doc έγραψε:Πριν ξεκινήσουμε - φτάνοντας στο παρόν των σημερινών αγώνων εξήγησέ μου γιατί αυτή η μαυρίλα όταν οι license έχουν πενταπλασιαστεί, οι μοτοσυκλέτες στο βουνό δεκαπλασιαστεί, τα μαγαζιά επίσης, οι χορηγίες επίσης.
Κάποτε, υπήρχαν 5 αγώνες Πρωταθλήματος enduro που ΝΑΙ μάζευαν 100+ συμμετοχές...
Τώρα υπάρχουν 10 αγώνες Πρωταθλήματος enduro ΕΛΠΑ, 10 αγώνες Πρωταθλήματος scramble ΕΛΠΑ, 6 αγώνες Πρωταθλήματος enduro MOTOE, 5 αγώνες Πρωταθλήματος enduro OME, 10 αγώνες φιλικοί enduro,αγώνες Trail Ride κτλ για να μην επεκταθώ στα ΜΧ. Που το κακό?
Περισσότερες επιλογές = περισσότεροι αγώνες = λιγότερες συμμετοχές ανά αγώνα. Απλά μαθηματικά.
Όσο για την ποιότητα των αγώνων, να είσαι σίγουρος ότι έχει ανέβει πολύ. Μην τα μαυρίζουμε όλα.
Σαφώς και συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου σε αυτούς ΚΑΙ τους μεν ΚΑΙ τους δε... Υπάρχει αντίρρηση? Ξεκίνησα ερασιτέχνης, πέρασα και από τον πρωταθλητισμό, και επιστρέφω στην ερασιτεχνική μου ενασχόληση - ως αγωνιζόμενος πάντα μιλάω. Που το κακό?
Οι ευαγγελικές ρήσεις ισχύουν... Κακό είναι κι αυτό?
Η ποιότητα του πρωταθλήματος είναι αυτή που μας αξίζει. Καλή, αν και θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Αυτήν έχει η Ελλάδα μας, για αυτή παλεύουμε, αυτή υπερασπιζόμαστε και αυτή προσπαθούμε να βελτιώσουμε. Τουλάχιστον προσπαθούμε! Χαλάλι μας λοιπόν και υπερηφανευόμαστε.
Οι αγώνες δεν ξεκίνησαν από την ανάγκη κάποιων να κονομήσουν, αλλά από την ανάγκη κάποιων από αυτούς που τρωγόντουσαν στις μεταξύ τους βόλτες, να διακριθούν. Όσο υπάρχει σπορ που παίζει ρόλο η ταχύτητα θα υπάρχουν αγώνες. Είτε αυτοσχέδιοι είτε οργανωμένοι. Η κονόμα είναι έτερον εκάτερον.
Ούτε το ένα πάντως, ούτε το άλλο είναι κακό.
Για να σε διαψεύσω πάντως, έχω διοργανώσει πολλούς αγώνες χωρίς συμμετοχή, με πολύ προσωπικό χρόνο κόστος, με πολλές μηχανολογικές ζημιές. Το να είσαι όμως ερασιτέχνης "αιμοδότης" σε κάτι που αγαπάς δεν μπορεί να συνεχίζεται επ' άπειρον. Από την στιγμή που επέλεξα να κάνω κάτι επαγγελματικά, ως οργανωτής αγώνων, ευελπιστώ να κερδίζω από αυτό που κάνω, και για να το πετύχω πρέπει να το κάνω σωστά. Δεν "κονόμησα" (μάλλον μέσα είμαι) εις βάρος κανενός, πόσο μάλλον δικό σου.
Όσο για τα αποτελέσματα του ISDE. Σε πληροφορώ ότι ως ελληνική αποστολή, ήταν η πιο επιτυχημένη που υπήρχε, τερματίσαμε 18 ανάμεσα σε 22 εθνικές ομάδες που συμμετείχαν. Ήταν το καλύτερο μέχρι σήμερα αποτέλεσμα, που ευελπιστούμε του χρόνου να γίνει ακόμη καλύτερο.
Ο κάθε Έλληνας που αγωνίστηκε στο φετεινό ISDE πάλεψε σκληρά, μάτωσε, αρρώστησε, και το πλήρωσε ακριβά. ΝΑΙ, είμαστε υπερήφανοι, αφού Η ομάδα της Βενεζουέλας, της Αγγλίας και της Ιρλανδίας που μας πέρασαν, μιλούσαν για μας με τα καλύτερα λόγια, όταν τους ξεκολλούσαμε από τα λασπωμένα τεράστια λούκια την τραγική 5η μέρα...
Και μάθε -που το ξέρεις δηλαδή- φίλε Καραντία, ότι τα αποτελέσματα της πρώτης μέρας σε ένα ISDE δεν παίζολυν καμία σημασία, όταν μάλιστα έχει πέσει ρητά η εντολή "σιγά στις ειδικές - πάμε για τον τερματισμός και ΜΟΝΟ".
Α! Και μην ξεχάσω να ευχαριστήσω τους "Αρχοντες του Σπορ" που για 4η συνεχή χρονιά δίνουν 30.000 € για να πάει μια εθνική αποστολή εκτός συνόρων, ξυπνώντας από τον λήθαργο που είχαν πέσει μετά από πολλά "τσιγγλίσματα" και παρυτρύνσεις κάποιων "παρατρεχάμενών" της όπως η αφεντιά μου...
φιλε Δημητρη,
για τα περισσοτερα που προαναφερεις δεν μπορω να γραψω τιποτε πλεον, μετα την πρωινη μας τηλεφωνικη επικοινωνια.
αφου απο οτι λες δεν πρεπει να μιλαμε για αθλητες-μοτοσυκλετιστες και γενικοτερα για αθλητικη υποσταση στο χωρο, με εχεις καλυψει πληρως.
ετσι οπως θετεις το θεμα εχεις απολυτο δικιο. στο εντουρο (και γενικοτερα στην μοτοσυκλεττα) υπαρχουν καποιοι αναβατες που θελουν να περασουν καλα και καποιοι επαγγελματιες-οργανωτες που τους δινουν διεξοδο σ' αυτη τους την επιθυμια. και βεβαια αυτη η "παροχη υπηρεσιων" πρεπει να πληρωνεται. συμφωνουμε απολυτα. μετα απο αυτη την παραδοχη δεν μπορω να γραψω τιποτε...
μπορω να εχω ομως αποψη για την καταρτιση και την αποστολη της Εθνικης στο ISDE. οχι για τιποτε αλλο, αλλα γιατι κατεβηκε σαν Εθνικη Ελλαδος και οχι σαν Ομαδα της ΕΘΕΑΜ.
απο οτι λες ο "καλος πατερουλης" χρηματοδοτησε την ομαδα με 30,000 ευρα. αυτο σημαινει οτι θα μπορουσε ο καθε αξιολογος αναβατης (τερμα το αθλητης πλεον...) να συμμετασχει, αφου τα εξοδα του θα ειχαν καλυφθει.
εγιναν καποιοι αγωνες επιλογης ή καταταξης γι αυτο?
πως αποφασιστηκε η συμμετοχη σας?
προσεχε, αυτο δεν εχει να κανει με το αποτελεσμα της προσπαθειας, που απο καθε πλευρα ειναι αξιεπαινη.
τελος, θα πρεπει να αναφερθω στην οργανωση και της FIM αφου ακομη και σημερα στο επισημο site του ISDE δεν υπαρχουν τα αποτελεσματα των 2 τελευταιων ημερων. ο "επαγγελματισμος" δεν ειναι μονο ελληνικο φαινομενο.
ευχαριστω για την υπομονη σας,
ο Μαυροθόδωρος (το ξαναλεω: οχι ο Ασπροθόδωρος)
ΥΓ απο το Μειζον Ελληνικο Λεξικο Τεγοπουλου-Φυτρακη μια μικρη αναφορα για να μιλαμε την ιδια γλωσσα:
αθλητης: αυτος που μετεχει σε αθλητικους αγωνες, αγωνιζομενος για επαθλο, αγωνιστης και μαχητης.
ερασιτεχνης: ο ασχολουμενος με τεχνη ή επιστημη παρεργα, οχι επαγγελματικα ή συστηματικα.
χομπυ: ευχαριστη ερασιτεχνικη απασχοληση.
επαγγελμα: η μονιμη εργασια προς βιοπορισμο.
επαγγελματιας: αυτος που ασκει επαγγελμα.
επαγγελομαι: ασκω επαγγελμα, καμωνομαι οτι ειμαι κατι που δεν ειμαι._