drMel έγραψε:Μαθητευόμενοι θα υπάρχουν πάντα όσο υπάρχουν και "μάγοι".
Η τακτική των ελαφρών πηδηματακίων είναι γνωστή εδώ και χρόνια και σε οργανωτές "αναγνωρισμένης" αξίας. Εδώ υπάρχουν διοργανωτές που λένε ότι κάνουν και τα κάνουν άλλοι.........
-----------
Αλλά αυτά είναι ελάχιστης σημασίας, το σημαντικό είναι ότι οι οργανωτές στην Ελλάδα που ζούν απο αυτό δεν γεμίζουν μια μούτζα. Οι υπόλοιποι είναι είτε λέσχες είτε άνθρωποι με τεράστια ματαιοδοξία, δυσανάλογη των ικανοτήτων τους ή των δυνατοτήτων τους.
Ετσι όπως γίνοται ορισμένα πράγματα στην Ελλάδα πραγματικά θα έπρεπε να πληρώνονται ορισμένοι για να συμμετέχουν.
Πέρασα πολλές ώρες με κάποιον απο την Λέσχη Μοτο της Γαλλίας συζητώντας σχετικά με το θέμα την διοργάνωσης και πώς κατάφεραν ένας αγώνας τοπικός όπως το Touquet να μαζεύει 1500 συμμετοχές απο όλο τον κόσμο.
Τα πράγματα είναι απλά, το στηρίζουν οι Γάλλοι και αυτό συμπαρασύρει εταιρείες, χορηγούς, έντυπα, δημοσιογράφους και όλα τα συναφή.
Αλλά η λέσχη λειτουργεί σαν εταιρεία και κάνει προϋπολογισμούς, ψάχνει για υποστήριξη, βάζει στο παιχνίδι τους δήμους και το κράτος, ασκεί πιέσεις και άν δεν είναι έτοιμη δεν κάνει τίποτα.
Ο στόχος τους δεν είναι να γίνει όπως να'ναι αρκεί να γίνει.
Το κάνει και το κάνει σωστά.
Και πίσω απο την προσπάθεια υπάρχουν πολλοί άνθρωποι και όχι ένας Χαλίφης.
Και έχουν και άνθρωπο για marketing, όπως όλοι άλλωστε....
Εδώ όλοι φωνάζουν για τις παραλείψεις και τις αδυναμίες των άλλων και όταν φτάσει η στιγμή...... τα ίδια και τα ίδια.
Και όταν έρθει μια προσπάθεια καλή, σαν του Κεραμιδά ας πούμε, βγαίνουμε και τον σταυρώνουμε..... Και θεωρούμε τα χρήματα πεταμένα.
θεωρω οτι σε αρκετα εχεις δικιο και σε αλλα εισαι απολυτος χωρις ιχνος ελπιδας!
υπηρχαν και υπαρχουν οργανωτες που στηριζονται σε 3-5 δυνατα ατομα για να φερουν σε περας την οργανωση και αλλοι που ειναι συγκεντρωτικοι(αυτοι με τα χρονια χανουν το παιχνιδι).
οι αγωνιζομενοι ποτε δε θα παψουν να ειναι ''πελατες''λεξη που καθενας μπορει να ερμηνευσει οπως θελει!
οι γαλλοι που ειδες εχουν χρονια πισω τους επιτυχημενων διοργανωσεων και αυτο πλεον απο κεκτημενη ταχυτητα κυλαει μονο του με λιγο σπρωξιμο.
παραδειγμα στην ελλαδα το σουπερμοτο που ειχε μια γερη 5ετια και μετα το χαος.
δε θα σου πω ποιος η τι φταιει γιατι καποια πραγματα δε λεγονται(οχι ολα τα απλυτα στη φορα).
μη ξεχνας οτι το παρισι-ντακαρ ξεκινησε απο μια ιδεα ενος ανθρωπου που ειχε κανει ταξιδια στην ερημο και στηριχτηκε σε μια αρχικη ''παρεα'' προτου γιγαντωθει.
ακομα ενα καλο παραδειγμα με λιγη βεβαια τυχη γκαστονε οτι γινεται στις σερρες οπου με τη δημιουργια μιας πιστας η ροη των αγωνων εκει πηρε αλλες διαστασεις και φυσικα δε μιλαω μονο για ταχυτητα παρα και για τα πραγματα που ερχονται(ISDE).
και για να τελειωσω,η προσπαθεια του κεραμιδα ειναι αξιεπαινη οσα κι αν εχουν γραφτει και να ξερεις οσα κι αν λενε γι'αυτο και οποιοι τα λενε(γνωστοι και αγνωστοι που γνωριζουμε καλα και οι δυο) θα τους γυρισουν μπουμερανγκ αν δεν εχουν γυρισει ηδη.
στην ελλαδα πρωτα σταυρωνουμε καποιον και μετα μελεταμε τη δικογραφια!!!