Έστω και καθυστερημένα, ελπίζω όχι αργά, να επισημάνω και εγώ κάποια σημεία μιας και τα έχω υποστεί -και πληρώσει- αλλά από νερό του Βενέτικου που έφτασε μέχρι και το ...... ραδιόφωνο.
Να ανοιχτεί η πλαϊνή ταπετσαρία στα πόδια του συνοδηγού, πίσω από την οποία βρίσκεται το βασικό ECU του αυτοκινήτου, να καθαριστεί γιατί πήρε σίγουρα νερά (είναι βέβαια κερωμένη η πλακέττα και αδιάβροχη), να πλυθεί με σπρέυ πλακεττών και να φυσηχτεί.
Να αφαιρεθούν τα καθίσματα εμπρός και να αφαιρεθεί η μοκέττα ώστε να στεγνώσει και να έλεγχθούν όλα τα φίς και επαφές από τις πλεξούδες που διέρχονται και αφού φυσηχτούν ωστε να στεγνώσουν, να ψεκαστούν με σπρέυ επαφών, ή αντισκωριακό ή ότι συστήσει κάποιος ηλεκτρολόγος.
Όλα τα λιπαντικά να αλλαχτούν γιατί σίγουρα πήραν νερό ύστερα από τόση ώρα παραμονή στο νερό. (Ίσως όχι του πίσω διαφορικού)
Καλό είναι να ελλεγθεί και το σύστημα του αερόσακου, βρίσκεται πίσω από το στακτοδοχείο πάνω στο θόλο του κιβωτίου ταχυτήτων, μήπως και έχει υγρανθεί ώστε να στεγνώσει άν δεν είναι αργά.
Εγώ έπαθα εκτεταμένες ζημιές επειδή το πνίξιμο συνέβη σε τριήμερο αργιών (Πάσχα- Πρωτομαγιά του 2003 άν θυμάμαι καλά) και άργησα να το ανοίξω ώστε να αποφύγω τις διαβρώσεις.....