Αναγκα που λενε και Θεοι πειθωνται
Geos και υπολοιποι κυριοι που εχετε ανωμαλιες στις ενδειξεις των οργανων σας.... οταν αναβετε φωτα κ.λ.π. για..... κοιταχτε εδω.......
Το κειμενο περιεχει και ολιγην απο "οργανακι" αλλα... τελικα σαν να ειχα δικιο για τις γειωσεις.... διαβαζετε και μου λετε...
-----------------------------
Και επειδη μια καλη ιδεα πρεπει να αντιγραφεται.... προχωρησα και εβαλα και εγω το οργανακι.....
ΔΕΝ θα αναφερω ακομα ποιος ανοιγει που και γιατι καθοτι εχω αρκετες διαφορες απο τις μετρησεις του Captain, και καλο ειναι να βρω πρωτα το γιατι.... Περαν λοιπον της ολης επιχειρησης που τελικα πλακα πλακα κρατησε κανα 5ωρο, ειχα συμαντικο προβλημα να βιδωσω το sender στη θεση του παλιου... ΔΕΝ βιδωνε.
Η λυση ηταν να λιμαρω λιγο το σπειρωμα ωστε να "κοντυνει"... Κουφο ε?
Σφυνωσα και εγω το μαμα sender στη διπλανη θεση με τον τροπο του captain.
Ρευμα πηρα
Για τροφοδοσία οργανου, απο το + του διακοπτη των ηλεκτρικων καθρευτων. Ηταν το μονο που βρηκα να επειρεαζεται απο το διακοπτη της μιζας και ηταν και κοντά.
Για τον φωτισμο το βραδυ του οργανου απο το αντοιστοιχο καλωδιο του διακοπτων των φωτων ομιχλης..
Γειωση ( ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ) απο την λαμα που υπαρχει κατω απο την κολωνα του τιμονιου αμα βγαλεις το καλυμα οπου εκει γειωνονται διαφορα οργανα του αυτοκινητου...
Βαζω μπροστα τι ωραια τι καλα δουλευει το οργανο δειχνει ενδειξεις... ( ειπα δε λεω το ποσο και ποτε ακομα) αναβει το βαντιλατερ ολα καλα.....
Μπα!
Αναβω τον ανεμιστηρα και το A/C αφου εχει σταθεροποιηθει η θερμοκρασια........ παρε αισθητοτατη ανοδο του δεικτη....
Οπα λεω!!!!!!!!! κατι δεν παει καλα.....
Κλεινω το A/C αναβω τα φωτα...... τσουπ τσιμπαει λιγο προς τα επανω...
Αρα δηλαδη τι ειχες γιαννη τι ειχα παντα..... ακριβεια ενδειξεων παλι στο περιπου εστω και σημαντικα λιγοτερο "περιπου"
Και αρχιζει βεβαια να με τρωει..... λες η μπαταρια που ετσι κι αλλιως ειναι στα τελευταια της να μην μπορει να κρατησει το ρευμα σε ενα επιπεδο καποιων βολτ και γι αυτο την "ακουνε"???
Λες το αλτενειτορ που εχω και 70.000 χλμ που το εχω εγω ασε ποτε και αν ο προηγουμενος, δεν εχει κανει σερβις και ο "αυτοματος" του........δεν???
Η αυτο που πιστευα παντα, οτι κατι δεν παει καλα με τις γειωσεις του ταμπλο....... και ισως και ολου του αυτοκινητου.......
Και τραβαω ενα καλωδιο ( χυμα ) απο τον αρνιτικο πολο στην γειωση του Οργανακίου...... ΚΑΙ Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ !!!! κανοντας τη δοκιμη με ανοιχτο το A/C και παλι... ΜΟΛΙΣ ακουμπαγα το καλωδιακι στο οργανο.......... ΤΣΟΥΠ
επεφτε η ενδειξη......., το εβγαζα ΤΣΟΥΠ ανεβαινε... συναντικα, μου φαινοταν οσο ανεβαινε χωρις τη γειωση οταν αναβα το A/C
Κρατοντας το ακουμπημενο λοιπον αρχισα ξανα τις δοκιμες
Στα φωτα πλεoν ΤΙΠΟΤΑ δεν κουνιεται.... ομιχλης προβολεις ολα μαζι σινιαλο....
Στο A/C ελαχιστα κατι που ισως δικαιολογηται απο τον προχειρο τροπο συνδεσης, ξερετε τωρα στριφτα με το χερι καλωδια, ακουμπητα και οχι βιδωμενα κ.λ.π.
Επομενο βημα πλεον τωρα που κατι αρχιζει να φαινεται στον οριζοντα ειναι........ ενα κιτ γειωσεων ειτε fokion made
ειτε aftermarket ,με κατευθειαν γειωσεις σε μοτερ, ταμπλο, ΕΓΚΕΦΑΛΟ και αναφλεξη.....
Αυτα προς το παρον.....