juan έγραψε:forester έγραψε:Φυσιολογικό.
Όσο καλύτερη πρόσφυση εξασφαλίζουν τα λάστιχα και τα αμορτισέρ σου, τόσο λιγότερο και πιο αργά-οριακά ενεργοποιείται το ABS.
Και με καλύτερα υλικά τριβής, θα πετ'υχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Αλήθεια ποιά λάστιχα έβαλες;
Εντυπώσεις; (πέρα από το καλύτερο φρενάρισμα που ήταν αναμενόμενο...)
Brigestone 694 Revo....
Πολύ καλά . Ειδικά στα χιόνια που τα δοκίμασα κρυονέρη πριν από κανένα μήνα . Αλλα περισσότερο την παρασκευή χρειάστηκε να πάω να πάρω ένα γιατρό από την πεντέλη και να τον πάω στην παιανία .. Δεν το περίμενα σε κάνενα σημείο δεν χρειάστηκε να μπλοκάρω σε 50-50 όπως επίσης σε κανένα σημείο δεν ένοισα να γλυστράει. Χαρακτηριστικά αναφέρω στην διαδρομή από παιανία για Αττική 2 φορτηγά του ΄΄Αργος΄΄ διανομή τύπου είχαν μείνει ενω φορούσαν και αλυσίδες και εγω πέρασα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Πρίν με τα μαμίσια γλυστρούσα με το παραμικρό και το ΑΒS ήταν διαρκώς σε λειτουργία
Ωραία, τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ, από Σεπτέμβρη.
Θα πετάξω μετά το καλοκαίρι τα FULDA, που είναι μεταχειρισμένα κι έφαγαν τα ψωμιά τους, να βάλω τα REVO.
Εννοείται ότι για τις πολεμικές καταστάσεις θα υπάρχουν πάντα τα FEDIMA....