Σελίδα 1 από 3

JEEP UNITED

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2004, 21:00
από aquatix_guru
Ευχαριστω τους administrators του φορουμ που μας παραχωρησαν
ενοτητα ειδικα για JEEP :o :o :o

Υπαρχει κανεις αλλος με Wrangler στο φορουμ??

πειτε τι εχετε!

TJ 2003 2.4 Hard Top Limited

Bridgestone Dueller A/T 694 (Revo) 225/75/15

Modifications to come:
ARB Bumper
ARB Air Lockers
Warn Winch
Skid plates
Old Man Emu Susp.
33" Tires


Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2004, 12:13
από jimmy955i
Είμαι και εγώ με WRANGLER 2.5 Litre Mod. 94. Ακόμα δεν έχω κάνει σπουδαίες αλλαγές μόνο ένα επιπλέον σέτ ζάντες-λάστιχα Μ/Τ, οι ζάντες είναι από το καινούργιο μοντέλο σιδερένιες και λάστιχα τα FEDIMA EXTREME σε διάσταση 235/75/15. Στις δικές του ζάντες φοράει τα PIRELLI SCORPION A/T, που σε λίγο καιρό θα αντικατασταθούν από κάποιο λάστιχο 60-40 σε διάσταση 215/75/15(μαμίσια), για να πηγαίνει καλύτερα στην άσφαλτο.
Σύντομα θα γίνει αντικατάσταση της ανάρτησης με την O.E.U. 2' για βελτίωση της άνεσης και λίγο ύψος παραπάνω καθώς και ένας εργάτης WARM 9,5 ti.
Στο μέλλον ένα AIR LOCKER για το πίσω διαφορικό.
Μετά της αλλαγές που θα κάνω τώρα θα δείς φωτογραφία στο gallery.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2004, 19:42
από VAGMAG
Καλησπέρα και από Θεσ/νίκη.
Έχουμε ένα wrangler 2.4 μάλλον 2002 ή 2003 μιας και το πήραμε από έμπορο που φέρνει από Γερμανία.
Το αυτοκίνητο ήταν μάλλον soft top (μιας και δεν έχει aircondition) αλλά ήρθε μόνο με hard top και χωρίς τη μαλακή οροφή.
Δεν έχει κάποιεα mods ... από όσο γνωρίζω.

Φωτογραφίες σύντομα.

Ρώτησα στην αντιπροσωπεία για soft top κια για aircondition ...
2100 για soft top
και δεν ξέρουν ακόμα τιμη για aircondition...

Ξέρει κανένας από που μπορούμε να προμηθευτούμε softtop??
έχω βρει τα παρακατω sites... και μαλλον θα καταλήξω σε BESTOP ... καμία ιδέα?

http://www.4softtops.com/
http://www.quadratec.com/
http://www.4wd.com/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2004, 11:27
από snest
Δεν έχω Wrangler αλλά Cherokee 3.7.
Είναι εισαγωγής και φοράει Λαστιχα BF GOODRICH ΑΤ All Terrain.

Είναι άπαιχτο σε όλες τις εκτός δρόμου συνθήκες και το αυτόματο κιβώτιο στο Off Roading είναι μαγεία.
:P Το να είσαι σε ανηφόρα 40% με τόση λάσπη, που αν το σπρώξεις προς τα κάτω με τα χέρια, να το παίρνει η κατηφόρα, και να ξεκινάς χωρίς αμπραγιάζ και σπινάρισμα (έχει σύστημα το οποίο όταν έχεις κοντές σχέσεις (LOW) το αμάξι δεν κυλάει προς τα πίσω ακόμη και σε ανηφόρες με πολύ μα πολύ μεγάλη κλίση, είναι πράγματι τεράστιο πλεονέκτημα. :P

Οσοι έχεται τέτοιο αυτικίνητο ΜΗΝ ΤΟ ΛΥΠΑΣΤΕ δεν παθαίνει τίποτε και θα σας κάνει να έχεται χαμόγελο μέχρι τ΄αυτιά στο τέλος της διαδρομής. :D[/img]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2004, 20:52
από jimmy955i
Έγραψες για τις ανηφόρες, για τις κατηφόρες δεν μας λες τι γίνετε? γιατί από προσωπική εμπειρία σε απλή κατηφόρα και συγκεκριμένα μέσα στην πίστα της αντιπροσωπείας στην Λ. Βουλιαγμένης με low και πρώτη στο κιβώτιο χρειαζόντουσαν και φρένα, κάτι το οποίο είναι αρκετά τρομακτικό σε μεγαλύτερες κλίσεις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2004, 08:21
από renegade
Καλημέρα και από μένα παιδιά :P . Είμαι ο Γιώργος, έχω RENEGADE 4.2l cj-7 αυτόματο μοντέλο ΄80 με κινητήρα του ΄90. Εντως των ημερών θα φορέσω και fedima σε διαστάσεις 31*10,5 R15 :P :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2004, 09:04
από iperodigos
Γεια σου καθαροαιμε!!! καλως ηρθες στην παρεα!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2004, 15:36
από renegade
jimmy955i έγραψε:Έγραψες για τις ανηφόρες, για τις κατηφόρες δεν μας λες τι γίνετε? γιατί από προσωπική εμπειρία σε απλή κατηφόρα και συγκεκριμένα μέσα στην πίστα της αντιπροσωπείας στην Λ. Βουλιαγμένης με low και πρώτη στο κιβώτιο χρειαζόντουσαν και φρένα, κάτι το οποίο είναι αρκετά τρομακτικό σε μεγαλύτερες κλίσεις.


Φίλε jimny955i δεν γνωρίζω αν το σύστημα που ακολούθησε η εταιρία στα αυτόματα κιβώτια του δικού μου μοντέλου είναι το ίδιο με του cherokee. Πάντως εγώ το έχω βάλει σε κατηφόρα και με λάσπη και με βράχο και όχι μόνο φρένο δεν χρειάστηκα αλλά και μη σου πω γκάζι γιατι κόντευε να σταματήσει :!: :!: . Τώρα ίσως να υπάρχει διαφορά στα γρανάζια των 2 σασμάν ή στα διαφορικά τους :?: :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2004, 15:41
από renegade
Ουπς sorry για το jimny, ήθελα να πω jimmy, πιστεύω να μην θίχτηκες που σου έδωσα όνομα γιαπωνέζου :?: :D :D :D :D , με την ευκαιρία χρόνια σου πολλά και για χθες :P :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2004, 17:28
από jimmy955i
Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά και δεν είναι λόγος να θιχτώ ένα ορθογραφικό λάθος και ας βγήκε σε γιαπωνέζο.

Όσο για την ερώτηση μου για το Cherokee, δεν ξέρω αν φταίει το αυτόματο ή το βοηθιτικό, γιατί όπως έγραψα είχα επιλέξει την πρώτη ταχύτητα και δεν το είχα στο Drive μάλλον χρησιμοποιηεί άλλο γρανάζωμα στο βοηθητικό. Σύγκριση σε αίσθηση με το δικό μου Wrangler 2.5 mod 94 το οποίο στην κατηφόρα με προσπερνάνε οι πέτρες που πατάει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2004, 15:16
από Pads
Άλλος ένας!

TJ 2004 2.4 Hard Top Limited
Το ίδιο χρώμα με aquatix_guru
Είναι stock οπότε η πρώτη προτεραιότητα ειναι τα λάστιχα και κάποια στιγμή κάποια ανάρτηση (μάλλον old man emu 2")

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2004, 15:58
από snest
jimmy955i έγραψε:Έγραψες για τις ανηφόρες, για τις κατηφόρες δεν μας λες τι γίνετε? γιατί από προσωπική εμπειρία σε απλή κατηφόρα και συγκεκριμένα μέσα στην πίστα της αντιπροσωπείας στην Λ. Βουλιαγμένης με low και πρώτη στο κιβώτιο χρειαζόντουσαν και φρένα, κάτι το οποίο είναι αρκετά τρομακτικό σε μεγαλύτερες κλίσεις.




Πράγματι, χρειάζεται λίγο φρένο......αλλά δεν είναι και τόσο τρομακτικό πιά!!!!!!!!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2004, 16:25
από vatraxos
Γεια σας!
Όντως είναι αρκετά περίεργο που στο πιο ολοκληρώμενο site για 4χ4 στην ελλάδα, θα πρέπει να ψάξεις καμιά ώρα για να βρεις ένα topic για τα.. πραγματικά jeep! (no offence για τους υπολοιπους!)

Εγω είμαι κάτοχος ενός jeep Μ38Α1 willy, (cj-5 κοινώς), που φοράει όμως wrangler '89 κινητήρα (αυτόν με τον απλό ψεκασμό), 5άρι σασμάν, υδραυλικό τιμόνι κλπ κλπ.
Το χω ήδη 7 χρόνια- βέβαια το γεγονός ότι η αναπαλαίωση/συναρμολόγηση έγινε από κάποιον που αποδείχθηκε απατεώνας, είχε ως αποτέλεσμα να.. έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά. Το χω και σαν πρώτο αυτοκίνητο βλέπετε, πολλά Km, αλλά πάντα αξίζει τον κόπο!
Τουλάχιστον τον τελευταίο καιρό έχω βρει αξιόπιστο συνεργείο!

Μαύρο ματ, αρκετά σηκωμένο και με νικελ σε ζάντες/καθρέφτες/προφυλακτήρα κλπ..

Να το αγοράσω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2004, 19:00
από jps
Γειά σας παιδιά !!
Εχω παραγγείλει το καινούριο Wrangler με το εξατάχυτο κιβώτιο (έκδοση Hard Top Limited).
Προλαβαίνω ακόμα να το μετανιώσω. Υπάρχει λόγος;
Ας με ενημερώσει κάποιος για τα υπέρ και τα κατά.
Αλλιώς σύντομα θα είμαι στην παρέα για να οργανωθούμε. :D

Re: Να το αγοράσω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2004, 22:50
από jimmy955i
jps έγραψε:Γειά σας παιδιά !!
Εχω παραγγείλει το καινούριο Wrangler με το εξατάχυτο κιβώτιο (έκδοση Hard Top Limited).
Προλαβαίνω ακόμα να το μετανιώσω. Υπάρχει λόγος;
Ας με ενημερώσει κάποιος για τα υπέρ και τα κατά.
Αλλιώς σύντομα θα είμαι στην παρέα για να οργανωθούμε. :D


Καλή επιλογή, σου εύχομαι καλοτάξιδο και ότι θέλεις επιπλέον να μάθεις στην διάθεση σου να βοηθήσω.