Σελίδα 1 από 1

Cherokke KK 2.8 crd μεταδοση και τετρακινηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2008, 12:43
από panayiotis
Τελικα στο καινουργιο cherokee πετρελαιο με 5αρι αυτοματο σασμαν ποιος ειναι ο τυπος της μεταδοσης(κιβωτιο ταχυτητων)?
NAG1 oπως λεει η tetrakinisimag εδω http://www.tetrakinisimag.gr/cherokeekkdiesel.htm
ή 545RFE?
H τετρακινηση ειναι μονιμη 42-58 με ελευθερο διαφορικο ή πρωτα πισωκινητο και αναλογα με την ολισθηση δινει και μπροστα,οπως λέει παλι η τετρακινηση στο περιοδικο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2008, 10:37
από tetrakinisimag
Τα στοιχεία προέρχονται από την ίδια τη Jeep και την παρουσίαση του μοντέλου στο Πήλιο. Εκεί οι άνθρωποι της εταιρίας είχαν "ανοίξει" ένα βοηθητικό, στο οποίο και μας εξήγησα τη λετουργία του. Δεν υπήρχε κεντρικό διαφορικό, αλλά επικυκλικός συμπλέκτης που έκανε τα όσα περιγράφονται.

Στο θέμα του κιβωτίου, ο εντελώς νέος κινητήρας CRD συνδυάζεται με το εντελώς νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η απόδοση και ο συνδυασμός των δύο έχει εξαρετικά αποτελέσματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2008, 15:08
από panayiotis
Εστω αγαπητη tetrakinisi οχι κεντρικο διαφορικο αλλα συμπλεκτης.
Η ερωτηση μου παραμενει,το αυτοκινητο ειναι αυτοματα τετρακινητο,ή μονιμα τετρακινητο 42 μπροστα-58 πισω και γινεται ανακατανομη αυτης της ροπης αναλογα με τις απαιτησεις?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2008, 09:29
από tetrakinisimag
Στο 4Η η κίνηση μεταφέρεται κατευθείαν πίσω και μέσω ενός ηλεκτρικού ενεργοποιητή και εμπρός, όταν το ηλεκτρονικό σύστημα διαγνώσει σπινάρισμα των τροχών, σε ποσοστό που μπορεί να φτάσει στο 48-52%.

Αυτό συμβαίνει όμως στα περισσότερα τετρακίνητα με "κεντρικό διαφορικό". Ακόμη και το Range Classic έτσι είναι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2008, 00:06
από panayiotis
Συγγνωμη ,άλλα γραφει το εγχειριδιο του αυτοκινητου.
In this mode the system operates with a normal torque split of 42% front axle and 58% rear axle.It can redirect up to 100% of torque to the front or rear axle if necessary.
Με λιγα λογια το αυτοκινητο δεν ε χει οπως λετε αυτοματη τετρακινηση αλλα μονιμη τετρακινηση,οπως πχ το pajero ή το land cruiser 120.
Θα μου πεις γιατι κολλας σε λεπτομερειες.Ναι βρε παιδια κολλαω γιατι αλλο ειναι να μπαινω πισωκινητος στη στροφη και να προσπαθει το συστημα να μου δωσει ροπη και μπροστα πχ sorento και αλλο να μπαινω με 50-50 πχ pajero pinin gdi.
Το λεω εκ πειρας ως κατοχος και των 2 αυτοκινητων.
Me ολο το σεβασμο δεν κανω τον ξερολα,αλλα γι'αυτο αγοραζω τα περιοδικα του χωρου,για να ενημερωθω.
Αν ειναι και μπερδευομαι χειροτερα να μην τα παιρνω.
Και παλι συγγνωμη αν ειναι οξυς ο τονος μου αλλα ο γραπτος λογος χανει την αμεσοτητα του προφορικου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2008, 11:40
από tetrakinisimag
Αν θέλετε συζητήστε το με τον επικεφαλή τεχνικό της αντιπροσωπείας. Θα σας εξηγήσει ακριβώς για να μην έχετε απορείες.

Αυτό που λέτε συμβαίνει στο 4Η. Mε δεδομένο τον συνεκτικό συμπλέκτη στο κέντρο, όταν δεν υπάρχει σπρινάρισμα των πίσω τροχών, το σύστημα μεταφέρει 100% της ροπής στον πίσω άξονα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2008, 12:45
από ermis1975
Στις χαμηλές ταχύτητες στο 4χ4auto η κίνηση είναι 4χ4 σε κάποιο ποσοστό. Οταν όμως αυξηθεί πολύ η ταχύτητα μεταφέρεται στους πίσω στροχούς για διάφορους λόγους (οικονομίας κλπ).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2008, 14:01
από seferis
Οταν βάζω τετρακίνηση αυτόματη πρέπει να υπάρχει από την αρχή εμπλοκή και στους 4 τροχούς γιατι αυξάνει ό θόρυβος από τους άξονες. Μάλιστα υπάρχει σημαντική αύξηση στο θόρυβο ειδικά όταν προσπαθείς να επιταγχύνεις πράγμα που σε αποτρέπει από το να χρησιμοποιείς την τετρακίνηση γενικά ακόμη και σε ολισθηρό δρόμο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2008, 14:27
από ermis1975
Μου κάνει εντύπωση. Δεν έχω παρατηρήσει διαφορά.