Choice of 2WD (front-wheel drive) or
4WD with electronically controlled single ratio (High) system that delivers 100% of torque to front wheels during normal road driving.
Manually selected ‘Lock Mode’ splits torque 50/50 between the front and rear axles for enhanced stability during slippery conditions (up to 40 km/h).
Άρα κλασική αυτόματη 4-κίνηση. Το Outlander νομίζω οτι στη συνεχή 4-κίνηση, υπό νορμάλ συνθήκες μοιράζει την ροπή 50-50 και αν προκύψει ανάγκη αυξομειώνει αναλόγως, σε αντίθεση με την αυτόματη που υπό νορμάλ συνθήκες δίνει 100% μπροστά και αν προκύψει ανάγκη εμπλέκει και τους πίσω και μόλις σταματήσει να γλιστράει επανέρχεται 100% μπροστά. Αν είναι έτσι όπως τα περιγράφω πιστεύω οτι η συνεχής 4-κίνηση είναι σαφώς προτιμότερη. Η κλασική 4-κίνηση που αναφέρεις πως δουλεύει ; κάνει lock 50-50 ; έχει περιορισμό στην ταχύτητα ;