Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Ιουν 2008, 18:25

Οι διαπιστώσεις που έχω είναι οι κάτωθι μετά από 5 και κάτι μήνες χρήσης:

Στεγνή άσφαλτο- Άψογο και αθόρυβο, αρκεί να μην το "παρακάνεις"
Βρεγμένη άσφαλτο- Πολύ καλό, θέλει λίγα χιλιόμετρα όμως πρώτα να ζεσταθεί για να αποδίδει όπως πρέπει
Χώμα- Αψογότατο σε κράτημα και συμπεριφορά
Λάσπη- Καλή πρόσφυση και καθαρίζει εύκολα
Ελλεεινή λάσπη- Παιχνιδιάρικο με λίγα δεξιά-αριστερά τελικά περνάς (συνίσταται MUD)
Βουρκόλακος- Αντε γειαααααά (Μόνο με ΜUD και όχι πολλά-πολλά, θα μπείτε αλλά δεν είναι σίγουρο αν ποτέ ξαναβγείτε!)
Πετρώδες και σαθρό-Γατζώνει εύκολα αλλά με προσοχή και συγκρατημένα
Άμμος- Πολύ καλύτερο από ασφάλτινο και πιάνει άψογα χωρίς παιξίματα (αναλόγως πλάτους πέλματος πάντα)
Χιόνι- Άψογο! Κράτημα απίστευτο (με μικρές ταχύτητες πάντα)
Παγωμένο χιόνι (ή για άλλους Πάγος)- Συντηρητική οδήγηση ως εκεί που δεν παίρνει και η Παναγιά μαζί σας!

Αυτά εν ολίγοις.

Αν μπορείς όπως λες Blacksun, να αλλάζεις ελαστικά αυτό είναι το καλύτερο! Αλλά εγώ επειδή βαριέμαι να μπαίνω σε διαδικασία, α! ήρθε ο χειμώνας να βάλω τα τάδε, α!, καλοκαιράκι, κάτσε να βάλω τα τάδε,..ε! να μην πάμε και μια εκδρομούλα "περιπετειώδες"? κάτσε να ξαναλλάξω!
Για να μην μπαίνω σε τέτοια διαδικασία, προτίμησα την επιλογή του All-Terrain όπως το G12.
Φυσικά ανταγωνιστές και καλά ελαστικά βγάζουν σε αυτόν τον τομέα (όπως και το γνωστότατο Dueller 694) και άλλες εταιρείες, απλώς όταν όλοι λένε ότι η καινούργια σειρά της Yoko, μαμάει, ε, τότε τα παίρνεις και το διαπιστώνεις ο ίδιος! Διαβάζεις τεστ, άρθρα κλπ και κάνεις την επιλογή σου...
Τώρα όσον αφορά την ερωτησή σου αν ένα ελαστικό όπως το Α/Τ, θα σε ικανοποιεί παντού, η απάντηση είναι απλή!
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ!
δηλαδή, αν θες για χιονοπάγο, πας σε ειδικευμένα χιονολάστιχα, αν θες για αποκλειστική χρήση σε λασποπετροΘεούλημουπωςβγαίνουναπόεδώ καταστάσεις, η αγορά MUD επιβάλλεται, αν θες να αποτελείς άλλον έναν "γρηγοράκη" των δρόμων, επιλέγεις καθαρότατα ασφάλτινα! κλπ...
ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ,
αυτός που θέλεις και τα ασφάλτινα ταξιδάκια, βλέπω και ένα χωματόδρομο, βρε δεν πάμε και από κει? Α! παρακάτω βλέπω ένα λασποδρομο, ε! να το περάσουμε κι αυτό κλπ, κλπ....τότε το ΑΤ είναι η μόνη λύση!
Και μην ξεχαστεί κάποιος και πει περι ΜUD, γιατί είδα φίλο να κάνει σβούρες στην επαρχιακή εθνική (επειδή είχε ψιλοβρέξει) και η νταλίκα ερχόταν από απέναντι στα 150μ και γλίτωσε στη τσίλια ο άνθρωπος!
Οτι φοράς θα πρέπει να το σέβεσαι για να σε "αγαπάει" κι αυτό! και ποτέ να μην δοκιμάζεις τα οριά του γιατί επειδή ποτέ δεν τα ξέρουμε, πάντα τα ξεπερνάμε! και τα MUD είναι όντως απίστευτα αλλά σε άσφαλτο μην τα υπερεκτιμούμε!
Οσο για το TCS μην στεναχωριέσαι, και τι έγινε? δεν είναι κάτι που καθορίζει την αξία του αυτοκινήτου και το στησιμό του...είπαμε βοήθημα αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας!
Εγώ πάντως σε 235/60/16 τα έβαλα στα 500ε μετρητοίς. Κάπου εκεί παίζουν στο περίπου με σύνηθες τα 560-580ε (αναλόγως διαστάσεων πάντα).
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Ιουν 2008, 18:53

Φωτος χαρακτηριστικών μερικων από των προσόντων τους...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Ιουν 2008, 18:55

συνεχεια
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Ιουν 2008, 18:58

συνεχεια
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Ιουν 2008, 19:01

και ένα συγκριτικό με τον άριστο προκατοχό του (011) δυστυχώς στα τζαπανεζικα αλλά καταλαβαίνουμε πολλά όσον αφορά την εξέλιξη!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 10 Ιουν 2008, 19:18

Πολυ κατατοπιστικα οσα εγραψες!Εγω δινω πιο πολυ προτεραιοτητα στη συμπεριφορα στην ασφαλτο.Διοτι εκει ειναι το πιο επικινδυνο κομματι της οδηγησης.Γιατι ενταξει και να κολλησεις θα ξεκολλησεις με καποιο τροπο,αλλα αν χασεις κανενα οριακο φρεναρισμα πχ στην βρεγμενη εθνικη και η αιτια ειναι η ας πουμε η σκληροτερη γομα τοτε αστα να πανε.Φυσικα μιλαω για ταχυτητες εως 120χλμ και οχι για αγωνες ταχυτητας.
Researcher ειχες καμια εμπειρια με οριακη κατασταση σε ασφαλτο με το YOKOHAMA?Οπως ειχες πει παραπανω για ενα φρεναρισμα με τα hankook που εντυπωσιαστηκες με την σταθεροτητα του!Κανενα αναλογο με τα yoko?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Ιουν 2008, 19:45

μπα! κανένα τόσο τρομαχτικό! μόνο μερικά οριακά λόγω απόστασης μικροφρεναρίσματα (κυρίες, γέροι και λοιποί "αυτοκινητιστές") που όντως έπιασε πολύ καλά! αλλά κάτι τέτοιο σαν αυτό που είχα περιγράψει παραπάνω, όχι! και ευτυχώς να λες!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucsonarios » 11 Ιουν 2008, 16:13

Τα έγραψε όλα πολύ σωστά ο Γιώργος,να προσθέσω μόνο οτι είμαι πολύ ευχαριστημένος με την συμπεριφορά των ελαστικών πάνω στο χώμα,άλλο αυτοκίνητο πιο σταθερό.Πάνω στην άσφαλτο θέλει ελαφρύ ποδι και αποστάσεις απο τα προπορευόμενα αυτοκίνητα.οχι γιατι δεν θα σε κρατήσει αλλα γιατι είναι πολλά τα λεφτά για επισκευές και ανεκτίμητη η αξία της ζωής της δικιά σου και των συνεπιβατών σου.Λογικά να το δείς πατάς πάνω σε τακούνια,οπότε τέλος οι πλακίτσες με τα αυτοκινητάκια στα φανάρια....

Υ.Γ.Με ταχύτητες μέχρι 120χλμ στην εθνική είσαι απόλυτα ασφαλείς και στην πόλη θέλει σεβασμό γιατι μην ξεχνάς ότι κουβαλάς 500κλ λαμαρίνα περισσότερο απο τους άλλους.

Υ.Γ2Στην άσφαλτο σε ένα δύσκολο σημείο ακόμα και για φεράρι με 3,50 λάστιχ﨨δεξιά στροφή κλειστή με ανάποδη κλίση το οδόστρωμα γυαλί μπήκα με αρκετά χλμ και έχασε λίγο απο πίσω..το λάστιχο τσίριξε οι συνεπιβάτες μου δεν κατάλαβαν τπτ και το αυτοκίνητο μου έδωσε μια αίσθηση ασφάλειας και ένα χαμόγελο ξεπρόβαλε δειλά δειλά απο τα χείλη μου(χα χα τι γράφω ρε).....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tucsonarios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 19:02
Τοποθεσία: Larissa

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 11 Ιουν 2008, 16:41

tucsonarios έγραψε:Τα έγραψε όλα πολύ σωστά ο Γιώργος,να προσθέσω μόνο οτι είμαι πολύ ευχαριστημένος με την συμπεριφορά των ελαστικών πάνω στο χώμα,άλλο αυτοκίνητο πιο σταθερό.Πάνω στην άσφαλτο θέλει ελαφρύ ποδι και αποστάσεις απο τα προπορευόμενα αυτοκίνητα.οχι γιατι δεν θα σε κρατήσει αλλα γιατι είναι πολλά τα λεφτά για επισκευές και ανεκτίμητη η αξία της ζωής της δικιά σου και των συνεπιβατών σου.Λογικά να το δείς πατάς πάνω σε τακούνια,οπότε τέλος οι πλακίτσες με τα αυτοκινητάκια στα φανάρια....

Υ.Γ.Με ταχύτητες μέχρι 120χλμ στην εθνική είσαι απόλυτα ασφαλείς και στην πόλη θέλει σεβασμό γιατι μην ξεχνάς ότι κουβαλάς 500κλ λαμαρίνα περισσότερο απο τους άλλους.

Υ.Γ2Στην άσφαλτο σε ένα δύσκολο σημείο ακόμα και για φεράρι με 3,50 λάστιχ﨨δεξιά στροφή κλειστή με ανάποδη κλίση το οδόστρωμα γυαλί μπήκα με αρκετά χλμ και έχασε λίγο απο πίσω..το λάστιχο τσίριξε οι συνεπιβάτες μου δεν κατάλαβαν τπτ και το αυτοκίνητο μου έδωσε μια αίσθηση ασφάλειας και ένα χαμόγελο ξεπρόβαλε δειλά δειλά απο τα χείλη μου(χα χα τι γράφω ρε).....


Αυτο το τελευταιο ηταν με το Yokohama?H με το hankook?Σε βρεγμενη ασφαλτο το δοκιμασες?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucsonarios » 11 Ιουν 2008, 16:46

tucson2.0lt έγραψε:Αυτο το τελευταιο ηταν με το Yokohama?H με το hankook?Σε βρεγμενη ασφαλτο το δοκιμασες?


Για τα γιοκος μιλάμε φίλε μου.Σε βρεγμένο δεν μπήκα ακόμη.
Άβαταρ μέλους
tucsonarios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 19:02
Τοποθεσία: Larissa

Δημοσίευσηαπό BLACKSUN » 13 Ιουν 2008, 15:37

γεια σας παιδια
sorry για το καθυστερημένο ευχαριστω για τις απαντήσεις σας, αλλά είχα μπλέξει λίγο με κάτι "οικοδομικά" και δεν είχα χρόνο .... τα διάβασα όλα μαζί ...
ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
BLACKSUN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 14:07
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ, ΕΥΒΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 14 Ιουν 2008, 11:43

Εντύπωση μου κάνει, 25800+ αναγνώσεις στο θέμα και όλο 5-6 άνθρωποι απαντούν!
Τόσο λίγοι είμαστε τελικά?:twisted:
Ή ξαναδιαβάζουμε συνεχώς τις ίδιες σελίδες που γράφουμε εδώ ή,..τι άλλο να πω!
Μάλλον το αμάξι αποδείχθηκε "πατάτα" και σου λένε και τώρα τι να γράφω ρε αδερφέ... :twisted: :twisted: :twisted:
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 14 Ιουν 2008, 12:56

Researcher έγραψε:Εντύπωση μου κάνει, 25800+ αναγνώσεις στο θέμα και όλο 5-6 άνθρωποι απαντούν!
Τόσο λίγοι είμαστε τελικά?:twisted:
Ή ξαναδιαβάζουμε συνεχώς τις ίδιες σελίδες που γράφουμε εδώ ή,..τι άλλο να πω!
Μάλλον το αμάξι αποδείχθηκε "πατάτα" και σου λένε και τώρα τι να γράφω ρε αδερφέ... :twisted: :twisted: :twisted:


Ξερεις ποσοι το διαβαζουν αυτο το θεμα?Μη σου πω και απο αντιπροσωπειες!Επισης αρκετοι κανουν ερευνα αγορας και συγκρινουν.
Μπα δεν νομιζω να το λενε πατατα αλλα να λενε''δεν βαριεσαι που να καθομαι να απαντω,δεν το παιρνω να παω στο βουνο??'' :D :D
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 14 Ιουν 2008, 13:19

tucson2.0lt έγραψε:Μπα δεν νομιζω να το λενε πατατα αλλα να λενε''δεν βαριεσαι που να καθομαι να απαντω,δεν το παιρνω να παω στο βουνο??'' :D :D


ΚΑΛΟ!!! :lol: :lol: :lol:

ή μήπως καταλάβανε το λάθος τους και τα πουλήσανε όλοι? :lol: :lol: :lol:

άντε να κανονίσουμε και καμιά συνάντηση, εμείς οι εναπομείναντες με τα tucson! :D
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucsonarios » 14 Ιουν 2008, 14:17

Τωρα ντάξει να πω οτι δεν τις ξαναδιάβασα τις σελιδες ξανα και ξανα θα πω ψέματα,οπότε....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tucsonarios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 19:02
Τοποθεσία: Larissa

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης