδιο συστημα τετρακινησης ή διαφορετικο;
2)Το diesel χρειαζεται τιποτα ιδιαιτερο το χειμωνα με κρυο;Και αν ναι τι;
Ευχαριστω :D
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό mavfun » 29 Μαρ 2008, 17:29

Δεν ξέρω να απαντήσω στα ερωτήματά σου αλλά εσυ maverick δεν είχες?
Το πούλησες? :cry:
Άβαταρ μέλους
mavfun
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 21:05

Δημοσίευσηαπό patrinos » 30 Μαρ 2008, 18:16

mavfun έγραψε:Δεν ξέρω να απαντήσω στα ερωτήματά σου αλλά εσυ maverick δεν είχες?Το πούλησες? :cry:

Ναι το Mav 2.3 ειχα αλλά το εδωσα...Δεν εχω και τις καλυτερες "αναμνησεις" απο την αντιπροσωπεια. :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό almak » 31 Μαρ 2008, 17:29

Άν ρωτάς για το παλιό Santa fe έχω το βενζινοκίνητο του 2005 αυτοματο 2700 V6 και έχεις περιορισμένης πίσω LSD.
Το πετρέλαιο της ίδιας εποχής αν θυμάμε καλά δεν έχει LSD αλλά δεν ορκίζομαι κιόλας :wink:
Ποιό santa fe έχεις τελικά?
Εκεί στην πάτρα έχετε κάποιον Αλέξη που έχει πετρέλαιο σάντα φε και έχει και ένα τζίμνυ.
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό patrinos » 07 Απρ 2008, 19:52

almak έγραψε:Άν ρωτάς για το παλιό Santa fe έχω το βενζινοκίνητο του 2005 αυτοματο 2700 V6 και έχεις περιορισμένης πίσω LSD.
Το πετρέλαιο της ίδιας εποχής αν θυμάμε καλά δεν έχει LSD αλλά δεν ορκίζομαι κιόλας :wink:
Ποιό santa fe έχεις τελικά?


Το Νεο 2.2 CRD εχω...Γιαυτο ρωτουσα. :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Panospatra » 23 Μάιος 2008, 22:34

To παλαιό santa fe δεν έχει LSD.
Patra Santa Fe+chip+Bridg 694
Άβαταρ μέλους
Panospatra
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 07 Ιαν 2007, 20:04

Δημοσίευσηαπό ARISraf » 22 Φεβ 2009, 17:27

καλησπερα παιδια, σκεφτομαι να παρω ενα μεταχειρισμενο santa fe 2.7lt του '01 αυτοματο και θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις απο εσας τι συστημα τετρακινησης εχεικαι πως λειτουργει!
Άβαταρ μέλους
ARISraf
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Φεβ 2009, 17:23

Δημοσίευσηαπό dim75 » 22 Απρ 2009, 18:56

το νέο santa fe έχει αυττόματα εμπλεκόμενη τετρακίνηση, όπως το tucson νομίζω, που μπορεί να κλειδώσει από τον οδηγό μέχρι όμως τα 40 χλμ μετά απεμπλέκεται μόνη της. δεν έχει διαφορικά κλπ καλούδια για τετρακίνηση
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 22 Απρ 2009, 19:45

Καπως ετσι λειτουργει και στο παλιο σαντα φε.Απλη τετρακινηση,δεν ειναι για πολλα πολλα. Κολλας για πλακα μολις κρεμασουν οι διαγωνιοι τροχοι....
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό dim75 » 22 Απρ 2009, 20:08

SUV..ΓΙΑ ΗΠΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΧΡΗΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΕ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ..ΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΙ ΕΙΛΙΡΚΙΝΗΣ ΔΕ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΛΟ
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 22 Απρ 2009, 20:14

dim75 έγραψε:SUV..ΓΙΑ ΗΠΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΧΡΗΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΕ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ..ΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΙ ΕΙΛΙΡΚΙΝΗΣ ΔΕ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΛΟ


Δεν αντιλεγω, οταν πατανε οι τροχοι παει μια χαρα.Το θεμα ειναι μολις σηκωθουν απο το εδαφος τι γινεται...που δεν χρειαζεται να πας και καπου exreme για να σηκωθει τροχος.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό dim75 » 23 Απρ 2009, 00:47

άμα σηκωθούν οι τροχοί ελλείψει διαφορικών κλπ μάλλον την έκατσε ο αυτχής οδηγός.θα γυρνάει ανεξέλεκτα στον αέρα ο τροχός που σηκώθηκε και δε θα μεταφέρεται η ροπή σε αυτούς που πατάνε
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό MUMUAS » 05 Μάιος 2009, 09:30

Γεια κι απο δω.Εμενα μονο καλη εντυπωση μου εχει κανει το Diesel μου σε αυτες τις συνθηκες. :)
Άβαταρ μέλους
MUMUAS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 05 Μάιος 2009, 09:24
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 05 Μάιος 2009, 11:10

dim75 έγραψε:άμα σηκωθούν οι τροχοί ελλείψει διαφορικών κλπ μάλλον την έκατσε ο αυτχής οδηγός.θα γυρνάει ανεξέλεκτα στον αέρα ο τροχός που σηκώθηκε και δε θα μεταφέρεται η ροπή σε αυτούς που πατάνε


Μάλλον τα μπερδεύεις λίγο dim! Το θέμα δεν είναι τα διαφορικά, που μάλλον εννοείς το κεντρικό (όταν υπάρχει μόνιμη τετρακίνηση)-σε εμάς συνεκτικός συμπλέκτης (επιλεκτικός-αυτόματος), η ιστορία είναι καθαρά αν το αμάξι έχει μπλοκέ πίσω ή ακόμα και εμπρός (!!!). Μόνο τότε θα μπορούν οι τροχοί να σε βγάλουν από τα δύσκολα. Έχεις δει καθαρόαιμο γνωστότατης εταιρείας (μην πούμε και όνομα και παρεξηγηθούν μερικοί) να μένει "σύξυλο" με διαγώνιους τροχούς στον αέρα? Και το αμάξι και διαφορικά είχε και αργά κλπ, αλλά όχι όμως μπλοκέ!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες