Τα λάστιχα είναι προορισμένα για το είδος του οδοστρώματος που είναι σχεδιασμενα.
Εάν χρησιμοποιείς χωμάτινα σε άσφαλτο θα αντιμετωπίσεις μεγαλύτερο θόρυβο,μικρότερη τελική και ανικανότητα επαρκής πρόσφυσης όταν πατάει σε βρεγμένο.Απο την άλλη τα ασφάλτινα σε χώμα ή λάσπη,"μπουκώνουν" πιό γρήγορα τα αυλάκια τους μετατρέποντας τα σε "φαλακρά" και ανίκανα να ανταπεξέλθουν με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του οχήματος.Επίσης εάν είναι φτιαγμένα απο μαλακή γόμα,πράγμα το οποίο χρειάζεται σε βρεγμένη άσφαλτο,για να διώχνει πιό γρήγορα το νερό,μπορεί να φθαρούν πιο γρήγορα απο τα χωμάτινα που σίγουρα φτιάχνονται με πιό σκληρά υλικά.
Στα αυτοκίνητα έχουνε βγάλει ελαστικά για όλους τους πιθανούς συνδιασμούς οδωστρωμάτων ώστε να καλύψουν όσο γίνεται τις ανάγκες των αγοραστώνΣτα quad/atv δεν το έχω ψάξει τί παίζεται..Οι εταιρίες στα περισσότερα γουρούνια τοποθετούνε λάστιχα 50-50 για να καλύπτεις τις βασικές ανάγκες σου.
Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η πίεση που θα βάλεις.Εγώ πειραματίστικα σε άσφαλτο και με 6 και με 8 PSI σε όλους τους τροχούς αντίστοιχα,με την 6 πήγαινε καλύτερα αλλά και με τις δύο πιέσεις το μηχανάκι μετά τα 35 χλμ μου είχε τάσεις να φεύγει απο την πορεία του με την παραμικρή κίνηση.Τώρα έχω βάλει 4 σε όλα και πατάει πολύ καλύτερα και είναι πιό σταθερό,χωρίς να βαραίνει το τιμόνι του,άλλωστε είναι μόνο 200 cc.