Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin 2.0 GDi - Προβλημα...

Pinin 2.0 GDi - Προβλημα...

Δημοσίευσηαπό Madraoulas » 02 Οκτ 2006, 16:54

Γεια σας
φιλαρακι κολλητο εχει το Pinin 2.0 GDi και του παρουσιαζει τα εξης προβληματα
1). Πολλες φορες εδω και 8μηνες παταει γκαζι και το αυτοκινητο δεν τραβαει.Σαν να ειναι μπουκωμενο.Του ειπαν για τρομπα βενζινης(850ευρω αγορα το ανταλλακτικο!).
2) Του χτυπανε τα ωστηρια και χρειαζεται 35ευρω χ 16 =510 ευρω αγορα ανταλλακτικων μονο!

οσο αφορα το πρωτο ειναι τρομπα ή μπορει να ειναι και φιλτρο(δυστυχως ειναι μεσα στο ντεποζιτο βενζινης)...εχει κανεις καποια γνωμη να του στοιχισει πιο φθηνα?
ή ακομα και να προτεινεται καποιο συνεργειο
Ευχαριστω
Vitara 1.6 JLX / BMW R850R
...τεως... meta4
Άβαταρ μέλους
Madraoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 15:06
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Re: Pinin 2.0 GDi - Προβλημα...

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 02 Οκτ 2006, 18:25

Madraoulas έγραψε:Γεια σας
φιλαρακι κολλητο εχει το Pinin 2.0 GDi και του παρουσιαζει τα εξης προβληματα
1). Πολλες φορες εδω και 8μηνες παταει γκαζι και το αυτοκινητο δεν τραβαει.Σαν να ειναι μπουκωμενο.Του ειπαν για τρομπα βενζινης(850ευρω αγορα το ανταλλακτικο!).
2) Του χτυπανε τα ωστηρια και χρειαζεται 35ευρω χ 16 =510 ευρω αγορα ανταλλακτικων μονο!

οσο αφορα το πρωτο ειναι τρομπα ή μπορει να ειναι και φιλτρο(δυστυχως ειναι μεσα στο ντεποζιτο βενζινης)...εχει κανεις καποια γνωμη να του στοιχισει πιο φθηνα?
ή ακομα και να προτεινεται καποιο συνεργειο
Ευχαριστω

Αρχικά να αλλάξει βενζινάδικο και να ρίξει στο τεπόζιτο ένα καθαριστικό για injection. Άν είχε πρόβλημα η πίεση της αντλίας θα του άναβε αμέσως το check engine στο ταμπλώ. Πάντως ένας έλεγχος στην αντιπροσωπεία με το ηλεκτρονικό διαγνωστικό τους θα του επιβεβαιώσει την κατάσταση της αντλίας και του φίλτρου.
Για τις υδραυλικές βαλβίδες που ακούγονται, μάλλον κάποια είναι κολλημένη και συνήθως με ένα ξερό μαρσάρισμα ξεκολλάει. Οφείλεται στην ποιότητα - ιξώδες των λαδιών, καμμιά φορά και στην ποιότητα. Ίσως να δοκιμάσει κάποιο λεπτότερο (π.χ 10/50) ή το ειδικό (αλλά πανάκριβο) που έχει η αντιπροσωπεία για GDI κινητήρες. Άς δοκιμάσει τα παραπάνω και τα ξαναλέμε, ειδικά για το χτύπημα των ωστηρίων για τα οποία υπάρχει μια πρακτική πατέντα...... :roll: :roll: :roll:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: Pinin 2.0 GDi - Προβλημα...

Δημοσίευσηαπό Madraoulas » 03 Οκτ 2006, 12:35

[quote="tasos953Αρχικά να αλλάξει βενζινάδικο και να ρίξει στο τεπόζιτο ένα καθαριστικό για injection. Άν είχε πρόβλημα η πίεση της αντλίας θα του άναβε αμέσως το check engine στο ταμπλώ. Πάντως ένας έλεγχος στην αντιπροσωπεία με το ηλεκτρονικό διαγνωστικό τους θα του επιβεβαιώσει την κατάσταση της αντλίας και του φίλτρου.
Για τις υδραυλικές βαλβίδες που ακούγονται, μάλλον κάποια είναι κολλημένη και συνήθως με ένα ξερό μαρσάρισμα ξεκολλάει. Οφείλεται στην ποιότητα - ιξώδες των λαδιών, καμμιά φορά και στην ποιότητα. Ίσως να δοκιμάσει κάποιο λεπτότερο (π.χ 10/50) ή το ειδικό (αλλά πανάκριβο) που έχει η αντιπροσωπεία για GDI κινητήρες. Άς δοκιμάσει τα παραπάνω και τα ξαναλέμε, ειδικά για το χτύπημα των ωστηρίων για τα οποία υπάρχει μια πρακτική πατέντα...... :roll: :roll: :roll:[/quote]

Φιλε Τασο
κατ αρχην ευχαριστω :!:
Οσο αφορα τον ελεγχο ηλεκτρονικα δεν το ηξερε και θα το κανει!!!
Λαδια ειχε αλλαξει σε 10-50 και τωρα ξαναφοραει τα 5-30(αν δεν κανω λαθος) της αντιπροσωπειας.
Για τα ωστηρια για πες μου αν θελεις και την πατεντα...
Vitara 1.6 JLX / BMW R850R
...τεως... meta4
Άβαταρ μέλους
Madraoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 15:06
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Re: Pinin 2.0 GDi - Προβλημα...

Δημοσίευσηαπό pajino » 12 Οκτ 2006, 19:04

Τάσο με ενδιαφέρει η λύση για τα ωστήρια για βοήθα σε παρακαλώ αν έχεις λύση.
Ευχαριστώ.
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Madraoulas » 25 Οκτ 2006, 17:19

Λοιπον εχουμε και λεμε:
1) το φιλαρακι πηγε το Pinin στο Σαρακακη...του καθαρισανε τις βαλβιδες με καποια χημικα και δεν χτυπανε πλεον τα ωστηρια (αλλοι του λεγανε να τα αλλαξει με πολυ μεγαλυτερο κοστος)
2) αλλαξανε τα φιλτρα ,καθαρισανε το injection και το αυτοκινητο ''πεταει'' δλδ. τερμα το μπουκωμα (σε αλλο εξουσιοδοτημενο που ειχε παει του ειχαν πει οτι του ειχαν καθαρισει το injection αλλα ηταν ψεματα και πληρωσε τσαμπα λεφτα!...και οτι ηθελε αλλαγμα η τρομπα βενζινης!!!)

Δλδ ειχαμε αποτελεσμα και στα δυο
Συνολικο κοστος περιπου 600 ευρω

Υ.Γ. Ενα μεγαλο ευχαριστω και απο εμενα και απο το φιλαρακι στον tasos953 για τις πολυτιμες συμβουλες του που οδηγησαν στη λυση των προβλήματων.
Vitara 1.6 JLX / BMW R850R
...τεως... meta4
Άβαταρ μέλους
Madraoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 15:06
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Madraoulas » 11 Δεκ 2006, 16:33

Madraoulas έγραψε:Λοιπον εχουμε και λεμε:
1) το φιλαρακι πηγε το Pinin στο Σαρακακη...του καθαρισανε τις βαλβιδες με καποια χημικα και δεν χτυπανε πλεον τα ωστηρια (αλλοι του λεγανε να τα αλλαξει με πολυ μεγαλυτερο κοστος)
2) αλλαξανε τα φιλτρα ,καθαρισανε το injection και το αυτοκινητο ''πεταει'' δλδ. τερμα το μπουκωμα (σε αλλο εξουσιοδοτημενο που ειχε παει του ειχαν πει οτι του ειχαν καθαρισει το injection αλλα ηταν ψεματα και πληρωσε τσαμπα λεφτα!...και οτι ηθελε αλλαγμα η τρομπα βενζινης!!!)

Δλδ ειχαμε αποτελεσμα και στα δυο
Συνολικο κοστος περιπου 600 ευρω

Υ.Γ. Ενα μεγαλο ευχαριστω και απο εμενα και απο το φιλαρακι στον tasos953 για τις πολυτιμες συμβουλες του που οδηγησαν στη λυση των προβλήματων.


Mετα απο 1 μηνα τελικα υπαρχουν και τα 2 προβληματα.
1)τα ωστηρια συνεχιζουν και χτυπανε (αν και μαθαμε οτι ετσι ειναι και σε αλλα Pinin), το ξεπερναμε και εχουμε
2)πολυ μεγαλο προβλημα καθως το αυτ/το ειναι συνεχεια μπουκωμενο και δεν ξερουμε τι να κανουμε. Ο Σαρακακης ''πειραματιζεται'' και χρεωνει χωρις να λυνει το προβλημα
Καθε νεα προταση για λυση του προβληματος (μπουκωμα) δεκτη

Υ.Γ. Αλλαχθηκε καταλυτης, νεα μπαταρια, καθαρισμος injection+φιλτρα, βυθιζομενο φιλτρο.
Vitara 1.6 JLX / BMW R850R
...τεως... meta4
Άβαταρ μέλους
Madraoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 15:06
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Storm » 11 Δεκ 2006, 17:08

Εγώ θα πρότεινα να βρείτε ένα μη-εξουσιοδοτημένο συνεργείο Mitsubishi και να το πάτε εκεί...
Tώρα θα με ρωτήσεις σε ποιο ε?
χμμμ...έλα ντε! και εγώ αυτό ψάχνω...!
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 12 Δεκ 2006, 10:39

Τα μπουζί είναι καινούρια? Τον αισθητήρα λάμδα τον κοίταξαν?
Το έβαλαν στο διαγνωστικό μηχάνημα της Mitsubishi? Δεν βγάζει κάποια συγκεκριμένη βλάβη?
Επίσης κάτι έχω ακούσει για την βαλβίδα EGR (ανακύκλωσης καυσαερίων).
Νομίζω ότι δημιουργείται πρόβλημα όταν μαζεύει κάπνα, οπότε και φράζει η βαλβίδα. Μ' έναν καθαρισμό της βαλβίδας στρώνει.
Επίσης αν ξέρει Αγγλικά ο φίλος σου καλό θα ήταν να κατεβάσει το service manual από εδώ και να το ψάξει και λίγο μόνος του (καθότι κανένας δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί για το πρόβλημα του περισσότερο από τον ίδιο):
http://www.pajero4x4.ru/junior/
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 12 Δεκ 2006, 12:28

Εγω προτείνω να το πουλήσει και να πάρει Land rover.....
7 χρονια εγγύηση δεν έχει???ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες