Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ

Συντονιστής: SUVord

ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 12 Ιαν 2012, 22:06

Παιδιά καλησπέρα,
Το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζω τι εξής φαινόμενο.Κατα την επιβράνδυση και στριβοντας αριστερα η δεξιά ακούγεται ενα ελαφρύ τρίξιμο απο μπροστά.Τι να ειναι αυτο?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 13 Ιαν 2012, 14:26

Υποθέτω, καθ΄όσον δεν το αναφέρεις, οτι το τρίξιμο που ακούς ΔΕΝ συνοδεύεται και απο κάποιο συγχρονισμένο κραδασμό.Καλό σημάδι.
Συνήθως, οταν στρίβουμε επιβραδύνουμε, είτε με το φρένο ή απλώς αφήνοντας το πεντάλ του γκαζιού.Συμπεραίνω λοιπόν οτι μάλλον το τρίξιμο είναι ανεξάρτητο της επιβράδυνσης και απλώς ακούγεται όταν στρίβεις.
Δύο πιθανά αίτια μούρχονται πρώτα για να κοιτάξεις.
1/Τα σινεμπλόκ της αντιστρεπτικής ράβδου.Είναι δύο στον αριθμό, πάμφθηνα και αλλάζουν πολύ εύκολα.
2/Τα σινεμπλόκ των μπράτσων που κρατούν την αντιστρεπτική στο αμορτισέρ. Δυστυχώς, αυτά δεν πωλούνται ξεχωριστά, αλλα κομπλέ όλο το μπράτσο και κοστίζει μερικά δεκάρικα το ένα.

Απο εδώ και πέρα, πριν κάνω οτιδήποτε θα έκανα ένα οπτικό έλεγχο και στούς δύο μπροστινούς θόλους μήπως έχει χαλαρώσει ή έχει φύγει απο το πιάστρο τους κάποιο καλόδιο του αισθητήρα ABS, το σωληνάκι των φρένων και τη λαμαρινένια ασπίδα των δισκόφρενων.Ενας παρόμοιος έλεγχος και στο χώρο του κινητήρα δεν βλαπτει.
Καλή τύχη.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 18 Ιαν 2012, 15:51

Ευχαριστώ πολύ Πάνο!!!Το πολύ πολύ να ανοιγω παραπάνω την ενταση του r/cd.
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

Δημοσίευσηαπό SUVord » 18 Ιαν 2012, 18:22

mav2007 έγραψε:Ευχαριστώ πολύ Πάνο!!!Το πολύ πολύ να ανοιγω παραπάνω την ενταση του r/cd.


...και με αισθητήρα μοιρών στρέψης του τιμονιού, ώστε όσο πιο πολύ στρίβει το τιμόνι, τόσο πιο πολύ να ανεβαίνει η ένταση του στερεοφωνικού!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 24 Ιαν 2012, 18:03

Φίλε Πάνο μετά απο ελεγχο που εκανα εγω κάτω απο το αυτοκίνητο,ειδα τις φουσκες απο τα ακρόμπαρα ψιλοσκισμένες.Υπάρχει πρόβλημα και συνδέεται με το ψιλοτρίξιμο???
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

Δημοσίευσηαπό SUVord » 25 Ιαν 2012, 13:12

Ναι μεν, αλλα...εκτός απο ψιλοτρίξιμο, μάλλον θάπρεπε ν'ακούς και κάποιο ψιλομπάμ στις λακούβες.Οπως και νάχει όμως το πράγμα θα πρέπει να αλλαχθούν τα ακρόμπαρα καθότι οι φούσκες είναι κλειστού τύπου χωρίς εξωτερικό γρασσαδόρο.Μέχρι ν΄αλλάξεις τα ακρόμπαρα, μπορείς απο τα σκισίματα να ρίξεις μέσα στις φούσκες όσο περισσότερο γράσσο μπορείς χρησιμοποιώντας μια σύριγγα απο το φαρμακείο.Μόλις τελειώσεις, σκουπίζεις πολύ καλά οτι γράσσο έχει πέσει εξωτερικά στις φούσκες και κλείνεις τα σκισίματα με καλή σιλικόνη.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 25 Ιαν 2012, 22:49

Απο οτι κατάλαβα δεν την γλυτώνω την αλλαγή.Γιατι η ενεση(με το γράσσο) ειναι παυσίπονο και οχι γιατρειά.Τώρα απο κόστος-εργασία και ευθυγράμιση,πόσο να ειναι?
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

Δημοσίευσηαπό SUVord » 26 Ιαν 2012, 12:59

Ελλείψει γρασσαδόρου δεν μπορεί να μπεί το γράσσο με πίεση για να εξασφαλίσει την πλήρη εισχώρηση σε όλα τα σημεία τριβής.Επίσης αν το αρχικό γράσο έχει πάει ταξίδι πριν αρκετό καιρό, τότε όλο και κάποια μικροφθορά θα έχει επέλθει στα σημεία τριβής.Το κόλπο της ένεσης είναι πλήρης γιατριά ότα ξεκινάς με φούσκες σε καλή κατάσταση.
Και τα δύο ακρόμπαρα αλλάζονται σε μισή ώρα περίπου σε συνεργείο και σε μία περίπου ώρα αν κάποιος τα αλλάξει μόνος του, εφόσον έχει ξαναλλάξει και ξέρει τι και πως να κάνει.
Υπολογίζω οτι κάθε ακρόμπαρο δεν πρέπει να κοστίζει πάνω απο 30 ευρώ.
ΔΕΝ χρειάζεται ευθυγράμμιση με την αλλαγή του ακρόμπαρου, εκτός κι αν ο μηχανικός οταν το βγάζει δεν μετρήσει τις σπείρες απο το ημίμπαρο για να ξέρει μέχρι που θα βιδώσει το καινούριο ακρόμπαρο.
Τελευταία επεξεργασία από SUVord και 26 Ιαν 2012, 16:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 26 Ιαν 2012, 12:59

Ελλείψει γρασσαδόρου δεν μπορεί να μπεί το γράσσο με πίεση για να εξασφαλίσει την πλήρη εισχώρηση σε όλα τα σημεία τριβής.Επίσης αν το αρχικό γράσο έχει πάει ταξίδι πριν αρκετό καιρό, τότε όλο και κάποια μικροφθορά θα έχει επέλθει στα σημεία τριβής.Το κόλπο της ένεσης είναι πλήρης γιατριά ότα ξεκινάς με φούσκες σε καλή κατάσταση.
Και τα δύο ακρόμπαρα αλλάζονται σε μισή ώρα περίπου σε συνεργείο και σε μία περίπου ώρα αν κάποιος τα αλλάξει μόνος του, εφόσον έχει ξαναλλάξει και ξέρει τι και πως να κάνει.
Υπολογίζω οτι κάθε ακρόμπαρο δεν πρέπει να κοστίζει πάνω απο 30 ευρώ.
ΔΕΝ χρειάζεται ευθυγράμμιση με την αλλαγή του ακρόμπαρου, εκτός κι αν ο μηχανικός οταν το βγάζει δεν μετρήσει τις σπείρες απο το ημίμπαρο για να ξέρει μέχρι που θα βιδώσει το καινούριο.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 26 Ιαν 2012, 12:59

Ελλείψει γρασσαδόρου δεν μπορεί να μπεί το γράσσο με πίεση για να εξασφαλίσει την πλήρη εισχώρηση σε όλα τα σημεία τριβής.Επίσης αν το αρχικό γράσο έχει πάει ταξίδι πριν αρκετό καιρό, τότε όλο και κάποια μικροφθορά θα έχει επέλθει στα σημεία τριβής.Το κόλπο της ένεσης είναι πλήρης γιατριά ότα ξεκινάς με φούσκες σε καλή κατάσταση.
Και τα δύο ακρόμπαρα αλλάζονται σε μισή ώρα περίπου σε συνεργείο και σε μία περίπου ώρα αν κάποιος τα αλλάξει μόνος του, εφόσον έχει ξαναλλάξει και ξέρει τι και πως να κάνει.
Υπολογίζω οτι κάθε ακρόμπαρο δεν πρέπει να κοστίζει πάνω απο 30 ευρώ.
ΔΕΝ χρειάζεται ευθυγράμμιση με την αλλαγή του ακρόμπαρου, εκτός κι αν ο μηχανικός οταν το βγάζει δεν μετρήσει τις σπείρες απο το ημίμπαρο για να ξέρει μέχρι που θα βιδώσει το καινούριο.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 04 Φεβ 2012, 23:29

Καλησπέρα και πάλι.Μετα απο ελεγχο που εγινε σε κατάστημα με ευθυγραμμίσεις,με διαβεβαίωσαν οτι παροτι οι φούσκες εχουν σκισίματα τα ακρόμπαρα δεν εχουν κανένα πρόβλημα και γενικά ολο το μπροστινό σύστημα ειναι αψογο.Μου ειπε ο μηχανικός οτι θα κοίταζε εάν ειχε η mazda(tribute) φούσκες για να κάνει αλλαγή,επειδή η ford δεν δίνει ξεχωριστά.Ευχαριστω και πάλι Πάνο για τις αμεσες απαντήσεις σου.
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες