Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ανακοίνωση - Maverick και σκουριές

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 30 Μάιος 2007, 17:34

heroicentaur έγραψε:Εχεις π.μ. Karanti


Banάκι θές εσύ που μου μπαίνεις και στη ford... :lol: :lol:
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 30 Μάιος 2007, 18:47

http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-180619




Φίλε karanti οι εκφράσεις που αναφέρεις αφορούν τον mhtsea. Προσωπικά διαφωνώ για τον τόνο αλλά θα πρέπει να καταλάβεις τον θυμό του. Σε πληροφορώ ότι ο άνθρωπος αγόρασε το αυτοκίνητό του τότε που το αγορασες κι εσύ. Ακριβώς πριν 14 μήνες. Τον Ιανουάριο του 2006. Εγώ πριν 22 μήνες. Δες τις φωτογραφίες του και δες και τις φωτογραφίες σου. Για σκέψου να ήταν αντίστροφα τα πράγματα και να ήσουν στην θέση του? Και να σου την έβγαινε τώρα ο mhtseas?
Ξέρεις πως με γνώρισε ο mhtseas?

Ο mhtseas είναι οικογενειάρχης και πήρε το αυτοκίνητο αρχές του 2006. Όταν διαπίστωσε την σκουριά και πήγε να διαμαρτυρηθεί του είπαν "μην ακούτε αυτά που γράφει αυτές τις μέρες ένας τρελός :evil: :?: στο ιντερνετ". Έτσι μπήκε στο ίντερνετ με το οποίο δεν είχε και ιδιαίτερη σχέση έγραψε "Maverick σκουριά" στο ψαχτήρι κι έπεσε καρφί στο off road και στον τρελό .
Αν τότε έμπαινε στο ίντερνετ δεν θα είχε σήμερα πρόβλημα.


Τώρα για το ερωτήματα που θέτεις.
karanti έγραψε:

τωρα αν στα σημερινα mav βαφονται πχ οι αξονες, αυτο ειναι προβλημα, που επηρεαζει την ασφαλεια του οχηματος?
μηπως υπερβαλεις λιγο?
αυτο δεν ζηταγες και για το δικο σου?
εσυ δεν γραφεις οτι ο αξονας που αλλαξες ηρθε βαμμενος απο το εργαστασιο και ετσι ησουν ικανοποιημενος?
συμφωνω απολυτα για το προβλημα που υπαρχει στο αυτοκινητο σου, δεν μπορεις ομως να γενικευεις το προβλημα σε οποιο mav πουληθηκε στην Ελλαδα (τουλαχιστον).
αν δεν κανω λαθος, πρεπει να εχουν πουληθει περιπου 10.000 mav. ποσες ειναι οι καταγγελιες?
υπαρχουν παντως αυτοκινητα παραλαβης των 2 τελευταιων ετων, που δεν εχουν προβληματα (μια και μιλαμε γι αυτα...) και πρεπει να ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια. ετσι δεν ειναι?

πρεπει να υπαρχει σκουρια στο εσωτερικο ολων των αυτοκινητων? νομιζω οτι γενικευεις επικινδυνα το θεμα.
θελεις να συναντηθουμε να ψαξεις το δικο μου?
αν υπαρχει, σιγουρα δεν δικαιολογειται._





1. Το αν βάφονται τώρα οι άξονες σαφώς και δεν είναι πρόβλημα για την ασφάλεια του αυτοκινήτου Karanti. Αυτό είναι το σωστό. ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ. Επρεπε να είναι βαμένοι οι άξονες. Το θέμα είναι ότι και τα δικά μας μάλλον ήρθαν βαμμένα αλλά λόγω κακών συνθηκών-στοκαρίσματος σκούριασαν.

Αυτό που είπα είναι:
Με το να βάφει -προστατεύει τώρα τα εξαρτήματα, ομολογεί και εμπράκτως το πρόβλημα. Ομολογεί ότι το σωστό είναι να είναι βαμένα τα εξαρτήματα. Ομολογεί ότι είτε υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας είτε ότι ο ενημερωμένος πλέον καταναλωτής δεν αγοράζει σκουριασμένο αυτοκίνητο. Οπωσδήποτε ένα σκουριασμένο δεν μεταπωλείται ή καθιστά επιφυλακτικο οποιοδήποτε αγοραστή Φίλε Καραντι . Συμφωνείς?
Αν κάποιος ελέγξει μέσα ή κάτω το δικό σου και το δικό μου πιο θα αγοράσει? Πόσο θα μου μειώσει την τιμή? Αν (ΑΝ) το πάρει. Στον Μητσεα για να το πάρουν πίσω μετά από 10 ημέρες και να του δώσουν άλλο ασκούριαστο του ζήτησαν οι ίδιοι 9.000 ευρώ!!!! Σκέψου ότι το αυτοκίνητο τώρα είναι ακινητοποιημένο κι έχει μόνο 4.000 χλμ. Αρα το επιχείρημα η σκουριά δεν είναι πρόβλημα καταρρίπτεται.

Το θέμα που βάζω είναι: Είναι εργοστασιακή βαφή? ή είναι πρόσθετη μη εργοστασιακή?
Κάνει προληπτική εργοστασιακή προστασία? Αν το κάνει , σωστά κάνει.
Αν όμως είναι ήδη σκουριασμένο όπως ήταν το δικό μας και το πλακώσει μετά από κάτω με μπογιά (πολύ μπογιά) θα συμφωνείς ότι αυτό δεν είναι σωστό!!!!
Αν λοιπόν τα βάφει ενώ είναι σκουριασμένα αποκρύπτει το πρόβλημα από τον καταναλωτή. Καταλαβαίνεις λοιπόν την διαφορά?

2. Δεν γενικεύω το πρόβλημα. Εγώ μαζί σου είμαι. Συμφωνω δεν είναι όλα έτσι. Γι αυτό λέω αλλά δεν το πρόσεξες ότι όλα είναι συγκρίσιμα. Λέω ότι και τι δικό μας έπρεπε να είναι σαν τα δικά σας. Δεν είναι. Αρα δεν έχουν τις ιδιότητες που έχουν τα ολοκαίνουργια δικά σας. Δεν είναι δικό μου επιχείρημα το "ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ". Της Ford είναι. Πήγαινε και πες τους έχω σκουριά. Θα σου πούνε "ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ" "ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΟΞΕΙΔΩΣΗ" "ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ" "ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΕΝΑΝ ΤΡΕΛΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ". Σου είπα όλα είναι συγκρίσιμα. Εγώ το αντίθετο υποστηρίζω. Δεν είναι όλα έτσι.Κι έχω αποδείξεις και επίσημες μαρτυρίες. Μία ακόμη έστω και άτυπη είναι η δική σου. Δεν γενικεύω εγώ. Αυτοί γενικεύουν.

3. Το έχω ξαναπεί. Δεν καταδικάζω το αυτοκίνητο ούτε τους φίλους που έχουν τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος. Καταδικάζω μία συμπεριφορά και μία λογική. Ειλικρινά χαίρομαι που κάποιοι δεν έχετε προβλήματα.
Αλήθεια γιατί είναι σηκωμένο στην ράμπα Karanti? Για φωτογράφηση ή κανένα προβληματάκι?? :D :D

Τώρα για το πόσοι είναι αυτοί που έχουν το ίδιο πρόβλημα σε πληροφορώ ότι είναι αρκετοί. Κάποιους δεν τους γνωρίζαμε.
ΤΟΤΕ!!!!. 8) 8) 8)


Αυτοί που έχουν διαμαρτυρηθεί είναι πολλοί. Ομως αυτοί που μπαίνουν στο ίντερνετ είναι 1%. Απ αυτούς αυτοί που μπαίνουν στα φόρουμ αυτοκινήτου είναι 1 στους 1.000. Αρα δεν θα τους δεις εδώ. Εγώ όμως γνωρίζω κάποιους (που δεν έχουν σχέση με ίντερνετ) και οι αντιπρόσωποι ακόμη περισσότερους.

Ενός άλλου φίλου που κι αυτός έχει τα ίδια προβλήματα πέραν των άλλων το καπό είναι ξαναβαμμένο έχει μετρηθεί και με παχύμετρο και με ειδικό μηχάνημα. Με τις χαρτοταινίες κάτω από το καπό το πήρε. Οποιαδήποτε άλλη σοβαρή εταιρεία θα το πούλαγε σαν β΄διαλογής. Τον ενημέρωσαν για το χτύπημα και το ελάττωμα? Αλλες εταιρείες τέτοια προιόντα τα πουλάνε με σοβαρή μείωση τιμής αφού πρώτα ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. Δεν ήξερε κι αυτός από ίντερνετ. Τώρα μπαινει και τα διαβάζει κι έχει γίνει εξω φρενών και θέλει να κάνει εγγραφή.

Το δικαστήριο ενός άλλου είναι σε λίγες ημέρες .(Το 1ο πρόστιμο τον Ιούνιο/2006 από τον Γ.Γ. Καταναλωτή). Κι αυτός μπαίνει τώρα και τα βλέπει και θέλει να κάνει εγγραφή.
Αρα μην κρίνεις από τις καταγγελίες που βλέπεις εδώ. Είναι κι άλλοι που έχουν πρόβλημα, άλλοι στους οποίους έβαψαν ή άλλαξαν άξονες, άλλοι οι οποίοι το δέχθηκαν ή δεν ήξεραν πως να αντιδράσουν, άλλοι που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, άλλοι που έχασαν την προθεσμία των 2 ετών για να υποβάλουν αγωγές, άλλοι που τα πούλησαν κλπ.



Επαναλαμβάνω δεν κατακρίνω το αυτοκίνητο αλλά μία συμπεριφορά και μία λογική.

Αυτό είναι απόσπασμα που βρήκα στο ίντερνετ από μία διάλεξη το 2006 του καθηγητή Γεωργίου ΕΛΛΗΝΑ , ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ του Πολυτεχνείου Κύπρου για την ηθική της μηχανικής και 4 παραδείγματα κακών ηθικών αποφάσεων.

Τα δύο πάντως δεν αφορούν ούτε την δική μου ηθική ούτε την ηθική του Μητσεα . Δεν διδάσκεται η δική μου στα ανα τον κόσμο Πανεπιστήμια .

Και μιλάμε για πάρα πολλούς θανάτους.

Όποιος θέλει να δει καλύτερα τις κοστολογήσεις μπορεί να το ανοίξει και σαν pdf. ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ. Σαν κείμενο δεν φαίνεται καλά. Φαίνονται πολύ καλύτερα οι κοστολογήσεις των εξαρτημάτων που έκαναν 1 $ και των αποζημιώσεων από τα ατυχήματα-θανάτους.

http://www.eng.ucy.ac.cy/gellinas/ECE10 ... 202006.pdf



1ΗΜΥ 100Εισαγωγή στην Τεχνολογία∆ιάλεξη 315 Σεπτεµβρίου, 2006

Γεώργιος ΈλληναςΕπίκουρος ΚαθηγητήςΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ



---------------------------------------
Page 7
7Ηθική της Μηχανικής• Ορισµός: Η ηθική της Μηχανικής είναι ο τοµέας πουπεριλαµβάνει τους νόµους, κανονισµούς και πρότυπαπου καθορίζουν την επαγγελµατική συµπεριφορά τωνΜηχανικών.• Θέµατα που έχουν σχέση µε την ηθική: κλπ

Παραδείγµατα κακών ηθικών αποφάσεων[/b]• 1986: Το ατύχηµα του διαστηµοπλάνου Challenger• 1994: Ελαττωµατικός µικροεπεξεργαστής Pentium της Intel• 1999: Ελαττωµατικά ελαστικά Firestone• 1975: Το έγκληµα της Ford!--------------------------------------------------------------------------------
Page 8
Το ατύχηµα του διαστηµοπλάνου Challenger Οι µηχανικοί προειδοποίησαν ότι λόγω της χαµηλήςθερµοκρασίας µπορεί να δηµιουργούνταν κάποιαπροβλήµατα και άρα έπρεπε να αναβληθεί η εκτόξευση. Η διοίκηση όµως αγνόησε τις προειδοποιήσεις και έδωσεοδηγίες να πραγµατοποιηθεί η εκτόξευση. Ως αποτέλεσµα, ένα από τα O-rings καταστράφηκε κατάτη διάρκεια της εκτόξευσης αφού έγινε πιο εύθραυστολόγω της χαµηλής θερµοκρασίας. Το Challengerκαταστράφηκε. Εφτά άνθρωποι πέθαναν.

Ελαττωµατικός µικροεπεξεργαστής Pentium της Intel Ο µικροεπεξεργαστής Pentium της Intel είχε ένα ελάττωµα το οποίοµπορούσε ο χρήστης να αντιληφθεί (τα ελαττώµατα σε τέτοιου είδουςεπεξεργαστές δεν είναι σπάνια αλλά συνήθως ο χρήστης δεν µπορεί να τααντιληφθεί).Συγκεκριµένα ένα ελάττωµα στην µονάδα κινητής υποδιαστολής (floating point unit) σε πράξεις διπλής ακριβείας (double precision) έδιδελανθασµένο αποτέλεσµα σε µερικές µαθηµατικές πράξεις.Η Intel κατ’ αρχήν αρνήθηκε ότι υπήρχε οποιοδήποτε πρόβληµα µε τονεπεξεργαστή, και αργότερα (µετά από πιέσεις) ανακοίνωσε ότι τοπρόβληµα είναι ασήµαντο και ότι θα αντικαθίστατο µόνο σε χρήστες πουθα αποδείκνυαν ότι χρειάζονταν ένα µη ελαττωµατικό επεξεργαστή. Στοτέλος µετά από περαιτέρω πιέσεις αναγκάστηκε να ανακοινώσει ότι θα τοαντικαθιστούσε σε οποιοδήποτε χρήστη το ζητούσε. Επιπλέον πρέπει να σηµειωθεί ότι η Intel γνώριζε για το ελάττωµα πριναυτό ανακαλυφθεί και παρ’ όλα αυτά συνέχισε την πώληση του!
--------------------------------------------------------------------------------
Page 9
Ελαττωµατικά ελαστικά Firestone
Ένα είδος ελαστικών της Firestone (τα ελαστικά πουτοποθετούνταν στα αυτοκίνητα Ford Explorer) βρέθηκε ότιπροκαλούσαν προβλήµατα (ανατροπή αυτοκινήτου και συνεπώςτραυµατισµό ή θάνατο των επιβαίνοντων). Οι έρευνες και οιδικαστικές µάχες κράτησαν χρόνια. ∆υο από τα ηθικά προβλήµατα ήταν ότι: (α) οι δυο εταιρείες προσπάθησαν να αποκρύψουν από το κοινόαυτό το πρόβληµα και ύστερα προσπάθησαν να ρίξουν τοφταίξιµο η µια στην άλλη(β) οι εργάτες στο εργοστάσιο που κατασκεύαζε τα ελαττωµατικάελαστικά χρησιµοποιούσαν εν γνώση τους κόλλα η οποία έπρεπενα είχε αντικατασταθεί λόγω ηλικίας και επίσης δεν αχρήστευανελαττωµατικά ελαστικά λόγω πιέσεων από τους ανωτέρους τουςγια µεγιστοποίηση της παραγωγής.

Το έγκληµα της Ford (1)•
• Την περίοδο 1971-1980 η εταιρεία Ford κατασκεύαζε το
αυτοκίνητο Ford Pinto.
• Κατά τη διάρκεια των ελέγχων σε συνθήκες ατυχήµατος
(crash tests), ανακάλυψαν ότι υπήρχε ένα σοβαρό
ελάττωµα στο ντεπόζιτο καυσίµων:
σε συγκρούσεις > 25mph => ρήξη και έκρηξη στο
ντεπόζιτο καυσίµων.
• Ανάγκη για διόρθωση και ενδυνάµωση της κατασκευής.
• => κόστος για την εταιρεία.
• Τι θα κόστιζε περισσότερο; Να διορθωθεί το ελάττωµα,
ή να πληρωθούν αποζηµιώσεις σε όσους θα εµπλέκονταν
σε δυστυχήµατα;
Το έγκληµα της Ford (2)
Κόστος αποζηµιώσεων:
700 2100 Καµένα αυτοκίνητα
180
180
Αριθµός
67k Τραυµατίες
Συνολικό κόστος: $49.53 εκατοµµύρια
200k Θάνατοι
Κόστος σε $ Είδος αποζηµίωσης
Κόστος διορθώσεων (υπολογίστηκε σε $11 ανά αυτοκίνητο):
12.5 εκατ. αυτοκίνητα*$11 = $137.5 εκατοµµύρια
=> κόστος διορθώσεων >> κόστος αποζηµιώσεων
=> Απόφαση για µη διόρθωση του προβλήµατος
Η Ford δεν υπολόγισε καλά! Πάνω από 500 άτοµα πέθαναν σε
ατυχήµατα λόγω αυτού του ελαττώµατος. => αγωγές => η Ford
πλήρωσε $450 εκατοµµύρια.
Επιπλέον, αναγκάστηκε να διορθώσει το ελάττωµα. Τότε ανακάλυψε
ότι το κόστος δεν ήταν $11 ανά αυτοκίνητο, αλλά $1!
µ
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ - ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. ΦΟΒΕΡΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ.

ΕικόναΕικόνα[url][/url]

ΕικόναΕικόνα[url][/url]

http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums ... C00851.JPGΕικόνα[img][url][/url]


http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-180618

Εικόνα[img][url][/url]

http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... C00862.JPG[url][/url]
Τελευταία επεξεργασία από PAPAGN και 30 Μάιος 2007, 19:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό karanti » 30 Μάιος 2007, 19:51

PAPAGN έγραψε:Φίλε karanti οι εκφράσεις που αναφέρεις αφορούν τον mhtsea. Προσωπικά διαφωνώ για τον τόνο αλλά θα πρέπει να καταλάβεις τον θυμό του.
Για σκέψου να ήταν αντίστροφα τα πράγματα και να ήσουν στην θέση του? Και να σου την έβγαινε τώρα ο mhtseas?

τον καταλαβαινω απολυτα και τον δικαιολογω, γι' αυτο και δεν συνεχισα την αντιδικια.
κατι ακομη. δεν προσπαθω "να την βγω" ουτε σε σενα ουτε στον mhtsea. απλα λεω την γνωμη μου.
αν ενοχλει να μην ξαναγραψω.

PAPAGN έγραψε: Οπωσδήποτε ένα σκουριασμένο δεν μεταπωλείται ή καθιστά επιφυλακτικο οποιοδήποτε αγοραστή Φίλε Καραντι . Συμφωνείς?
Αν κάποιος ελέγξει μέσα ή κάτω το δικό σου και το δικό μου πιο θα αγοράσει? Πόσο θα μου μειώσει την τιμή? Αν (ΑΝ) το πάρει. Στον Μητσεα για να το πάρουν πίσω μετά από 10 ημέρες και να του δώσουν άλλο ασκούριαστο του ζήτησαν οι ίδιοι 9.000 ευρώ!!!! Σκέψου ότι το αυτοκίνητο τώρα είναι ακινητοποιημένο κι έχει μόνο 4.000 χλμ. Αρα το επιχείρημα η σκουριά δεν είναι πρόβλημα καταρρίπτεται.

συμφωνω απολυτα, δεν νομιζω να εχω διατυπωσει κατι διαφορετικο μεχρι τωρα.
αλλα αυτο, απο το: ολα τα maverick ειναι σκουριασμενα και ανασφαλη, εχει μεγαλη διαφορα...

PAPAGN έγραψε: 2. Δεν γενικεύω το πρόβλημα. Δεν είναι δικό μου επιχείρημα το "ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ". Της Ford είναι. Πήγαινε και πες τους έχω σκουριά. Θα σου πούνε "ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ" "ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΟΞΕΙΔΩΣΗ" "ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ" "ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΕΝΑΝ ΤΡΕΛΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ". Σου είπα όλα είναι συγκρίσιμα. Εγώ το αντίθετο υποστηρίζω. Δεν είναι όλα έτσι.Κι έχω αποδείξεις και επίσημες μαρτυρίες. Μία ακόμη έστω και άτυπη είναι η δική σου. Δεν γενικεύω εγώ. Αυτοί γενικεύουν.

δεν τολμησανε να μου πουν για τον τρελλο στο internet.
οταν πληρωνεις απαιτεις.
μετα την απομακρυνση ομως απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται.....
δυστυχως, αυτο ισχυει σε ολο τον Ελληνικο εμπορικο κοσμο.

PAPAGN έγραψε:3. Το έχω ξαναπεί. Δεν καταδικάζω το αυτοκίνητο ούτε τους φίλους που έχουν τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος. Καταδικάζω μία συμπεριφορά και μία λογική. Ειλικρινά χαίρομαι που κάποιοι δεν έχετε προβλήματα. Αλήθεια γιατί είναι σηκωμένο στην ράμπα Karanti? Για φωτογράφηση ή κανένα προβληματάκι?? :D :D

εδω συμφωνουμε και καταδικαζουμε (και ολοι οι υπολοιποι, νομιζω).
ευτυχως στην ραμπα σηκωθηκε, μονο και μονο,για να τοποθετηθει η ποδια.
μεχρι στιγμης δεν εχει παρουσιασει τιποτε.
αληθεια ομως εχεις υποψη σου τι γινεται γενικως σε αντιστοιχα οχηματα?
πχ στο rav4 ενος φιλου, αφου του αλλαξανε πρωτα την πισω αναρτηση (οπως και σε ολα τα rav4), μετα απο 2 μηνες, του κανανε και στεγανοποιηση στο πατωμα γιατι στην πρωτη βροχη ειχε γινει μπανιερα...
νομιζω οτι καμμια εταιρεια δεν ειναι καθαρη.
διαβασε και στο φορουμ σε αλλα τοπικ τι γραφουν και θα δεις.
για να μην παρεξηγηθω: αυτο δεν αθωωνει την Ford.

PAPAGN έγραψε: Τώρα για το πόσοι είναι αυτοί που έχουν το ίδιο πρόβλημα σε πληροφορώ ότι είναι αρκετοί. Κάποιους δεν τους γνωρίζαμε.
ΤΟΤΕ!!!!. 8) 8) 8)

ποσους γνωριζετε τωρα? ειναι 100 ή 1000? τοτε θα μιλουσαμε για γενικευμενο προβλημα.

PAPAGN έγραψε: Επαναλαμβάνω δεν κατακρίνω το αυτοκίνητο αλλά μία συμπεριφορά και μία λογική.

σ' αυτο συμφωνουμε απολυτα, αλλα ο σκοπος δεν αγιαζει τα μεσα....
Άβαταρ μέλους
karanti
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 17 Μαρ 2006, 16:38

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 30 Μάιος 2007, 21:39

Οι σκουριες που δειχνεςι στις φωτο ειναι λογικες διοτι τα μεταλλα πισω απο τα πλαστικα κ το ταμπλο δεν ειναι ανοξιδοτα (σε ολα τα αυτοκινητα εχουν ιδια μεταλλα) αν κ προσεξα πως εγινε πολυ προχειρη κολληση κ δουλεια οπως στα πεταλια που εβαλες στου φρενου ακομα υπαρχη η κολληση κ το ξυσιμο του μεταλλου. Δεν ειναι τρομερο σε θεμα ασφαλειας αλλα δεν αξιζει κ τα λεφτα του για να το παρης ετσι. Ακομα κ σε μενα η μονη σκουρια πανω στο αμαξι ειναι μονο πισω στο ταμπλο κ ειναι ελαχιστη.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 30 Μάιος 2007, 23:57

Τελικά φίλε Karanti είδες που συμφωνούμε? Στο μόνο που διαφωνώ είναι στο " μετα την απομάκρυνση από το ταμείο". Αυτό με βάση τον Νόμο δεν ισχύει. Ελάττωμα που παρατηρήθηκε και αναφέρθηκε μέσα σε έξι μήνες τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση.Αυτό για όποιον νέο αγοραστή αγοράσει ένα αυτοκίνητο και διαπιστώσει ότι είχε πρόβλημα.

Για τις άλλες εταιρείες με SUV δεν με αφορά φίλε Karanti γιατί δεν είμαι πελάτης τους.

Θέμα γενίκευσης δεν τίθεται. Θεωρώ δεδομένη και αξιόπιστη την δική σου μαρτυρία, του Ηλία, του SUVord και άλλων φίλων εδώ μέσα.Εχω διαπιστώσει ότι τα Luxury δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα. Να σου πω ότι εγώ προσπαθώ να καταρρίψω το επιχείρημα ότι δηλαδή "ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ" και να αποδείξω το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζονται. Αρα αυτός που προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι όλα ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ είμαι εγώ. Αυτό είναι το τραγελαφικό.

Το θέμα της δημοσίευσης της υπόθεσης και της εμφάνισης των φωτό γίνεται για ενημέρωση. Για να μπορούν κάποιοι φίλοι εδώ μέσα να ψάξουν συγκεκριμένα σημεία στο αυτοκίνητό τους. Επίσης γενικότερα για να είναι ψιλιασμένοι οι καταναλωτές ακόμα και όταν αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο (από οποιαδήποτε εταιρεία). Από κει και πέρα πρόβλημά τους. Η δική μου δημοσιοποίηση και η δική σου αντίδραση και κάποιων άλλων έδωσε το μήνυμα του να μην πωλούνται σκουριασμένα. Τώρα βέβαια πρέπει να προσέχουν ώστε να κάνουν καλύτερο και προσεχτικότερο βάψιμο. :D Οχι άρπα κόλλα. :D :D

Να φαίνονται ... οι φρυγανιές :D :D

Τώρα για τον αριθμό των αυτοκινήτων με πρόβλημα δεν είναι ένα - δύο. Προσωπικά έχω δει πάρα πολλά αυτοκίνητα με πρόβλημα. Σκύβεις και κοιτάς. Σου έχω αναφέρει παραπάνω κατηγορίες καταναλωτών. Ελάχιστοι μπαίνουν στα φόρουμ. Τώρα άλλους τους ικανοποιούν, άλλοι έχουν χάσει το δικαίωμα της εντός διετίας προσφυγής, σ άλλους έχουν βάψει άξονες, άλλους τους πείθουν, άλλοι τα πουλάνε κλπ.
Αν ψάξετε εδώ μέσα θα βρείτε πάρα πολλά στοιχεία για σκουριές και προβλήματα. Για μένα είναι το καλύτερο φόρουμ. Αφορά κατόχους Μάβερικ ΚΑΙ είναι και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ. Και η μόνη ελεύθερη φωνή. Σκεφθείτε ότι για το πρόστιμο το γράψανε όλες οι εφημερίδες αλλά ΚΑΝΕΝΑ περιοδικό αυτοκινήτου. :?: :evil:

Η γνώμη και η μαρτυρία σου Karanti όχι μόνο είναι δικαίωμά σου και απόλυτα σεβαστή αλλά ειλικρινά μας βοηθάει. Μαρτυρίες έστω και ατυπες που λένε "το αυτοκίνητό μου είναι καθαρό" είναι υπέρ μας. Εχουμε κι από τις άλλες.
Σου ανέφερα ότι η εισαγωγή δεν έγινε ένα-ένα. Ο νοών νοείτω..... 8) 8)
Δεν νομίζω ότι πρέπει να πούμε αριθμό ή να κατεβάσουμε κατάλογο με αρ. πλαισίων .... για να μετρηθούμε 8) 8) Νομίζω δεν είναι αυτό το ζητούμενο.

Ελπίζω να σταματήσουν οι απαράδεκτες ύβρεις (τα περί τρελού....) .... γιατί δεν βοηθάνε.... :wink: :wink:

Φίλε heroicentaur οι σκουριές δεν είναι φυσιολογικές για ολοκαίνουργιο. Και μέσα στα καθίσματα έτσι είναι. Σαφώς για αυτά τα σημεία στο εσωτερικό δεν τίθεται μάλλον θέμα ασφαλείας (δεν πιστεύω να πέσει το ταμπλό ή να σπάσουν τα πενταλ!! Λες? Μου βαλες ιδέες τώρα) αλλά σε συνδιασμό και με τα άλλα σημεία από κάτω αλλά και μέσα στην μηχανή δείχνει την γενικευμένη οξείδωση σε διαφορετικά μεταλλα. Γι αυτό τις έβαλα. Θα συμφωνείς όμως οτι τίθεται τουλάχιστον θέμα μεταπωλητικής αξίας σε σχέση με τα αυτοκίνητα των περισσότερων φίλων μας εδώ στο φόρουμ.

Δες και αυτές.

http://www.fordforums.com/showthread.php?t=148381

(Σε μερικές ημέρες και σε φόρουμ σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλια :D :D )

Επίσης επειδή πολύ γυρνάει το θέμα γύρω από τα θέματα ασφαλείας ας μην γυρνάμε στα ίδια. Υπάρχει ο σχετικός Νόμος που άμα θέλετε να τον κατεβάσω. Ακόμη και η αισθητική είναι κι αυτή μία αναμενόμενη ιδιότητα.
Ομως υπάρχει ήδη μία απόφαση του Γενικού Γραμ. Καταναλωτή που αφορά το δικό μου αυτοκίνητο και είναι υπέρ μου. Ας αναμένουμε....

Να σου πώ επισης ότι υπάρχει μία ανάκληση για τους υαλοκαθαριστήρες. Ακόμη και το σταμάτημά τους χαρακτηρίζεται εγγενής κίνδυνος. Φαντάζεσαι να σπάσει ο άξονας κάρταν λόγω υπερβολικής οξείδωσης? Η ένα ημιαξόνιο ή ένα ψαλίδι. Εγώ δεν είμαι τεχνικός.

Δημοσιεύθηκε
Στοιχεία του ΕΓΓΕΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ Έρευνες έχουν εντοπίσει ότι το μοτέρ υαλοκαθαριστήρων του παρμπρίζ , σε ορισμένα οχήματα έχει κατασκευαστεί χωρίς γράσο στο κινούμενο γρανάζι του άξονα εξόδου. Μετά από κάποια περίοδο συνεχούς χρήσης στην ρύθμιση υψηλής ταχύτητας , η έλλειψη γράσου στο κινούμενο γρανάζι του άξονα εξόδου , μπορεί να προκαλέσει παραμόρφωση και / ή θραύση του γραναζιού κατά την λειτουργία , με αποτέλεσμα να σταματήσουν να λειτουργούν οι υαλοκαθαριστήρες.

Τώρα πόσοι πλην Karanti (βλέπεις πόσο θυμάμαι το τι γράφεται στα φόρουμ) κλήθηκαν γι αυτό δεν ξέρω.

ΣΗΜ:Επειδή κάποιοι άλλοι φίλοι αναφέρουν για σκουριές στις δισκόπλακες να πω ότι δεν έβαλα τέτοιο θέμα. Το θέμα που έβαλα ήταν για τις στραβές από την μάνα τους δισκόπλακες (τις οποίες μου άλλαξαν).
Τελευταία επεξεργασία από PAPAGN και 31 Μάιος 2007, 00:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό SUVord » 30 Μάιος 2007, 23:59

heroicentaur έγραψε:Ακομα κ σε μενα η μονη σκουρια πανω στο αμαξι ειναι μονο πισω στο ταμπλο κ ειναι ελαχιστη.


Απο πότε έχουν και τα χρέπια ταμπλό;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό helias » 31 Μάιος 2007, 08:41

Αιντεεεεεεεεέ δώστε δώστε !!!!
Όπως ακριβώς λέει ο φίλος μου ο Suvord "ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!! " :wink:

Συγγνώμη που δεν ασχολήθηκα με το θέμα που δικαίως καίει και τσουρουφλίζει τους "σκουριασμένους" φίλους μας :oops: , αλλά έχω άλλες χαρές τελευταία και έχουν πάρει τα μυαλά μου ( και όχι τα ανύπαρκτα μαλιά μου) αέρα !!!!!

Στα 40 και 2 μου χρόνια αποφάσισα να επιστρέψω στην τρέλα των 2 τροχών :riding: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-6953.html

Τελεία και παύλα η μηχανή είναι ...αύλα. Καλά τα 4χ4 και τα Suv , αλλά την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει η μηχανή μόνο με ένα συναίσθημα συγκρίνεται !!!! χι χι χι χι χι χι!!!!!! :riding:

Έχω δυο προβλήματα :
1) Είναι γιαπωνέζικη και μπορεί να μη μου ξαναμιλήσουν οι Αμερικάνοι φίλοι μου, και
2) το πιο σημαντικό, η μηχανή έχει στο καντράν ένα Ρ Ο Λ Ο Ι ΝΑΑΑΑΑΑ!!!!! που βγάζει μάτι και μου σπάει τα νεύρα, εκεί που είχα μάθει χωρίς αυτό, τώρα αγχώνομαι ρ γμτ μου!!!!


ιιιιιιιιιιιιιιιιχάάάίιιιιιιιιιιιι Πάμε ΝΤΟΛΥ κλιπ κλόπ... κλιπ κλόπ.... κλιπ κλόπ .....
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό karanti » 31 Μάιος 2007, 09:35

PAPAGN έγραψε:Τελικά φίλε Karanti είδες που συμφωνούμε? Στο μόνο που διαφωνώ είναι στο " μετα την απομάκρυνση από το ταμείο". Αυτό με βάση τον Νόμο δεν ισχύει. Ελάττωμα που παρατηρήθηκε και αναφέρθηκε μέσα σε έξι μήνες τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση.Αυτό για όποιον νέο αγοραστή αγοράσει ένα αυτοκίνητο και διαπιστώσει ότι είχε πρόβλημα.

δεν ειπα οτι εχεις αδικο, αλλα μετα την απομακρυνση απο το ταμειο ειναι πολυ δυσκλολο να βρεις το δικιο σου.

PAPAGN έγραψε: Το θέμα της δημοσίευσης της υπόθεσης και της εμφάνισης των φωτό γίνεται για ενημέρωση. Για να μπορούν κάποιοι φίλοι εδώ μέσα να ψάξουν συγκεκριμένα σημεία στο αυτοκίνητό τους. Επίσης γενικότερα για να είναι ψιλιασμένοι οι καταναλωτές ακόμα και όταν αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο (από οποιαδήποτε εταιρεία). Από κει και πέρα πρόβλημά τους. Η δική μου δημοσιοποίηση και η δική σου αντίδραση και κάποιων άλλων έδωσε το μήνυμα του να μην πωλούνται σκουριασμένα. Τώρα βέβαια πρέπει να προσέχουν ώστε να κάνουν καλύτερο και προσεχτικότερο βάψιμο. :D Οχι άρπα κόλλα. :D :D

και πολυ σωστα εκανες.
ειναι πολυ πιθανο κι εγω να γλυτωσα λογω της δικης σου δημοσιοτητας, οπως και πολλοι αλλοι.

PAPAGN έγραψε: Σου ανέφερα ότι η εισαγωγή δεν έγινε ένα-ένα. Ο νοών νοείτω..... 8) 8)
Δεν νομίζω ότι πρέπει να πούμε αριθμό ή να κατεβάσουμε κατάλογο με αρ. πλαισίων .... για να μετρηθούμε 8) 8) Νομίζω δεν είναι αυτό το ζητούμενο.

νομιζω οτι αυτη ειναι η μεγαλυτερη υπηρεσια που θα προσεφερες.
αν εχεις τετοια στοιχεια, θα πρεπει να τα δημοσιοποιησεις.
ετσι θα μπορουσες να βοηθησεις περισσοτερο και αλλους κατοχους, αλλα και να προωθησεις την υποθεση σου.
Άβαταρ μέλους
karanti
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 17 Μαρ 2006, 16:38

Δημοσίευσηαπό karanti » 31 Μάιος 2007, 09:38

helias έγραψε:.........


καλοριζικο, καλοταξιδο...... :D
Άβαταρ μέλους
karanti
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 17 Μαρ 2006, 16:38

Δημοσίευσηαπό SUVord » 31 Μάιος 2007, 18:48

Γειά σου Τρελλέ καβαλλάρη Ηλία.
Οταν οι ίδιοι οι Αμερικάνοι προτιμούν γιαπωνέζικα δίτροχα και τις δικές τους τις Χάρλ..., ξέρεις ποιές, τις αποκαλούν χρέπια, τότε δύσκολα θα την ακούσεις απο κάποιο ΑμερικΛάνο.
...Ησυχα Ραν Ταν Πλαν..., ο θείος Ηλίας λείπει!!!
Καλοτάξιδη!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 31 Μάιος 2007, 20:13

helias έγραψε:
Τελεία και παύλα η μηχανή είναι ...αύλα. Καλά τα 4χ4 και τα Suv , αλλά την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει η μηχανή μόνο με ένα συναίσθημα συγκρίνεται !!!! χι χι χι χι χι χι!!!!!! :riding:

.... το πιο σημαντικό, η μηχανή έχει στο καντράν ένα Ρ Ο Λ Ο Ι ΝΑΑΑΑΑΑ!!!!! που βγάζει μάτι και μου σπάει τα νεύρα, εκεί που είχα μάθει χωρίς αυτό, τώρα αγχώνομαι ρ γμτ μου!!!!


ιιιιιιιιιιιιιιιιχάάάίιιιιιιιιιιιι Πάμε ΝΤΟΛΥ κλιπ κλόπ... κλιπ κλόπ.... κλιπ κλόπ .....



Ηλία είσαι πρώτος ..... και πάντα με χιούμορ. :D Καλορίζικη και καλοτάξιδος. mopedsmile:
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

.... και το Escape 2008 με σκουριά ???!!!

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 02 Ιουν 2007, 10:00

..... τι γίνεται???? ... και το Escape 2008 σκουριασμένο???. :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?:

Αντε... καλή αρχή!!!!!!! :!: :!:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070508061313AA72BcD


Κι άλλο R U S T σε Escape? :hmmm: :hmmm:

http://cbs5.com/consumer/local_story_317190304.html


Τι ανάκληση είναι αυτή!!!! :iconcool:

http://www.topix.net/forum/city/dearbor ... 2U8LEPMMQF


Φωτό από το ford forum των 4Τ. Και FIESTA FULL OF RUST?


nasos79

Ένταξη: 19 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 4831

Δημοσιεύθηκε: 05/06/05 12:00 Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

.... Εσύ περιμένεις από ένα αυτοκίνητο, ακόμα και LADA να αγοράζεις, να σκουριάζει έτσι;
......Τι έχεις να πεις για ΟΛΟΣΚΟΥΡΙΑΣΤΑ ακραξόνια, ημιαξόνια, μπιλιοφόρους; Που τα περισσότερα Fiesta έχουν από όταν θα βγουν απ' το εργοστάσιο σχεδόν;

αν θες μια ματιά εδώ:

http://members.lycos.co.uk/prdforum/store/4T/Net/

Άνοιξε τα αρχεία που έχει μέσα και:

http://members.lycos.co.uk/prdforum/store/left_1.jpg
http://members.lycos.co.uk/prdforum/store/left_2.jpg
http://members.lycos.co.uk/prdforum/store/left_3.jpg
http://members.lycos.co.uk/prdforum/store/right_3.jpg



http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-181926

ΕικόναΕικόνα[url][/url]
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό mhtseas » 03 Ιουν 2007, 01:23

Mήπως είναι όλα σκουριασμένα μήπως ; Λέτε να υπάρχουν και καλά ίσως ;
Μήπως τώρα τα περιποιούνται μήπως ; Γιατί άραγε; Ο άλλος μπορεί να το θέλει με διακόσμηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Λές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ξέρετε τί μου απάντησαν όταν πρωτοπήγα να διαμαρτυρηθώ για την κατάσταση του αυτοκινήτου μου ;
Κύριε...................Οι σκουριές είναι εκτεταμένες και εμείς ενδιαφερόμαστε για τον πελάτη. Βέβαια δεν είδα κανένα ενδιαφέρον.
Τότε τους απάντησα να μου το αλλάξετε, και τί νομίζετε ότι μου είπαν
(δεν το λέω εγώ αλλά αυτοί).
Κύριε.....................Όλα τα αυτοκίνητα είναι σκουριασμένα και είναι φυσιολογικό. :oops: :oops: :oops:
Είναι να μην τρελαθείς. :evil: Και έτσι άρχισε το τρέξιμο
Άβαταρ μέλους
mhtseas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 00:42

Δημοσίευσηαπό mhtseas » 03 Ιουν 2007, 11:48

Άβαταρ μέλους
mhtseas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 00:42

Δημοσίευσηαπό mhtseas » 05 Ιουν 2007, 00:04

Άλλη μία ανάκληση maverick αυτην την φορά για το τρίλιτρο.


http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=21035
Άβαταρ μέλους
mhtseas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 00:42

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες