Χμ.....
Η στήριξη σε USD είναι λίγο πιο "πατεντιάρικη" απο ότι στα συμβατικά αλλά... υπάρχει λύση.
Α. Εννοείται ότι θα επιδιώξεις να χρησιμοποιήσεις τον υπάρχοντα μαγνήτη.
(Ερώτηση: Γνωρίζεις υποθέτω ότι το ψηφιακό της ΚΤΜ, αν κόψεις ένα καλωδιάκη (το λέει στις οδηγίες) γίνεται rally computer - αλλά μετρά με ακρίβεια 100 μέτρων και όχι 10 όπως το sigma;)
Β. Φτιάχνεις λαμάκι το οποίο βιδώνεται στη βίδα που στηρίζει την μπότα (γλύστρα) χαμηλά στο πηρούνί και βάζεις τον αισθητήρα απέναντι απο το μαγνήτη - εύκολο - γρήγορο αλλά να προσέχεις τα κλαδία που μπορεί να σου πάρουν τον αισθητήρα μαζί.
Γ. Τοποθετείς τον αισθητήρα στην κάτω στήριξη του αποστάτη της δαγκάνας με tireup... ειναι καλό σημείο προστατευμένο απο τα κλαδία ΟΧΙ ΟΜΩΣ απο τις πέτρες που μπορεί να -γουστάρεις- να βάζεις σημάδι. Στο παλίο ΚΤΜ μου με το USD εκεί το είχα βάλει. Θέλει προσεκτική τοποθέτηση για να διατηρήσεις την απόσταση <5mm απο τον μαγνήτη. Καλύτερα να τον βάλεις "φιλερ" απο το μαγνήτη.
Δ. Άλλες λύσεις..... (δοκίμασε μια απο τις παραπάνω και μετά βλέπουμε!)
Υ.Γ. Αν έχεις πάρει απόφαση να μην χρησιμοποιήσεις - για οποιοδήποτε λόγο - το όργανο της μαμας - σύνδεσε το sigma στο φις που έρχεται απο τον αισθητήρα του ΚΤΜ. (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ - ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΑΝ ΤΑ ΙΜΟ με τα τρια καλώδια)