Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ-ΚΙΤ

Συντονιστής: SUVord

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ-ΚΙΤ

Δημοσίευσηαπό maverick3 » 29 Ιαν 2009, 16:06

Καλησπέρα σε όλους.Θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα θέμα που με απασχολεί εδώ και καιρό.Σκέφτομαι να αλλάξω το εργοστασιακό φίλτρο αέρα που έχει το Mav 2.3 που έχω στην κατοχή μου με ένα κιτ φίλτρο αέρα(αυτά τα οβάλ που είναι μόνιμα)για παράδειγμα της ΚΝ.Βγαίνει το κουτί με το φίλτρο και αντικαταστάτε με το νέο φίλτρο.Έχω ακούσει και έχω διαβάσει ότι λόγο αυξημένης ροής αέρα έχει και καλύτερεσ επιδόσεις ο κινητήρας και ως αποτέλεσμα αύξηση στην ιπποδύναμη μέχρι και 14 ίππους.Σίγουρα θα ανεβαίνει η κατανάλωση λίγο αλλά νομίζω ότι αν ισχύει το πρώτο μαλλον αξίζει.Θα ήθελα την γνώμη σας και αν κάποιος το έχει κάνει ας μου πει.Επίσης αν υπάρχει κάποιο μαγαζί στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής που θα μπορούσα να εμπιστευτώ.
Ευχαριστώ και ως κάτοχος ενός MAVERICK 2.3 εδώ και τρία χρόνια με 80.000χλμ στο ενεργητικό του και πολλά ταξίδια μπορώ να πω ότι το αυτοκινητακι είναι μια χαρά χωρίς προβλήματα προς το παρόν και αξιόπιστο σε δυσκολες συνθύκες.
Άβαταρ μέλους
maverick3
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007, 08:08
Τοποθεσία: ATTIKH

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ-ΚΙΤ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 30 Ιαν 2009, 14:35

Η αυξημένη ροή αέρα δεν συνεπάγεται, αυτομάτως και αύξηση της ιπποδύναμης.
Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει ο εισερχόμενος αέρας να είναι σε κατώτερη θερμοκρασία απο οτι στο σύστημα εισαγωγής του κατασκευαστή.Διαφορετικά, όπως στην περίπτωση που αναφέρεις ο εισερχόμενος αέρας θα είναι απο το χώρο του κινητήρα,επομένως θερμότερος που σημαίνει και αραιώτερος,
αρα τα ωφέλη σε ιπποδύναμη εξανεμίζονται και σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχει μείωση της ιπποδύναμης.
Υπάρχει όμως και ο ψυχολογικός παράγοντας που λόγω του πιο μεγάλου και βαρύτονου ήχου στις επιταχύνσεις δημιουργείται η ψευδαίσθηση καλύτερων επιδόσεων.
Προσωπικά αν είμαι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο όπως είναι δεν θα έκανα τέτοιου είδους πειραματισμούς. Οσο για τις αυξήσεις σε ιπποδύναμη που διάφορες εταιρίες διατυμπανίζουν, ας μην ξεχνάμε και ένα παμπάλαιο κανόνα των σωστών βελτιώσεων σε Ευρώπη και Αμερική που λέει οτι "απαιτούνται εκατο νομισματικές μονάδες για κάθε αύξηση ενός ίππου"
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ-ΚΙΤ

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Ιαν 2009, 14:40

SUVord έγραψε:...... Οσο για τις αυξήσεις σε ιπποδύναμη που διάφορες εταιρίες διατυμπανίζουν, ας μην ξεχνάμε και ένα παμπάλαιο κανόνα των σωστών βελτιώσεων σε Ευρώπη και Αμερική που λέει οτι "απαιτούνται εκατο νομισματικές μονάδες για κάθε αύξηση ενός ίππου"



+100000000
O παλαιός είναι αλλιώς!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό marousiotis » 30 Ιαν 2009, 16:05

Οσο για τις αυξήσεις σε ιπποδύναμη που διάφορες εταιρίες διατυμπανίζουν, ας μην ξεχνάμε και ένα παμπάλαιο κανόνα των σωστών βελτιώσεων σε Ευρώπη και Αμερική που λέει οτι "απαιτούνται εκατο νομισματικές μονάδες για κάθε αύξηση ενός ίππου"

Ολα καλα. Ομως ενας επαναπρογραμματισμος (εργοστασιακου επιπεδου) στον εγκεφαλο του κινητηρα με αποτελεσμα την αυξηση της ιπποδυναμης με αρκετα
αλογατα και αν μπορει να γινει φυσικα, δεν νομιζω οτι απαιτει τοσες νομισματικες μοναδες.
Άβαταρ μέλους
marousiotis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 22:21
Τοποθεσία: Μαρουσι

Δημοσίευσηαπό SUVord » 30 Ιαν 2009, 16:55

marousiotis έγραψε:Οσο για τις αυξήσεις σε ιπποδύναμη που διάφορες εταιρίες διατυμπανίζουν, ας μην ξεχνάμε και ένα παμπάλαιο κανόνα των σωστών βελτιώσεων σε Ευρώπη και Αμερική που λέει οτι "απαιτούνται εκατο νομισματικές μονάδες για κάθε αύξηση ενός ίππου"

Ολα καλα. Ομως ενας επαναπρογραμματισμος (εργοστασιακου επιπεδου) στον εγκεφαλο του κινητηρα με αποτελεσμα την αυξηση της ιπποδυναμης με αρκετα
αλογατα και αν μπορει να γινει φυσικα, δεν νομιζω οτι απαιτει τοσες νομισματικες μοναδες.


Η απάντησή μου είναι και πάλι η παραπομπή στον "παμπάλαιο κανόνα".
Αλλωστε η χαρά του κυρ Μήτσου του μηχανικού είναι όλοι αυτοί που επιτηδεύονται στις "βελτιώσεις". Ρώτα πόσο έχει ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου, τι θα κερδίσεις σε σχέση με αυτά που θα δώσεις και τότε μόνο θα καταλάβεις. Ας μην ξεχνάμε οτι ροπή και ιπποδύναμη σε ένα συγκεκριμένο μηχανολογικό σύνολο είναι αλλήλένδετες και δεν μπορούμε να αυξήσουμε τη μία χωρίς να μειώσουμε την άλλη, εκτός και αν μηχανολογικά επέμβουμε στον κινητήρα.
Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός αλλα φτηνές και άποτελεσματικές λύσεις δεν υπάρχουν. Οσοι πρεσβεύουν το αντίθετο το κάνουν γιατι βρίσκουν πρόσφορο έδαφος με τους φιγουρατζήδες και με τα "ψώνια".
Αν κάποιος τώρα θέλει να επιχειρήσει να "ξαναεφεύρει τον τροχό", είναι ελεύθερος, αλλα συνάμα τον παρακαλώ μόλις το πετύχει να ενημερώσει και εμάς τους "ασχετους".
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό maverick3 » 30 Ιαν 2009, 16:58

Καταννοητά όλα τα παραπάνω και σας ευχαριστώ για τηνγνώμη σας.
Όταν εννοείς επεναπρογραμματισμό εγκεφάλλου θες να πεις δηλαδή ότι μπορώ να πάω στην FORD και να τους το ζητήσω να το κάνουν?Ίσως δηλαδή με αυτόν τον τρόπο να δω διαφορά πραγματική σε ιπποδύναμη και όχι μαιμουδιάρικη?
Μακρυά από εμένα φιγουρατζιδικες καταστάσεις και άλλα τέτοια.Ηαπορεια μου σχετικά με το φίλτρο ήταν μετά απο αρθρο που διάβασα και το έθεσα στον τοίχο προς συζήτηση μήπως είναι κάτι που αξίζει.
Άβαταρ μέλους
maverick3
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007, 08:08
Τοποθεσία: ATTIKH

Δημοσίευσηαπό SUVord » 30 Ιαν 2009, 21:56

maverick3 έγραψε:Καταννοητά όλα τα παραπάνω και σας ευχαριστώ για τηνγνώμη σας.
Όταν εννοείς επεναπρογραμματισμό εγκεφάλλου θες να πεις δηλαδή ότι μπορώ να πάω στην FORD και να τους το ζητήσω να το κάνουν?Ίσως δηλαδή με αυτόν τον τρόπο να δω διαφορά πραγματική σε ιπποδύναμη και όχι μαιμουδιάρικη?
Μακρυά από εμένα φιγουρατζιδικες καταστάσεις και άλλα τέτοια.Ηαπορεια μου σχετικά με το φίλτρο ήταν μετά απο αρθρο που διάβασα και το έθεσα στον τοίχο προς συζήτηση μήπως είναι κάτι που αξίζει.


Καμμία σοβαρή αντιπροσωπεία, απ' οτι γνωρίζω, δεν κάνει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου διοτι αυτομάτως το αυτοκίνητο βγαίνει εκτός προδιαγραφών και τίθεται εκτός εγγύησης.
Η δουλειά αυτή γίνεται απο συγκεκριμένους ανθρώπους σε ορισμένα συνεργεία και τις περισσότερες φορές είναι μία χρονοβόρος διαδικασία που βασίζεται στή μέθοδο "ρύθμιση και δοκιμή".
Για τον μέσο καταναλωτή η πιο ενδεδειγμένη λύση για αισθητή βελτίωση των επιδόσεων του κινητήρα χωρίς καμμία απολύτως μηχανική ή ηλεκτρονική επέμβαση είναι η χρήση καλύτερης βενζίνης απο αυτή που χρησιμοποιεί με το ανάλογο φυσικά κόστος.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες