Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δισκόφρενα και τρέμουλο στο τιμόνι

Συντονιστής: SUVord

Δισκόφρενα και τρέμουλο στο τιμόνι

Δημοσίευσηαπό NikosS » 12 Δεκ 2008, 13:14

Καλημέρα σε όλους
Καινούργιος στο Offroad.gr αλλά παλιός στο Maverick
(Είχα το 2λτ για 4 χρόνια και πρόλαβα πριν γίνει ...απόσυρση
του μοντέλου να παρω ένα 3λτ αυτόματο)

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω το διαπίστωσα στη κατηφόρα
των Καλαβρύτων. Πλησιάζοντας προς Εθνική άρχισε σε
κάθε φρενάρισμα να τρέμει το τιμόνι. Με το 2λτ δεν το
αντιμετώπιζα προφανώς γιατί λόγω ταχυτήτων δεν κούραζα
τόσο τα φρένα. Το δε 2λτ το είχα "ταλαιπωρήσει" πολύ περισσότερο.

Επειδή το αυτοκίνητο είναι με leasing δεν έχω το περιθώριο
ανεξάρτητου συνεργείου όπως προτείνει κάποιος παλιότερα.

Απο τον Σφακιανάκη (υποχρεωτικός λόγω leasing) μου είπαν ότι
αν δεν είναι μόνιμο το τρέμουλο δεν είναι πρόβλημα.

Ισχύει, ή πρέπει να πιέσω παραπάνω για άμεση αλλαγή?

Α, sorry που άνοιξα νέο θέμα για τα φρένα ενώ υπήρχε παλαιότερο.
Η τελευταία καταχώριση ήταν πριν 1 1/2 χρόνο και φοβήθηκα ότι η
ερώτησή μου θα πήγαινε ..άκλαυτη!

Και πάλι καλημέρα σε όλους
Νίκος
Άβαταρ μέλους
NikosS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Δεκ 2008, 12:36
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Δισκόφρενα και τρέμουλο στο τιμόνι

Δημοσίευσηαπό SUVord » 12 Δεκ 2008, 15:18

NikosS έγραψε:Καλημέρα σε όλους
Καινούργιος στο Offroad.gr αλλά παλιός στο Maverick
(Είχα το 2λτ για 4 χρόνια και πρόλαβα πριν γίνει ...απόσυρση
του μοντέλου να παρω ένα 3λτ αυτόματο)

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω το διαπίστωσα στη κατηφόρα
των Καλαβρύτων. Πλησιάζοντας προς Εθνική άρχισε σε
κάθε φρενάρισμα να τρέμει το τιμόνι. Με το 2λτ δεν το
αντιμετώπιζα προφανώς γιατί λόγω ταχυτήτων δεν κούραζα
τόσο τα φρένα. Το δε 2λτ το είχα "ταλαιπωρήσει" πολύ περισσότερο.

Επειδή το αυτοκίνητο είναι με leasing δεν έχω το περιθώριο
ανεξάρτητου συνεργείου όπως προτείνει κάποιος παλιότερα.

Απο τον Σφακιανάκη (υποχρεωτικός λόγω leasing) μου είπαν ότι
αν δεν είναι μόνιμο το τρέμουλο δεν είναι πρόβλημα.

Ισχύει, ή πρέπει να πιέσω παραπάνω για άμεση αλλαγή?

Α, sorry που άνοιξα νέο θέμα για τα φρένα ενώ υπήρχε παλαιότερο.
Η τελευταία καταχώριση ήταν πριν 1 1/2 χρόνο και φοβήθηκα ότι η
ερώτησή μου θα πήγαινε ..άκλαυτη!

Και πάλι καλημέρα σε όλους
Νίκος


Δύο τα τινά για το σύμπτωμα που αναφέρεις:
΄Η δισκόπλακα στραβωμένη, ή ακρόμπαρο φαγωμένο.Αν συμβαίνει το δεύτερο είναι εύκολο να διαπιστωθεί απο το τζόγο με το χαρακτηριστικό σκληρό ήχο στο παίξιμο του τιμονιού.
Και στις δύο περιπτώσεις, στη θέση σου, θα απαιτούσα άμεση αντικατάσταση. Οσο κυλάει ο χρόνος το σύμπτωμα θα γίνεται χειρότερο.
Καλή τύχη!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό NikosS » 12 Δεκ 2008, 16:06

Προφανώς, και από το search στο internet
θα έχει στραβώσει η δισκόπλακα, πιθανά
από τίποτε νερά σε υπερθερμασμένα φρένα.
(Δεν γίνεται συνέχεια παρά μόνο σε μακριά
φρεναρίσματα). Τώρα ακρόμπαρο και να έχει φαγωθεί
σε 18.000χλμ?

Ευχαριστώ και καλή διασκέδαση και από μένα
στο νέο σου "αγωνιστικό" Maverick!

Και μια και είδα ότι και εσύ με 3λτ κυκλοφορείς
στις έντονες κατηφόρες (πχ Πάρνηθα ή Καλάβρυτα)
πηγαίνεις με δευτέρα (πολύ ζορίζεται να πάρει)
ή με overdrive? Εγώ απλά απενεργοποιώ με το button
το Ο/D για να δουλεύω σε υψηλότερες στροφές.

Νίκος
Άβαταρ μέλους
NikosS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Δεκ 2008, 12:36
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SUVord » 12 Δεκ 2008, 22:50

Τηρουμένων των συνθηκών κυκλοφορίας η 2η σχέση στο κιβώτιο είναι η ασφαλέστερη για κανονική κατάβαση σε ασφάλτινη επιφάνεια. Για γρήγορη κατάβαση η 1η σχέση είναι η καταλληλότερη για το 3λιτρο, διαφορετικά η αργή κλιμάκωση στο κατέβασμα ταχυτήτων του αυτόματου σε συνδυασμό με την υπερθέρμανση των δισκόπλακων είναι η τέλεια συνταγή για να "αγοράσεις" κάποιο αγροτεμάχιο της περιοχής.
Για χωμάτινες καταβάσεις και πολύ πιο ήπιες απο Πάρνηθα και Καλάβρυτα 1η και πάλι 1η αν θές να πας γρήγορα και με ασφάλεια.

Η μεγαλύτερη κόπωση για το αυτόματο κιβώτιο είναι οταν δουλεύει στην "D" και υποχρεούται να αλλάζει συνεχώς ταχύτητα.Και μιας και μιλάμε για το αυτόματο κιβώτιο, ειδικά το συγκεκριμένο, αλλαγή λαδιών στα 30 με 40 χιλιάδες χιλιόμετρα και ας λέει το βιβλίο οτι θέλει.Το δε λάδι να είναι προδιαγραφών αυστηρά μόνο MERCON και όχι MERCON V.
Καλές καταβάσεις
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό kostasMAV3.0 » 02 Φεβ 2010, 22:28

παιδια εχω κ εγω φοβερο τρεμουλο στο τιμονι κατα το φρεναρισμα.πιστευω ομως οτι οφειλεται στα 50-50 λαστιχα που φοραω στο mav,γιατι με τα μαμα τα λαστιχα δεν ειχα τετοιο προβλημα.
επισης δεν ξερω τις κατηφορες που λετε,αλλα κατεβαινωντας τις στροφες Δομοκου με D κ φρεναρωντας, νομιζα οτι ειχαν φυγει οι ροδες κ κοπαναγε το σασι στην ασφαλτο!!!τα χρειαστηκα κυριολεκτικα!!!!
Άβαταρ μέλους
kostasMAV3.0
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 21:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΥΛΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 05 Φεβ 2010, 12:51

Αν το τρέμουλο στο τιμόνι παρουσιάζεται μόνο κατα το φρενάρισμα αυτό δεν έχει να κάνει με το είδος των ελαστικών αλλα με δύο πιθανότατα αίτια:
1/Στραβωμένες μπροστινές δισκόπλακες
2/Φαγωμένα ακρόμπαρα.
Η ποιότητα των δισκόπλακων στο Μάβερικ είναι παροιμιώδους κακοκατασκευής.
Οσο για τα ακρόμπαρα που είναι και κάτι φθηνό η φθορά τους είναι φυσιολογική και ανάλογη της χρήσης που κάνει κάποιος στο αυτοκίνητο.
Το πρόβλημα πάντως κρύβει μία μεγάλη επικινδυνότητα σε βρεγμένο οδόστρωμα φρενάροντας διότι το αυτοκίνητο μπορεί να τραβήξει απότομα δεξιά η αριστερά.
Οσο για τις στροφές του Δομοκού η καλύτερη σχέση στο αυτόματο είναι η δεύτερη οταν τις κατεβαίνουμε και θέλουμε να τις πάμε γρήγορα.Το ίδιο ισχύει για όλες τις κατηφόρες σε βουνό με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες