Σελίδα 1 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2007, 15:30
από Dorian
Δεν ξέρω αν εδώ είναι η σωστή θέση για την περιογραφή του προβλήματος που θα δείτε
Είμαι κάτοχος ενός ΚΙΑ ΣΟΡΕΝΤΟ 2,4 από τον 2/2006 και μέχρι σήμερα έχω κάνει 55000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα και με τα προγραμματισμένα σέρβις στην ώρα τους και στην αντιπροσωπεία της πόλης μου πάντα.
Στις 26/6 το πρωί εν αιθρία το αυτοκίνητο ενώ βρισκόμουν σε πορεία "παρέδωσε το πνεύμα του".
Λίγος βήχας και τελος
Και δεν έλεγε να ξαναξεκινήσει
Με τη βοήθεια της οδικής βοοήθειας πήγε στην αντιπροσωπεία και από κει και πέρα αρχίζει μια οδύσσεια για μένα.
Από την Τρίτη κατέλειξαν στο τί έχει Τετάρτη απόγευμα στις 4.30, που επεκοινώνησαν μαζί μου και μου είπαν ΄τοι έφταιγε η τρόμπα πετρελαίου.
Παραγγέλθηκε στα κεντρικα την επόμενη για να φτάσει στη Χαλκίδα την Παρασκευή και πάλι στις 4.30 το απόγευμα μου είπαν ότι δεν έφταιγε αυτή άλλα κάτι άλλο που για να το βρουν έπρεπε να έρθει από Αθήνα κάποιο "μηχάνημα" ηλεκτρονικού ελέγχου που ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ υπάρχει.
Από την Παρασκευή λοιπόν το μηχάνημα έφτασε στη Χαλκίδα την τρίτη στις 11 το πρωί για να βρούν στις 1.30 ότι έφταιγε το σύστημα υποπίεσης της τρόμπας αν κατάλαβα καλά. Κάποιο τρύπιο σωληνάκι, μάλλον.
Ο προγραμματισμός τους;
Τετάρτη παραγγελία
Πέμπτη στη Χαλκίδα
Παρασκευή αν προλάβουμε το φτιάχνουμε
Αυτά από μια εταιρία που βρίσκεται στις πιο ψηλές θέσεις σε πωλήσεις στην Ελλάδα
Γιατί λείπει αυτό ο εξοπλισμός από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, όταν πια όλα τα αμάξια είναι γεμάτα ηλεκτρονικά και χρειάζονται ειδικό εξοπλισμό;
Πλήρης απογοήτευση
Όσο για τα κάυσιμα, γιατί κάτι διάβαζα στα πιο πάνω ποστ: Πετρέλαιο από τα φτηνά, πρόβλημα μέχρι σήμερα κανένα
Θα τα ξαναπούμε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2007, 14:36
από Dorian
Παιδιά εδώ είμαι πάλι αρκετές μέρες μετά.
Το αυτοκίνητο είναι ακόμα ακινητοποιημένο στο συνεργείο της ΚΙΑ στη Χαλκίδα, σέ ένα από τα δύο, και μετά από 15 μέρες διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα συμπίεσης, όπως δεν υπήρχε και πρόβλημα με την αντλία, όπως δεν υπήρχε πρόβλημα και με τα μπεκ.
Κανένα ανιχνεύσιμο πρόβλημα με τα διαθέσιμα μέσα, αλλά το αυτοκίνητο αρνείται πεισματικά να ξεκινήσει.
Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο θα παραλάβω μετά από αυτή τη βλάβη και φαίνεται ότι ήγκεικεν γαρ η ώρα της δημοσιοποίησης στον ειδικό τύπο του προβλήματος αν μέχρι και 10/7 δεν υπάρχει σαφής απάντηση για το πρόβλημα που έχει το αυτοκίνητο, τον τρόπο και τον χρόνο αποκατάστασης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2007, 20:59
από NIKOLAS_L200
Κουράγιο φίλε...Δυστυχώς συμβαίνουν και αυτα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2007, 22:43
από ollram
Dorian έγραψε:Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο θα παραλάβω μετά από αυτή τη βλάβη και φαίνεται ότι ήγκεικεν γαρ η ώρα της δημοσιοποίησης στον ειδικό τύπο του προβλήματος αν μέχρι και 10/7 δεν υπάρχει σαφής απάντηση για το πρόβλημα που έχει το αυτοκίνητο, τον τρόπο και τον χρόνο αποκατάστασης


Κράτα μας ενήμερους.....
ευχομαι το καλυτερο

Συνέχιση της ταλαιπωρίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2007, 10:20
από Dorian
18η μέρα σήμερα και ακόμα καμμιά ουσιαστική βοήθεια.
Συνεχίζουν να πηγαίνουν στα ψαχτά.
Έφτασε από Αθήνα τεχνικός της ΚΙΑ και έκανε κάποιες μετρήσεις και η μόνη ένδειξη που έχει στα όργανά του είναι ότι κάποιες φορές έχει λάθος ένδειξη στη συμπίεση ενός ή δύο κυλίνδρων (3 σωστές, 2 λάθος) μού είπε κατά λέξη. Η απορία μου, που συνεχίζει να είναι αναπάντητη, είναι γιατι στις 3 φορές που είχε σωστή συμπίεση δεν "πήρε μπροστά το αυτοκίνητο".
Στο δια ταύτα αυτή τη στιγμή:
Άνοιγμα του κινητήρα για να δούν αν έχουν πρόβλημα οι βαλβίδες :shock: :? :x
Σήμερα το απόγευμα μπορεί να ξέρουμε.
Το θέμα είναι ότι πάνε ψαχτά.
Και οι εδώ και οι Κορεάτες.
Δεν έχει ξανατύχει τέτοιο πρόβλημα
Μέσα στα νεύρα μου γελάω γιατί θα φτάσουν να αλλάξουν κινητήρα, όπως άλλαξαν κατά τα λεγόμενά τους και αντλία πετρελαίου και πάλι δεν θα πάρει μπροστά.
Και τότε ....;;;;;;;;

Και κάτι για τα καύσιμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2007, 10:26
από Dorian
Λοιπόν, επειδή έτυχε να διαβάσω εδώ μέσα διοάφορες αλχημείες σχετικές με σπορέλαια, ελαιόλαδα, ντίζελ θέρμανσης, σούπερ ντίζελ κλπ, εάν κάτι από όλα αυτά είχε διαπιστωθεί στο αυτοκίνητό μου θα είχα φύγει από την αντιπροσωπεία με χωρίς να είμαι σε θέση να σας πω τι θα πλήρωνα.
Επομένως όσο είστε εντός εγγύησης μην ακούτε κανέναν παρά μόνο τον κατακσευαστή για να μην έχετε περιπέτειες.
Κι αυτό όχι γιατί είναι λάθος τα προτεινόμενα αλλά είναι ένα άλλοθι για τους κατακσευαστές προκειμένου να μας φορτώσουν τις αστοχίες των κατασκευασμάτων τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ.
Όταν βγείτε από την εγγύηση πειραματισθήτε με ό,τι τραβάει η όρεξη σας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2007, 12:42
από xtrail
Αυτά που αναφέρονται για "άλλα" καύσιμα ειναι μονο για αυτοκίνητα παλιας τεχνολογίας και έχει κάπου ειπωθεί αυτό από τον pantg.
Οπότε και μετά το πέρας καλό ειναι να αποφεύγονται οι πειραματισμοί.
Το πιο πιθανόν ειναι να αλλάξουν κινητήρα για να μην γίνουν ρεζίλι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2007, 13:11
από g@st
Dorian η περιπέτεια σου δεν είναι μοναδική πολλά έχω ακούσει και
δυσκολεύομαι να τα πιστέψω πρόκειται για ά σ χ ε τ ο υς παντελώς
πιστεύω οτι η ιστορία εχει πάρει τέλος αν ο χ ι μη συνεχίζεις με
αλμπάνηδες αλλα με έναν καλό δικήγόρο απαίτησε άμμεση αντικατάσταση
του κινητήρα αν οχι του αυτοκινήτου υπαρχει σχετική νομοθεσία απο Ε.Ε.
Για όλες τις μέρες καθηστέρησης δικαιούσαι αποζημίωση.

Περιπέτειας συνέχεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2007, 13:22
από Dorian
Μμμμμμμμμ... πού είχαμε μείνει;
Α, ναι
μετά από δοκιμές και μετρήσεις με πατενταρισμένα μηχανήματα (δεν διαθέτει η τοπική αντιπροσωπεία μηχάνημα για μέτρηση της συμπίεσης των κυλίνδρων) πήγαν τη "μηχανή" σε ιδιώτη που ασχολείται εμ ρεκτιφιέ για να δουν αν υπαρχει πρόβλημα στις βαλβίδες ή η προβληματική συμπίεση σε δυο κυλίνδρους ήταν θέμα ελατηρίων.
Κατέληξαν στο δεύτερο την Παρασκευή 13/7/07 και οδεύουν σε αλλαγή κινητήρα.
Τα σχόλια των διαδρόμων λένε ότι δεν έχουν κινητήρες καινούργιους και θα βάλλουν από καινούργιο αυτοκίνητο.
Ζήτησα
να δω τον κινητήρα όταν φτάσει Χαλκίδα,
να μου δώσουν βεβαίωση ότι αντικαθίσταται με καινούργιον,την αρνούνται, και
τελευταίο
να μου ξεκινήσουν την εγγύηση από της παραλαβής του επισκευασμένου αυτοκινήτου, λόγω αντικατάστασης και επέμβασης σε βασικά και σημαντικά τμήματα του αυτοκινήτου.
Τα συνεργεία των τοπικών αντιπροσωπειών στερούνται στελέχωσης και τα παιδιά που εργάζονται με αυταπάρνηση στερούνται αντικειμενικά των προσόντων. Εμένα έλυσε και θα συναρμολογήσει τη μηχανή ένα παιδί κάτω των 25 ηλεκτρολόγος.
Άκουσον, άκουσον!!!!!!!!!!!!!!
Όταν είπα στον κ. Ψαριανό, τεχνικό Υπεύθυνο της ΚΙΑ, αν θα άφηηνε να τον χειρουργήσει ένας νέος Μικροβιολόγος, μου είπε όχι βέναια, αλλά ότι δεν είναι και το ίδιο πράγμα.
Δεν έχει κλείσει το θέμα ούτε δικαστικά ούτε με κανέναν άλλον τρόπο.
Εντός των ημερών θα ενημερωθεί από την πλευρά μου η μαμά ΚΙΑ και βλέπουμε για τη συνέχεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2007, 12:09
από g@st
Dorian παρακολουθώ την περιπέτεια σου σαν κάτοχος και εγω ενος
SORENDO μην δεχτείς με τίποτα πλέον επισκεύασμενο κινήτηρα πάρε
τον αριθμό τουλάχιστον του κινητήρα για να τσεκάρης αν τον αντι -
κατέστησαν. τα Servis οχι μόνον της ΚΙΑ αλλα και άλλων επωνύμων
εταιρειών λειτουργούν με ''κ α λ φ ά δ ε ς'' και το μόνο που κατέχουν
είναι να αλλάζουν λάδια και να σταυρώνουν τις ρόδες, σε προβλημα που είχα με το αυτόματο κλιματιστικό ποτέ δεν μου έδωσαν λύση.
Απο την στιγμή που τσεπώνουν τα €υρώπουλα σφυρίζουν
''κλέφτικα'' μην Σ Υ Μ Β Ι Β Α Ζ Ε Σ Α Ι !!!!

{Δημοσιοποίησε το προβλημά σου στο αρχείο KIA - HIUNDAY}

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2007, 14:26
από tucson2.0lt
g@st έγραψε:...... τα Servis οχι μόνον της ΚΙΑ αλλα και άλλων επωνύμων
εταιρειών λειτουργούν με ''κ α λ φ ά δ ε ς'' και το μόνο που κατέχουν
είναι να αλλάζουν λάδια και να σταυρώνουν τις ρόδες.......


Μπααα.....ουτε καν αυτο.... :!:[/b]

Νιοστή συνέχεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2007, 15:42
από Dorian
Σήμερα μετά την άφιξη της καινούργιας μηχανής επισκέφθηκα το συνεργείο της Εταιρίας και διαπίστωσα ότι το σύστημα του δίσκου - πλατώ ήταν χτυπημένα και αντίστοιχα και το περίβλημα τους ("χελώνα";) ήταν επίσης "τραυματισμένα" (τα έχω φωτογραφήσει κιόλας με το κινητό"). Φώναξα το καθόλα καλό και πρόθυμο νεαρό παιδί που ασχολείται με το αυτοκίνητο και το ρώτησα τι το είχε προκαλέσει. Καμμιά απάντηση. Το φωτογράφησε κι αυτός επικοινώνησε μετά και από προτροπή μου με τον τεχνικό στα κεντρικά (τον γνωστο κ. Ψαριανό) και παράγγειλε και αυτό το εξάρτημα.
Τελικά, χωρίς να είμαι ειδικός φαίνεται ότι για κάποιο λόγο γύρισε έκκεντρα αυτό το πράγμα και χτύπησε στο περίβλημα και από εκεί ήταν τα σημάδια.
Αναπάντητο θα μείνει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2007, 13:51
από Dorian
Δενβρίσκω λόγια να περιγράψω τι γίνεται.
Κατά τη σημερινή πρωινή επίσκεψη στο σέρβις της ΚΙΑ στη Χαλκίδα έσκασε και άλλη βόμβα παιδιά
Η χελώνα είχε μια ΤΡΥΠΑ (!!!!!!!!!!!!!!!!) στο πάνω μέρος της οπότε η αντικατάστασή της ήταν υποχρεωτική.
Μέχρις εδώ καλά τα κακά.
Βέβαια λόγω χαμηλής έως μηδενικής ζήτησης του συγκεκριμένου ανταλλακτικού η κεντρική αντιπροσωπεία δεν το διαθέτει σε απόθεμα, οπότε πρέπει να γίνει παραγγελία στο Βέλγιο.
Παραγγελίες στο Βέλγιο την ερχόμενη Παρασκευή.
Άφιξη στην Αθήνα μετά από δέκα εργάσιμες
Μετά από κάνα δυο μέρες στη Χαλκίδα
Ούτε στο πανηγύρι της Παναγιάς δεν θα πάω :( :( :(
Να δείτε που δε θα δουλέψει!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2007, 18:01
από kyran
Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο..... ΡΕ DORIAN ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΡΑΒΗΞΕΙ Μ@ΜΙΣΙ@ ΜΕ ΤΟ SORENTO MOY.
αν δεν εχεις παει ακομα σε δικηγορο εισαι απιστευτος φιλε. να υποθεσω οτι ολο αυτο το καιρο σου εχουν δοσει αυτοκινητο εξυπηρετησης πελατων (γιατι εμενα δεν μου ειχαν δοσει). Φιλε σε καταλαβαινω απολυτα τι τραβας...Τουλαχιστον οταν με το καλο παρεις πισω το αυτοκινητο να ειναι σιγουροι οτι ελυσαν το προβλημα και οχι μετα απο λιγο καιρο παλι μεσα..ποπο ρε φιλεεεεε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2007, 09:08
από Dorian
kyran έγραψε:Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο..... ΡΕ DORIAN ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΡΑΒΗΞΕΙ Μ@ΜΙΣΙ@ ΜΕ ΤΟ SORENTO MOY.
αν δεν εχεις παει ακομα σε δικηγορο εισαι απιστευτος φιλε. να υποθεσω οτι ολο αυτο το καιρο σου εχουν δοσει αυτοκινητο εξυπηρετησης πελατων (γιατι εμενα δεν μου ειχαν δοσει). Φιλε σε καταλαβαινω απολυτα τι τραβας...Τουλαχιστον οταν με το καλο παρεις πισω το αυτοκινητο να ειναι σιγουροι οτι ελυσαν το προβλημα και οχι μετα απο λιγο καιρο παλι μεσα..ποπο ρε φιλεεεεε


τελικά για πες και συ
Είναι πορβληματικά σαν αυτοκίνητα και βγάζουν ζημιές ή είναι ανίκανοι οι τεχνικοί τους να βρουν τι φταίει και παρατείνεται ο χρόνος ακινητοποίησησς του αυτοκινήτου;
Από την άλλη όμως μπαίνουν και άλλα ζητήματα
Και μιλάω βέβαια για τα θέματα οδικής ασφάλειας
Φαντάζεσαι να πηγαίνεις στην Ε.Ο. Αθηνών - Πάτρας με καμιά 160αριά, Σαββατοκύριακο με κίνηση να σου "μπρουμουτίσει" και να τρελλαθείς στις "γνωριμίες";
Θα γίνεις μονόστηλο στις μέσα σελίδες και ΄λολοι θα λένε: "Ρε το μ@λ@κ@!!! Πάλι με 1000 πήγαινε καλά να πάθει"
Αυτό με έχει αποσυντονίσει.
Όσο για το δικηγόρο, πάνταα υπάρχει κάποιος σε ετοιμότητα, αλλά ρε παιδί μου σκέφτομαι ότι η τοπική αντιπροσωπεία έχει ελάχιστο μερίδιο ευθύνης. Όταν ένα ανταλλακτικό κάνει δυο μέρες να φτάσει από Αθήνα στη Χαλκίδα ή πίστοποιούν ένα συνεργείο χωρίς να έχει εξοπλισμό για ηλεκτρονικό έλεγχο ή όταν στερείται η κεντρική αντιπροσωπεία ειδικού στους ντίζελ και στέλνει το αυτοκίνητο σε ιδιώτη να ελέγξει αν υπάρχει πρόβλημα στις βαλβίδες ή δεν έχουν δυνατότητα για μέτρηση της συμπίεσης ελλείψει ειδικο΄εξοπλισμού, ε τότε τα πράγματα είναι πολύ σοβαρότερα και πρέπει κάποιοι να επέμβουν.
Μιλώντας με τον τεχνικό δ/ντή της ΚΙΑ, τον κ. ΚΑΠΩΝΗ, με πληροφόρησε ότι η "χελώνα" μετά από ειδική παρέμβαση θα είναι Χαλκίδα αύριο Παρασκευή. Ίδομεν
Όσο για αυτοκίνητο αντικατάστασης, η τοπική αντιπροσωπεία προσφέρθηκε να μου δώσει ένα Accent να εξυπηρετηθώ, αλλά λόγω δεύτερου αυτοκινήτου μέχρι σήμερα δεν έχω πάρει.
Χτες έγινε επιστολή στα κεντρικά να μου διαθέσουν ένα Sorento γιατί κινδυνεύω να φτάσω στα τέλη Αυγούστου χωρίς αυτοκίνητο. Ίδομεν και σ αυτό.
Εγώ μια χάρη ζητάω από κάθε Σορεντά
Γνωρίζει κανένας την e mail address της ΚΙΑ στην Κορέα να της πω τον πόνο μου;
Αν ναι ας τη γράψει
Μπορεί μ αυτόν τον τρόπο να σώσουμε την παρτίδα