Φίλος έχει το παραπάνω δίλημμα (εδώ που τα λέμε σε θεωρητικό επίπεδο κι εγώ το έχω). Έχουμε μπει και οδηγήσει το βενζινοκίνητο οπότε κάποιες εμπειρίες υπάρχουν από εκεί. Με το diesel δεν ξέρω τι γίνεται. Φαίνεται ν' αξίζει πολύ για τη ροπή και μόνο, άσε που παίζει πολύ καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου! Λίγο μας τα χαλάει στους ίππους, επιταχύνσεις (αν και στα specs βλέπουμε 0-100 και όχι ρεπρίζ) και τελική (αν κι εκεί ok μόνο 5 km/h είναι κάτω απ' το βενζινοκίνητο). Θα μου πείτε γνωστό αυτό για τα πετρελαιοκίνητα, αλλά εδώ που τα λέμε τελευταία οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί (σε άλλους κινητήρες εννοώ). Χάθηκε κι αυτή η Toyota να έβγαζε τον πετρελαιοκινητήρα στα 4000 cc;
Τέσπα, επειδή από προδιαγραφές δε βγάζεις άκρη, ένας αριθμός δε σημαίνει κάτι ντε και καλά άμα δε δεις πώς κολλάει ο κινητήρας με το αυτοκίνητο, ήθελα να ρωτήσω τη δική σας γνώμη, ειδικά αν υπάρχει και κάποιος κάτοχος. Αξίζει ο πετρελαιοκινητήρας; Έχετε αισθανθεί κάποια στιγμή ότι θα θέλατε περισσότερη ισχύ (π.χ. σε κάποια ρυμούλκηση) ή έστω επιτάχυνση; Προφανώς μιλάω για δεδομένα ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Το φίλο τον ενδιαφέρει πολύ η off road οδήγηση, αλλά το χρειάζεται και για κίνηση σε νορμάλ δρόμους (θα το χρησιμοποιεί δηλαδή και σε άσφαλτο συχνά).
Thanks!