Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η Οδύσσεια ενός "ΠΕΡΗΦΑΝΟΥ" ιδιοκτήτη Ford

Συντονιστής: SUVord

Η Οδύσσεια ενός "ΠΕΡΗΦΑΝΟΥ" ιδιοκτήτη Ford

Δημοσίευσηαπό PERIFANOS » 30 Ιαν 2008, 11:35

Αξιότιμοι Κύριοι,

Σας αποστέλλω την παρούσα επιστολή σχετική με το χρονικό της ταλαιπωρίας μου, και σας παρακαλώ να την δημοσιεύσετε προς ενημέρωση των αναγνωστών σας και οχι μόνο.

Τον Ιανουάριο του 2005 αγόρασα ένα FORD MAVERICK αξίας 33.400€. Το πρώτο service του αυτοκινήτου ήταν προγραμματισμένο στα 20.000 kmh.

Μετά το πέρας αυτού, και μετά απο 5.000Kmh (στα 25.000kmh) περίπου καθώς οδηγούσα είδα το λαμπάκι του λαδιού αναμμένο. Όπως καταλαβαίνετε η έκπληξη μου ήταν τεράστια και πολύ δυσάρεστη.

Επί τόπου ελέγχοντας τα λάδια, είδα οτι δεν υπήρχαν. Πηγαίνοντας αμέσως στον έναν απο τους δύο διανομείς της FORD στη Θεσσαλονίκη, απ' όπου και αγόρασα το αυτοκίνητο, ακούστε τι μου είπαν: " Επειδή το αυτοκίνητο είναι καινούργιο είναι φυσιολογικό να καίει κάποια λάδια??? "

Όπως μπορεί να καταλάβει ο καθένας το "κάποια" με το καθόλου έχει τεράστια διαφορά και δη για ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Μου συμπλήρωσαν λοιπόν τα χαμένα λάδια και συμφωνήσαμε να επανέλθω μετά απο 2.000kmh να επανελενχθεί. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η οδύσσεια μου.

Αυτό το πήγαινε - έλα για τα χαμένα λάδια, με συνεχείς επισκέψεις στο συνεργείο, διήρκεσε περίπου άλλα 10.000kmh, με ατελείωτους καβγάδες στο συνεργείο, εκνευρισμό και κοροιδία (αισίως είχα αγγίξει τα 35.000kmh!).

Κατ' αυτό το διάστημα το μόνο που κάνανε ήτανε να μου συμπληρώνουν λάδι σε ένα αυτοκίνητο που τα έκαιγε!?!. Κάπου τότε (Σεπτέμβριος του 2006) αποφάσισαν πως πρέπει να μου αλλάξουν ολόκληρη την μηχανή και να μου βάλουν μια καινούργια. Όπως και έγινε, αλλά δυστυχώς τα βάσανα μου δεν είχαν τελειώσει.

Καταρχάς στο βιβλίο των service δεν γράψανε οτι η μηχανή αλλάχτηκε κ επιπλέον αρνούνταν να μου δώσουν οιοδήποτε χαρτί ως αποδεικτικό της αλλαγής της μηχανής, ισχυριζόμενοι οτι η καινούργια μηχανή φέρει τον ίδιο αριθμό πλαισίου (το μόνο που έχω στα χέρια μου είναι ένα τιμολόγιο).

Και εγείρεται το ερώτημα, κατα πόσο είναι νομότυπο αυτό και κατα πόσο τελικά αλλάχτηκε η μηχανή. Επιπλέον για άλλα 5.000kmh μπρός - πίσω να μου ελέγχουν την μηχανή και να ξανασυμπληρώνουν λάδι. Φεύγοντας για ένα ταξίδι στο εξωτερικό (περίπου στα 45.000kmh ή 10.000kmh με την καινούργια μηχανή) σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο για βενζίνη και για έλεγχο λαδιών.

Ο υπάλληλος αναρωτήθηκε αν το αυτοκίνητο είχε ποτέ λάδι αφού το κάρτερ ήταν πάλι άδειο!!!??(υπάρχει και μάρτυρας στο περιστατικό).

Πλήρωσα 100€ για καινούργια λάδια στο βενζινάδικο. Στα 50.000Kmh ή 15.000 της καινούργιας μηχανής, σπάει το ελατήριο επαναφοράς του συμπλέκτη.

Επι τόπου πηγαίνω πάλι στον επίσημο αντιπρόσωπο, οπού με ενημερώνουν οτι το ανταλλακτικό δεν υπάρχει ούτε Θεσσαλονίκη ούτε Αθήνα και θα πρέπει να παραγγελθεί απο Γερμανία. Μετά απο 2 μήνες περίπου μου τηλεφωνούν οτι το ελατήριο έχει φτάσει και χωρίς ραντεβού και χρέωση να πάω για την αλλαγή.

Ενημερώνω οτι σε λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα έχω το μεγάλο service των 60.000kmh οπότε για να μην χάνω και άλλες επιπλέον ώρες απο τη δουλεία μου (γιατί ήδη είχα χάσει παμπολλές εξαιτίας της FORD) θα έρθω μια και καλή για να τακτοποιήσουμε και τα δύο. Πηγαίνοντας εκεί με ενημερώνει ο υπεύθυνος του συνεργείου οτι δεν έχω κάνει το service των 40.000 kmh.

"Μα τι service να κάνω?" του απαντώ σε μία καινούργια μηχανή? Μου απαντά "για να μην είμαστε εκτεθειμένοι σε λίγους μήνες να ξαναπάω για ένα μικρό service για να μπεί η σφραγίδα που έλειπε στο βιβλίο". Αφήνω το αυτοκίνητο και φεύγω.

Μετά απο κάποιες ώρες δέχομαι τηλέφωνο απο το συνεργείο οτι το ελατήριο που υποτίθεται οτι θα ήταν δωρεάν θα μου κοστίσει 180€ γιατί ήμουν πλέον εκτός εγγύησης!

Καταλαβαίνετε λοιπόν την αντίδραση μου. Βγήκα εκτός εαυτού. Όταν ρώτησα γιατί τό παραμύθι της εγγύησης δεν μου το είπατε απο την πρώτη αρχή όταν άφησα το αυτοκίνητο και περιμένατε να κάνετε το service, ψευδώς μου απάντησαν οτι με είχαν ενημερώσει. Δηλαδή αυτοί οι κύριοι της FORD σε οδηγούν να συμπεριφερθείς ψυχωτικά και σε κάθε συνομιλία να τους ηχογραφείς και να ζητάς γραπτές αποδείξεις για να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι οτι οι κύριοι βρήκαν την τέλεια δικαιολογία να βγάλουν εκτός εγγύησης ένα ελλατωματικό αυτοκίνητο για να μην αιμορραγεί η μαμα εταιρία FORD. Σημειώνω οτι το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχει συνεργάτης μου με το ίδιο αυτοκίνητο.

Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ποιος ευθύνεται, δηλαδή ο επίσημος αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης ή η μητρική εταιρία FORD MOTOR HELLAS ή και οι δύο. Αυτό που μπορώ να πώ μετα βεβαιότητος είναι οτι εκατέρωθεν ( γιατί πολλές φορές προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά στην Αθήνα και ακόμα με παίρνουν ) συνάντησα απαράδεκτη αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.

Κάθε μεγάλη εταιρία φροντίζει να είναι κάθε πελάτης μοναδικός και ευχαριστημένος και απο την αγορά και απο το after sales service. Λοιπόν σας πληροφορώ οτι πολύ απέχω απο αυτή την συναισθηματική κατάσταση.

Αισθάνομαι εξαπατημένος, οργισμένος και εκτεθειμένος, για ένα αυτοκίνητο που πλήρωσα ακριβά και ακόμα πληρώνω με πολλούς τρόπους.

Το σίγουρο είναι οτι αυτό δεν θα μείνει εδώ, και δεν πρέπει, γιατί ο υποψήφιος αγοραστής της FORD πρέπει να ξέρει. Για τους παραπάνω ισχυρισμούς μου έχω και αποδεικτικά στοιχεία.

Ζητώ λοιπόν να δημοσιευτεί η καταγγελία μου και αφ' εταίρου οποιοσδήποτε με παρόμοια εμπειρία με την ίδια εταιρία ή αντιπρόσωπο να επικοινωνήσει μαζί μου στο kostas@skoutelisdimitrios.gr.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάγνωση και τον χρόνο σας.

Μετα τιμής,
Σκουτέλης Κων/νος
Άβαταρ μέλους
PERIFANOS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 11:32
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Η Οδύσσεια ενός "ΠΕΡΗΦΑΝΟΥ" ιδιοκτήτη Ford

Δημοσίευσηαπό nignis » 30 Ιαν 2008, 20:48

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ!
Καταγγελια σε ενωσεις καταναλωτων εκανες?κανονικα θα επρεπε να ισχυσει και νεα εγγυηση για τη μηχανη εφοσον αλλαχθηκε!δυστυχως σε αυτες της υποθεσεις χρειαζεται δικηγορος ή απειλη χρήσης ενδικων μέσων, μπας και αλλαξει η συμπεριφορά τους. Αλλιως καταγγελια στη μαμα FORD μπας και τραβηξουν αυτοι κανε αυτι...
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

............

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 13 Φεβ 2008, 18:30

PERIFANOS έγραψε:
................Κάπου τότε (Σεπτέμβριος του 2006) αποφάσισαν πως πρέπει να μου αλλάξουν ολόκληρη την μηχανή και να μου βάλουν μια καινούργια. Όπως και έγινε, αλλά δυστυχώς τα βάσανα μου δεν είχαν τελειώσει.

Καταρχάς στο βιβλίο των service δεν γράψανε οτι η μηχανή αλλάχτηκε κ επιπλέον αρνούνταν να μου δώσουν οιοδήποτε χαρτί ως αποδεικτικό της αλλαγής της μηχανής, ισχυριζόμενοι οτι η καινούργια μηχανή φέρει τον ίδιο αριθμό πλαισίου (το μόνο που έχω στα χέρια μου είναι ένα τιμολόγιο).

Και εγείρεται το ερώτημα, κατα πόσο είναι νομότυπο αυτό και κατα πόσο τελικά αλλάχτηκε η μηχανή.


Το δικό μου συμπέρασμα είναι οτι οι κύριοι βρήκαν την τέλεια δικαιολογία να βγάλουν εκτός εγγύησης ένα ελλατωματικό αυτοκίνητο για να μην αιμορραγεί η μαμα εταιρία FORD. Σημειώνω οτι το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχει συνεργάτης μου με το ίδιο αυτοκίνητο.

................ συνάντησα απαράδεκτη αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.

Κάθε μεγάλη εταιρία φροντίζει να είναι κάθε πελάτης μοναδικός και ευχαριστημένος και απο την αγορά και απο το after sales service. Λοιπόν σας πληροφορώ οτι πολύ απέχω απο αυτή την συναισθηματική κατάσταση.

Αισθάνομαι εξαπατημένος, οργισμένος και εκτεθειμένος, για ένα αυτοκίνητο που πλήρωσα ακριβά και ακόμα πληρώνω με πολλούς τρόπους.



Φίλε μου έμπλεξες άσχημα.

Τώρα όσον αφορά την "ΑΛΛΑΓΗ" της μηχανής κάτι μου βρωμάει!!! 8) Σίγουρα στην άλλαξαν? Είσαι σίγουρος??? Το έλεγξες??? ή στο είπαν??? Γιατί αν στο είπαν.... :?:

Δες τον αριθμό της μηχανής.Ανοιξε το καπώ. Πήγαινε στην αριστερή πλευρά του οδηγού και με ένα φακό κοίτα χαμηλά στο πίσω μέρος της μηχανής προς το κέντρο. Αν σου έβαλαν καινούργια νομίζω ότι δεν πρέπει να έχει τον ίδιο αριθμό. Επίσης νομίζω ότι θα πρέπει να το έχουν δηλώσει. Αν δεν σου δώσουν πειστικές εξηγήσεις ρώτα σε άλλους αυτοκινητάδες για τι γίνεται όταν αλλάζει η μηχανή.Αν η μηχανή που σου έβαλαν δεν έχει τα σωστά χαρτιά (εισαγωγής) μπορεί να μπλέξεις με Τελωνεία κλπ. ή αν πας να πουλήσεις σε τρίτο το αυτοκίνητο ή αν συμβεί οτιδήποτε. ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙΣ και ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. Αφού το ψάξεις κάνε μία αναφορά στην Υπηρεσία Ελέγχου Τελωνείων ΕΛΥΤ αν κάτι δεν πάει καλά για να είσαι σίγουρος. Ζήτα τα χαρτιά του αυτοκινήτου από την Νομαρχία - Υπουργείο Συγκ/νιών (ταξινόμηση κλπ) και κάνε και μία καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Βέβαια λόγω του ότι έχει περάσει διετία μάλλον υπάρχει πρόβλημα στο να πας δικαστικά με τον Ν.2251/94.

Για την μηχανή βέβαια (Αν στην άλλαξαν- προσωπικά αμφιβάλλω) τρέχει καινούργια εγγύηση από την ημέρα αλλαγής. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ. Δες και το βιβλιαράκι της εγγύησης. Δες τον Νόμο περί Καταναλωτή. Οπότε με αυτό μάλλον να μπορείς να πας δικαστικά.

Στο φόρουμ των 4 τροχών το έβαλες μήπως εκεί υπάρχουν κάποιοι πιο ειδικοί και σου πουν καμία ιδέα για το πως θα αντιμετωπίσεις το πρόβλημα? Η το τι γίνεται όταν αλλάζουν μηχανή όσον αφορά τα χαρτιά.

www.4troxoi.gr πας forum και μετα στα "εκτός δρόμου" αφού κάνεις εγγραφή

επίσης στο www.4wd-hellas.gr

www.clubford.gr στο forum




www.fordforums.com


Ομως είναι μόνο η μηχανή????

Για ρίξε μια ματιά κι από κάτω. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά λόγω έτους αγοράς υπάρχει πιθανότητα να είναι ΚΑΙ κατασκουριασμένο. Δες τον άξονα, εξάτμιση, καταλύτη, κλπ κάτω από αυτοκίνητο και στο εσωτερικό τα πεντάλ και την βάση στήριξης του ταμπλώ και κάτω από τα καθίσματα για διάβρωση. Επίσης ζήτα να σου πουν την ημερομηνία αγοράς και σύγκρινε με ημερομηνία παραγγελίας.
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Δημοσίευσηαπό David » 28 Αύγ 2008, 13:55

Για την Ford Ελλάς
Αγόρασα 18/8/08 ένα καινούργιο αυτοκίνητο Ford Focus ST από Παζαρόπουλος Ford,
Τελικά είναι χαλασμένο από την πρώτη στιγμή και αρχίζουν τα βάσανα μας.
Δευτέρα 18/8/08 ταξιδεύει από Αθήνα στην Μυτιλήνη χαλασμένο, αλλά νομίζαμε ότι δεν ξέραμε καλά τον χειρισμό.
Πότε ξεκινά και πότε δεν ξεκινά, πότε κλειδώνει και πότε δεν κλειδώνει και του μένουν αναμμένα φώτα στο ταμπλό. Με αποτέλεσμα να εξαντλείται η μπαταρία.
Στο τέλος ο μηχανικός-ford Παζαρόπουλος μας βοήθησε τηλεφωνικά για να το μεταφέρουμε στην Αθήνα( να βγάλουμε τον πόλο από την μπαταρία να κάνει reset o εγκέφαλος).
Πρέπει να κοιμηθείς μαζί του, αφού δεν κλειδώνει ή να το παρατήσεις. Εμείς δεν το παρατήσαμε.
Φοβόμασταν να το βάλουμε μπρός και το σπρώχναμε για την μετακίνηση μέσα στην αυλή μας.
Είχε βέβαια και ένα τρίτο κλειδί που άμα έχανες τα άλλα δύο ηλεκτρονικά-κλειδιά το έβαζες στην θέση της μίζας , χωρίς να το γυρίσεις και με το Button-Start ξεκινούσε.
Αυτό το κλειδί ποτέ δεν δούλεψε και αμφιβάλω αν θα δουλέψει.
Καλά , μόλις το έβγαζες στον ήλιο και σταματούσες την μηχανή Ε! τότε δεν γινόταν τίποτα. Το επηρέαζε η ζέστη. Όταν το κινούσαμε για να το δοκιμάσουμε παίρναμε και δεύτερο αυτοκίνητο, γιατί δεν ξέραμε τι θα μας προκύψει και πολλές φορές μέναμε στο δρόμο ακινητοποιημένοι με το φόβο μήπως αρπάξει φωτιά από υπερθέρμανση.

Τρίτη και Τετάρτη 19-20/08/08 βρισκόταν στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ford,παρουσία μας, στην Μυτιλήνη και δεν επιδιορθώθηκε μετά από ανόρεχτες προσπάθειες, γιατί δεν το αγοράσαμε από αυτούς. Ζητήσαμε δελτίο εισαγωγής και διαπίστωση βλάβης ,αλλά δεν μας το έδωσαν!

Το πήγαμε 3 ώρες νωρίτερα με αναμμένη μηχανή στο καράβι και καταφέραμε, να το βάλουμε για Αθήνα. Παρασκευή 22-8-2008 με τα πολλά βρίσκεται στο συνεργείο Ford Παζαρόπουλος στην Αθήνα , παρουσία μας , χωρίς αποτέλεσμα.
Δευτέρα 25-8-2008 τα ίδια.
Τρίτη 26-7-08 τα ίδια.
Τετάρτη 27-7-08 διάγνωση : πρωτοεμφανιζόμενο πρόβλημα λόγω ζέστης.

Πότε φταίει ο συναγερμός. Βγάλτε τον δεν χρειάζεται, πότε η πλεξούδα αλλάξτε την, πότε οι αισθητήρες, πότε ο εγκέφαλος αλλάξτε τον. Το έκαναν φύλλο και φτερό. Άντε να δούμε στο τέλος ίσως φταίει και η μηχανή και εμείς συνεχώς θα παραμένουμε στη Αθήνα να το δοκιμάζουμε αν έχει φτιαχτεί το ελάττωμα και πάλι από την αρχή. Κάθε μέρα γινόμαστε δοκιμαστές μιας άκαρπης προσπάθειας. Την άδεια τους οι γιοί μου την έχασαν παραμένοντας στα συνεργεία.
Εισιτήρια πήγαινε έλα στην Μυτιλήνη, άπειρα τηλέφωνα και αεροπορικά εισιτήρια για Αγγλία-Γλασκώβη ενώ θα τα γλιτώναμε διότι υπολογίζαμε 4 άτομα να πάνε στο προορισμό τους με το αυτοκίνητο. Γι αυτό προγραμματίσαμε και το αγοράσαμε τώρα.
H Ford λέει ότι δεν είναι ελαττωματικό αλλά ένα κατασκευαστικό λάθος σε πρώτη επικοινωνία.
Εγώ βλέπω ότι δε λειτουργεί το αυτοκίνητο. Άρα είναι χαλασμένο (ελαττωματικό).
Καινούργιο αυτοκίνητο ή θα είμαστε στα συνεργεία ή θα κοιμόμαστε στη μέση του δρόμου, γιατί στο τέλος δεν κλειδώνει και έχει ένα σωρό άλλα προβλήματα.

Το άφησα στο συνεργείο. Δεν το εμπιστεύομαι τώρα πια.
Μετά από όλα αυτά ζητώ την αναστροφή της πώλησης.
Θέλω επιστροφή των χρημάτων μου.
Περιμένω τις δικές σας ενέργειες.

Ευχαριστώ


Γαβριήλ Ταχτατζής

Τι μπορώ να κάνω?
Τελευταία επεξεργασία από David και 15 Ιουν 2009, 19:43, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
David
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Αύγ 2008, 13:38

............

Δημοσίευσηαπό xtrail » 28 Αύγ 2008, 14:09

Παιδιά όταν κάνετε καταγγελίες παρακαλώ να βάζετε το ονοματεπωνυμο σας, γιατί οι εταιρίες δεν αστειευονται.
Για το θέμα της αλλαγής της μηχανής μου θυμίζει πολύ δικιά μου ιστορία, με το xtrail και δυστυχώς το μόνο που σε σώζει ειναι το αμεσο ξεφόρτωμα.
Λόγω του άθλιου δικαστικού συστήματος στην Ελλάδα, κάνενας δεν φοβάται συνέπειες καθώς ο χρόνος που θα χάσει κάποιος σε δικαστήρια ειναι τεράστιος, ασε που οι εταιρίες θα κάνουν το παν για να μην βγει αρνητικό εναντίον τους (είτε υποχωρόντας σε 1-2 ζόρικους καταναλωτές είτε με λαδάκι).
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Δημοσίευσηαπό David » 28 Αύγ 2008, 16:15

Ευχαριστώ για την υπόδειξη.
Τελευταία επεξεργασία από David και 28 Αύγ 2008, 16:29, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
David
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Αύγ 2008, 13:38

Re: Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 28 Αύγ 2008, 17:05

David έγραψε:Για την Ford Ελλάς
Αγόρασα 18/8/08 ένα καινούργιο αυτοκίνητο Ford Focus ST από Παζαρόπουλος Ford,
Τελικά είναι χαλασμένο από την πρώτη στιγμή και αρχίζουν τα βάσανα μας.
Δευτέρα 18/8/08 ταξιδεύει από Αθήνα στην Μυτιλήνη χαλασμένο, αλλά νομίζαμε ότι δεν ξέραμε καλά τον χειρισμό.
Πότε ξεκινά και πότε δεν ξεκινά, πότε κλειδώνει και πότε δεν κλειδώνει και του μένουν αναμμένα φώτα στο ταμπλό. Με αποτέλεσμα να εξαντλείται η μπαταρία.
Στο τέλος ο μηχανικός-ford Παζαρόπουλος μας βοήθησε τηλεφωνικά για να το μεταφέρουμε στην Αθήνα( να βγάλουμε τον πόλο από την μπαταρία να κάνει reset o εγκέφαλος).
Πρέπει να κοιμηθείς μαζί του, αφού δεν κλειδώνει ή να το παρατήσεις. Εμείς δεν το παρατήσαμε.
Φοβόμασταν να το βάλουμε μπρός και το σπρώχναμε για την μετακίνηση μέσα στην αυλή μας.
Είχε βέβαια και ένα τρίτο κλειδί που άμα έχανες τα άλλα δύο ηλεκτρονικά-κλειδιά το έβαζες στην θέση της μίζας , χωρίς να το γυρίσεις και με το Button-Start ξεκινούσε.
Αυτό το κλειδί ποτέ δεν δούλεψε και αμφιβάλω αν θα δουλέψει.
Καλά , μόλις το έβγαζες στον ήλιο και σταματούσες την μηχανή Ε! τότε δεν γινόταν τίποτα. Το επηρέαζε η ζέστη. Όταν το κινούσαμε για να το δοκιμάσουμε παίρναμε και δεύτερο αυτοκίνητο, γιατί δεν ξέραμε τι θα μας προκύψει και πολλές φορές μέναμε στο δρόμο ακινητοποιημένοι με το φόβο μήπως αρπάξει φωτιά από υπερθέρμανση.

Τρίτη και Τετάρτη 19-20/08/08 βρισκόταν στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ford,παρουσία μας, στην Μυτιλήνη και δεν επιδιορθώθηκε μετά από ανόρεχτες προσπάθειες, γιατί δεν το αγοράσαμε από αυτούς. Ζητήσαμε δελτίο εισαγωγής και διαπίστωση βλάβης ,αλλά δεν μας το έδωσαν!

Το πήγαμε 3 ώρες νωρίτερα με αναμμένη μηχανή στο καράβι και καταφέραμε, να το βάλουμε για Αθήνα. Παρασκευή 22-8-2008 με τα πολλά βρίσκεται στο συνεργείο Ford Παζαρόπουλος στην Αθήνα , παρουσία μας , χωρίς αποτέλεσμα.
Δευτέρα 25-8-2008 τα ίδια.
Τρίτη 26-7-08 τα ίδια.
Τετάρτη 27-7-08 διάγνωση : πρωτοεμφανιζόμενο πρόβλημα λόγω ζέστης.

Πότε φταίει ο συναγερμός. Βγάλτε τον δεν χρειάζεται, πότε η πλεξούδα αλλάξτε την, πότε οι αισθητήρες, πότε ο εγκέφαλος αλλάξτε τον. Το έκαναν φύλλο και φτερό. Άντε να δούμε στο τέλος ίσως φταίει και η μηχανή και εμείς συνεχώς θα παραμένουμε στη Αθήνα να το δοκιμάζουμε αν έχει φτιαχτεί το ελάττωμα και πάλι από την αρχή. Κάθε μέρα γινόμαστε δοκιμαστές μιας άκαρπης προσπάθειας. Την άδεια τους οι γιοί μου την έχασαν παραμένοντας στα συνεργεία.
Εισιτήρια πήγαινε έλα στην Μυτιλήνη, άπειρα τηλέφωνα και αεροπορικά εισιτήρια για Αγγλία-Γλασκώβη ενώ θα τα γλιτώναμε διότι υπολογίζαμε 4 άτομα να πάνε στο προορισμό τους με το αυτοκίνητο. Γι αυτό προγραμματίσαμε και το αγοράσαμε τώρα.
H Ford λέει ότι δεν είναι ελαττωματικό αλλά ένα κατασκευαστικό λάθος σε πρώτη επικοινωνία.
Εγώ βλέπω ότι δε λειτουργεί το αυτοκίνητο. Άρα είναι χαλασμένο (ελαττωματικό).
Καινούργιο αυτοκίνητο ή θα είμαστε στα συνεργεία ή θα κοιμόμαστε στη μέση του δρόμου, γιατί στο τέλος δεν κλειδώνει και έχει ένα σωρό άλλα προβλήματα.

Το άφησα στο συνεργείο. Δεν το εμπιστεύομαι τώρα πια.
Μετά από όλα αυτά ζητώ την αναστροφή της πώλησης.
Θέλω επιστροφή των χρημάτων μου.
Περιμένω τις δικές σας ενέργειες.

Ευχαριστώ


Τι μπορω να κάνω?

Γαβριήλ Ταχτατζής

Τηλέφωνο και λοιπά στοιχεία στη διάθεση του forum
Μυτιλήνη 28-8-2008


ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ AFTER SALE.
Επρεπε αμέσως να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω ή στην χειρότερη περίπτωση να αλλάξουν αμέσως το αυτοκίνητο.

Φίλε μου ΔΥΔΤΥΧΩΣ έμπλεξες κι εσύ πολύ ΑΣΧΗΜΑ. Απλα είσαι κι εσύ ένα ακόμη δύστυχο θύμα της συγκεκριμένης εταιρείας , όπως εγώ και πολλοί άλλοι που μας τα έδωσαν κατασκουριασμένα σαν να είχαν έρθει κολυμπώντας από τον Ατλαντικό. Το δικό μου μου το έδωσαν και με στραβές δισκόπλακες κι ενώ γνώριζαν το πρόβλημα. Απλά είχαμε Αγιο εγώ και η οικογένειά μου. Ανάβουμε κεράκι κάθε τόσο στο Ονομά του.

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙΣ.

Κάνε αμέσως καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520.Μάζεψε χαρτιά και στείλτα στην ΓΓΚ στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

Μέ βάση τον Νόμο Καταναλωτή ζήτα άμεσα με εξώδικο να σου αλλάξουν αυτοκίνητο. Τι κατασκευαστικό λάθος και ... και... αν δεν είναι αυτά που αναφέρεις ελλάττωμα τότε τι είναι?? :x Το κατασκευαστικό λάθος δεν είναι ελάττωμα????Θα μας μάθουν και ελληνικά.

Δεν είσαι υποχρεωμένος να χάνεις τον χρόνο σου στα συνεργεία τους ούτε τον ύπνο σου.

Πήρες ένα αυτοκίνητο καινούργιο και απαιτείς να είναι σωστό , χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και πάνω απ όλα θέλεις να το ευχαριστηθείς όπως αυτοί ευχαριστήθηκαν τα ζεστά κολλαριστά λεφτά μας.

Αυτό πλέον δεν μπορεί να γίνει. Καλύτερο απ όλα από τις 3 ενναλακτικές που σου δίνει ο Νόμος είναι να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω (υπαναχώρηση) και να τελειώνεις μ αυτούς. Τελικά 3 χρόνια εδώ στα φόρουμ τα ίδια και τα ίδια.Προβλήματα, προβλήματα, προβλήματα.Δυσαρεστημένοι πελάτες ξανά και ξανά.
Ηθελα να ήξερα αυτά εκεί στο ΑΜΕΡΙΚΑ δεν φθάνουν???Τόσο ανεξέλεγκτοι είναι? Δεν ενδιαφέρονται για το τι γίνεται στην Ελλάδα στο after sale? ή είναι σε γνώσει τους και δεν τους νοιάζει??!!!

Εν κατακλείδι ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ.Ζήτα τα λεφτά σου πίσω και αποζημίωση για την Ηθική βλάβη , την στεναχώρια και την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ που σου προξένησαν.
Τελευταία επεξεργασία από PAPAGN και 28 Αύγ 2008, 17:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Re: Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Δημοσίευσηαπό PanY » 28 Αύγ 2008, 17:16

Κυνηγησε τους οσο κι οπως μπορεις... Καλο κουραγιο και καλη δυναμη... Το πρωτο και σημαντικοτερο βημα, εκεινο του να δημοσιοποιησεις το προβλημα σου το εκανες... Οποια εκβαση κι αν εχει τελικα ο "αγωνας" σου, στο χερι σου ειναι να αποτρεψεις εστω κι εναν υποψηφιο αγοραστη απ το να καταθεσει τα ομορφα ευρουλακια του σε μια εταιρεια που δεν σεβεται τους πελατες της... Κι αυτο απο μονο του ειναι ακρως σημαντικο και ειναι η δικη σου ΝΙΚΗ ανεξαρτητως αγωγων, δικαστηριων και ψυχοφθορων καταστασεων... Ειναι η μοναδικη μας δυναμη...!!!
Τελευταία επεξεργασία από PanY και 28 Αύγ 2008, 17:35, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Re: Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 28 Αύγ 2008, 17:29

PanY έγραψε:Κυνηγησε τους οσο κι οπως μπορεις... Καλο κουραγιο και καλη δυναμη... Το πρωτο και σημαντικοτερο βημα, εκεινο του να δημοσιοποιησεις το προβλημα σου το εκανες... Οποια εκβαση κι αν εχει τελικα το "αγωνας" σου, στο χερι σου ειναι να αποτρεψεις εστω κι εναν υποψηφιο αγοραστη απ το να καταθεσει τα ομορφα ευρουλακια του σε μια εταιρεια που δεν σεβεται τους πελατες της... Κι αυτο απο μονο του ειναι ακρως σημαντικο και ειναι η δικη σου ΝΙΚΗ ανεξαρτητως αγωγων, δικαστηριων και ψυχοφθορων καταστασεων... Ειναι η μοναδικη μας δυναμη...


ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.Δημοσιοποίησε το πρόβλημα και σε άλλα φόρουμ όπως στους 4τροχούς κλπ ώστε να ενημερωθούν οι καταναλωτές για το πρόβλημα γιατί πιθανόν να υπάρχουν κάποιοι καταναλωτές με το ίδιο πρόβλημα. Μόνο τα φόρουμ ενημερώνουν. Μην περιμένεις από περιοδικά δεν υπάρχει περίπτωση να δημοσιοποιήσουν τίποτε για τους γνωστούς λόγους της διαφήμισης. Επίσης αν θέλεις γράψου σε μία Καταναλωτική Ενωση της περιοχής σου και δώστους το θέμα σου,Στην Θεσ/κη στο ΚΕΠΚΑ.

AYTOKINHTO ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΩΝ!!!! ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΣΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ AFTER SALE ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. Μέχρι να μας τα πάρουν ζεστά και κολλαριστά είναι.... μετά σφυράνε κλέφτικα.

ΝΤΡΟΠΗ.
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Re: Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Δημοσίευσηαπό PanY » 28 Αύγ 2008, 18:18

Πριν προχωρησεις παντως σε οτιδηποτε, στειλε αμιγκο ενα λεπτομερες e-mail στην Αμερικη ή στα Κεντρικα τους στην Ευρωπη (δεν ξερω που ειναι) γιατι καλο ειναι να τους ενημερωνεις για την κατασταση που επικρατει εδω. Ισως φιλοτιμηθει κανεις τους και βοηθησει. Στην ιδια κατασταση βρισκομαι κι εγω με την Chrysler στην Ελλαδα οχι βεβαια για τοσο σοβαρο θεμα οσο το δικο σου αλλα με την ιδια λιγο πολυ αντιμετωπιση απ την πλευρα της αντιπροσωπειας. Οτι συνεννοηση κανω ομως με τους εδω, ακομα και τα κομματα των φρασεων, τα γραφω και τα στελνω copy στα Κεντρικα ωστε να εχουν κι εκεινοι μια πληρη εικονα του τι συμβαινει.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Re: Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Δημοσίευσηαπό David » 28 Αύγ 2008, 21:41

Ευχαριστώ πολύ για το κουράγιο που μου δίνετε.
Από Τετάρτη θα τα αναλάβουν τα παιδιά μου που θα ταξίδευαν με το αυτοκίνητο αυτό για Αγγλία. Στα Αγγλικά και στα Γερμανικά θα μεταφραστούν και θα σταλούν αντίστοιχα κείμενα εκεί που πρέπει.
Άβαταρ μέλους
David
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Αύγ 2008, 13:38

Re: Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 28 Αύγ 2008, 22:44

David έγραψε:Ευχαριστώ πολύ για το κουράγιο που μου δίνετε.
Από Τετάρτη θα τα αναλάβουν τα παιδιά μου που θα ταξίδευαν με το αυτοκίνητο αυτό για Αγγλία. Στα Αγγλικά και στα Γερμανικά θα μεταφραστούν και θα σταλούν αντίστοιχα κείμενα εκεί που πρέπει.


Κοίταξε οι έξω είναι κι αυτοί στο κόλπο. Σε πληροφορώ ΄'οτι στην συγκεκριμένη εταιρεία δεν ιδρώνει τ αφτί τους. Εμένα και πολλούς άλλους που στείλαμε επιστολές μας παρέπεμψαν στην Ford motor ellas. Αδικος κόπος λοιπόν γιατί οι έξω ξέρουν ότι τα αυτοκίνητα έχουν προβλήματα.Αλλωστε στο είπαν. "Κατασκευαστικό λάθος".Παρ όλα αυτά στείλε.

Οπωσδήποτε όμως πάρε ένα τηλέφωνο στο 1520 κάνε την καταγγελία σου αύριο κιόλας και αυτοί θα σου πουν τι χρειάζεται να τους στείλεις.Και ψάξε να βρεις έναν καλό δικηγόρο ΑΜΕΣΑ και οπωσδήποτε κάντους ένα εξώδικο το δυνατόν συντομώτερο για να έχεις και επίσημα ημερομηνία στην καταγγελία της σύμβασης. Αλλο να το κάνεις τώρα στις 10 ημέρες και άλλο μετά από 6 μήνες.Ζήτα επιστροφή των χρημάτων σου. Και κάτι άλλο. Ολες οι επισκευες που τώρα κάνουν στο αυτοκίνητο ΣΟΥ το καθιστούν πλέον επισκευασμένο.Ηδη η αξία του έχει μειωθεί.Να επιμείνεις στην επιστροφή όλων των χρημάτων σου.
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Οκτ 2008, 15:52

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΙΣΤΕΣ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΚΟΛΤΑΚΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 300ΧΛΜ ΕΒΒΓΕΝΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΑΥΤΟΜΑΤΟ) ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1-2 ΛΕΠΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ Η ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ.....ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΩ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ...ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΒΛΑΒΗ...ΕΙΧΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΜΠΛΟΥ ΤΟΥΘ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ ΜΠΕΡΔΕΥΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ....ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΗΚΑ...
ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΦΟΡΝΤ ΣΤ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ..
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2 ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ...ΑΡΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΡΙΞΕ ΒΟΜΒΑ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΨΥΧΡΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ!!!.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό David » 23 Οκτ 2008, 13:50

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για το θάρρος που μου δίνετε.
Χωρίς τις δικές ιδέες δεν θα είχα κάνει τίποτα.
Η εταιρία ΑΕ Παζαρόπουλος, μου έχει υποσχεθεί ότι θα λύσει το πρόβλημα μου και ότι το θέμα μου οδεύει προς επίλυση.
Να δούμε.Περιμένω.
Άβαταρ μέλους
David
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Αύγ 2008, 13:38

Δημοσίευσηαπό David » 16 Νοέμ 2008, 10:46

Μετά από τιτάνιους αγώνες ο Δαβίδ δικαιώθηκε.
Κινήθηκα προς κάθε κατεύθυνση, αμέσως με εξώδικο με δικηγόρο ,γραμματεία καταναλωτή ,συνήγορο καταναλωτή και περιοδικά. Δεν ξέρω τι απ’ όλα βοήθησε, ίσως και όλα μαζί.
Η εταιρεία Παζαρόπουλος έλυσε το πρόβλημά μου , ΟΧΙ η ford.
Η ford ως ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ απάντησε γραπτώς ότι δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη.
Θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω τον δικηγόρο μου δημόσια, που ταξίδεψε στην Αθήνα δύο φορές και μίλησε αυτοπροσώπως με τη Εταιρεία Παζαρόπουλος και την Εταιρεία που επιτέλους κατανόησε το πρόβλημα μου και με δικαίωσε.
Άβαταρ μέλους
David
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Αύγ 2008, 13:38

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες