Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

HILUX or NAVARA or D-MAX

HILUX or NAVARA or D-MAX

Δημοσίευσηαπό almak » 02 Δεκ 2010, 15:28

Πρέπει να γίνει σύντομα μια επιλογή για καινούργιο διπλοκάμπινο πετρελαιοκίνητο 4κίνητο.
Η χρήση μισή Αθήνα μισή επαρχία με τα ανάλογα ταξίδια 250χλμ πέρα δώθε.
Δεν θα φορτώνεται ιδιαίτερα από φορτίο.
Κόσμος θα μπαίνει ( συνήθως 3~4 άτομα).

Με αυτά που αναφέρω μπορείτε να βοηθήσετε στην επιλογή το ενός ή του άλλου μοντέλου??

Ευχαριστώ.
Τελευταία επεξεργασία από almak και 03 Δεκ 2010, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό aapo » 02 Δεκ 2010, 15:33

Γιατί οχι D-Max πρίν απο μερικους μηνες απεκτησα ένα και μετα απο 16000 χλμ βουνο ειμαι ευχαριστημένος.
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό johnfox » 02 Δεκ 2010, 15:47

D max !
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

V

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 02 Δεκ 2010, 22:22

NAVARA 231 !!!
ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΟΤΕ !!!
ΠΟΙΟ HILUX !!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: V

Δημοσίευσηαπό almak » 03 Δεκ 2010, 18:54

SHADOW200 έγραψε:NAVARA 231 !!!
ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΟΤΕ !!!
ΠΟΙΟ HILUX !!!!!
Θα μου κάνατε την ζωή καλύτερη αν μου γράφατε και 2 λόγια παραπάνω για την επιλογή σας.
Δεν λέω όχι στο ISUZU .
Απλά δώστε σημασία στην χρήση που λέω πως θα κάνει το όχημα και όποιος έχει χρόνο ας υπερθεματίσει γι αυτό που προτείνει.
Επίσης πολύ σημαντικό . Μόνο βενζίνα και λάδια ξέρουμε να βάζουμε . Αυτό σημαίνει πως θέλουμε την λιγότερο δυνατή επαφή με τα συνεργεία .............. δηλαδή η υποδύναμη δεν είναι το παν αν πρέπει να γίνω μηχανικός στην πορεία :evil:

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 04 Δεκ 2010, 14:49

Παρε το HILUX αν θες ακαταμαχητι αξιοπιστια, κατι αντοιστιχο και το D-MAX ,αλλα και το τριλιτρο NAVARA αξιοπιστια επισης με τρελες επιδοσεις !
Ομως για το NAVARA προς τα παρων υπαρχουν 2 ενστασεις , η πρωτη ειναι οτι ειναι πολυ ακριβο το τριλιτρο και το αυτοματο κιβωτιο του ,μπορει να ειναι εφταρι αλλα ειναι αυτοματο ,με οτι αυτο συνεπαγεται για ενα αμαξι τετοιου ογκου και με τετοιο μοτερ !!!
Πρωσοπικα αν ειχα χρηματα και δεν με εκοπτε να αγορασω τωρα αμεσως θα περιμενα να βγει σε χειροκινητο , αλλιως με αυτοματο δεν το επερνα με τιποτα !! Τα HILUX D-MAX ειναι παρομοια ωστοσο μου αρεσει το HILUX και πιστευω ειναι μια κλαση πανω σε ολα !! Μη φοβασαι δεν θα πας σε συνεργεια ακομα και αν το ανεβασεις πολυ πανω απο τα 200 !!
Πολυ καλο και το AMAROK και ειδικα εκτος δρομου μαλλον δεν πιανεται απο κανενα ,αλλα με διλιτρο μοτερ με οτι αυτο σημαινει για ενα αμαξι 2 και τονων !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: N

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 04 Δεκ 2010, 15:49

SHADOW200 έγραψε: και το αυτοματο κιβωτιο του ,μπορει να ειναι εφταρι αλλα ειναι αυτοματο ,με οτι αυτο συνεπαγεται για ενα αμαξι τετοιου ογκου και με τετοιο μοτερ !!!
!!!


τι εννοεις δηλαδη ?
τι συνεπαγεται για ενα αμαξι τετοιου ογκου και με τετοιο μοτερ ενα αυτοματο κιβωτιο ?
για κανε το λιγο πιο λιανα.....γιατι πραγματικα δεν σε καταλαβαινω....εκτος αν εννοεις για την αξιοπιστια του αυτοματου....και εξακολουθεις να πιστευεις στην πραγματικη ΜΟΝΑΔΙΚΗ ελληνικη νοοτροπια ( πραγματια πουθενα αλλου στον κοσμο δεν την εχω συναντησει αυτην την νοοτροπια !!) οτι οτι αυτοματο κιβωτιο ΘΑ σου βγαλει προβληματα, ΘΑ εχει ακριβη συντηρηση, ΘΑ........., Θα.............. Θα............., ...ειναι δυνατον ρε παιδια....

τα δυνατα μοτερ, θελουν αυτοματα κιβωτια γιατι ο μεσος οδηγος ΔΕΝ μπορει να εκμεταλευτει την δυναμη του μοτερ και τις ιδιατεροτητες του χειροκινητα!!!
Εκτος αν πιστευετε ακομα οτι οποιο οδηγουν με αυτοματο δεν ξερουν να οδηγουν, κτλ, κτλ, κτλ.....οποτε.....αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο !!

Εγω πραγματικα στις μερες μας απορω...πως υπαρχουν ανθρωποι ακομα που πανε και πετανε τα λεφτα τους για να αγορασουν αυτοκινητα με χειροκινητα κιβωτια !!!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Re: N

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 04 Δεκ 2010, 15:50

Στην ερωτηση του φιλου τωρα......
θα επαιρνα το NAVARA...με αυτοματο κιβωτιο .......
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 04 Δεκ 2010, 21:24

Θα ελεγα οτι πετας στα συννεφα αγαπητε Γιαννη λεγοντας οτι καποιοι πετανε χρηματα στα χειροκινητα κιβωτια !!
Δε λεω πολυ ξεκουραστο το αυτοματο ,αλλα τι δουλεια εχει το αυτοματο κιβωτιο με ενα επαγγελματικο οχημα !!!
Δε θα πω για την αξιοπιστια διοτι τα τελευταια χροννια εχουμε κιβωτια το ιδιο αξιοπιστα οσο ενα χειροκινητο ! ΑΛΛΑ ......Το αυτοματο αυτοκινητο καταναλωνει περισσοτερο καυσιμο καθως σε δρομους οπως τους ελληνικους με στροφες και λαθος ρημοτομια ανεβοκατεβαζει ταχυτητες πραγματικα σαν παρτσακλο ,2 πανω τρεις κατω ...ελεοςςςς !!! Επαγγελματικο οχημα ρε παιδια και να μην το οδηγουμε σωστα , τι θα πει δεν μπορει ο μεσος οδηγος να το εκμεταλευτει το δυνατο μοτερ ?? Δηλαδη ο μετατροπεας ροπης ειναι εξυπνοτερος απο τον ανθρωπινο εγκεφαλο ?? ουυυυυυ ρεεε !!!
Επισης το καθε αυτοματο κιβωτιο εχει σχεδων παντα μακρυτερες σχεσις απο ενα χειροκινητο ,πραγμα που σημαινει οτι στο χειροκινητο περνουμε τη ροπη χαμηλοτερα και η δυναμη βγαινει πιο αγρια και πιο απολαυστικα !!!! Το 0-100 στα χειροκινητα επισης ειναι σχεδων παντα καλυτερο !
Κοινως ειναι πιο πνιγμενο το μοτερ !!!!
Ετσι λοιπον το μοτερ δουλευει σε πολυ υψηλοτερες στροφες πραγμα που παιζει ρολο μακροπροθεσμα στην ζωη του ιδιου του κινητηρα !!! Βεβαια το χειροκινητο υποτιθεται οτι πρεπει να οδηγειται σωστα,διοτι στα χερια καποιου ασχετου σιγουρα θα φθειρει τη μηχανη πεισσοτερο απο το αυτοματο !!!
Αλλο πολυ σημαντικο περα απο καταναλωση και ζωη του κινητηρα ,αφορα αναμφισβητητα το συστημα πεδησης (δισκοπλακες και τακακια ) ,σιγουρα θα αλλαζεις καθε χρονο φρενα σε σχεση με το χειροκινητο ! Τα παντα λοιπον καταπονουνται περισσοτερο με το αυτοματο ,απο τους αξονες και τα διαφορικα εως και τη δειαρκεια ζωης των ελαστικων !!!
Τωρα θα μου πεις στην αμερικη ολοι αυτοματα εχουν ,ναι αλλα εκει φιλε μου ουτε δρομους καρμανιολες εχουν ,ολοι σεβονται τον ΚΟΚ , και με ενα δολλαριο περνεις 5 λιτρα καυσιμο !!!
Αν και αυτη η χωρα δεν ειναι καλο παραδειγμα ,καθως εκει οι περισσοτεροι οδηγοι ειναι απλα ασχετοι κοινως για κλοτσιες ! Ρε φιλε αυτοι λενε οτι ειναι οδηγοι φορτηγων ,και αμα τους βαλεις σε smart δεν μπορουν ουτε να το ξεκινησουν !!! Δεν θα μπορουσαν φιλε να εχουν και τιποτα αλλο σαν κιβωτιο ,οι ανθρωποι ειναι μαρουλια , εγω τους βλεπω τωρα που εχουν ερθει με αεροπλανοφορο στα χανια 10.000 κοσμος,και οι 10.000 για κλοτσιες ειναι , ουτε ενα ανθρωπο δε βλεπεις να εχει εστω και 1% απο το μυαλο καποιου ντοπιου !! Τι να αυτα ρε ??? Πεταξε τους ρε στη θαλασσα και απο πανω ριξτε μια αυτοματη ντακοτα !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ν

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 06 Δεκ 2010, 09:51

Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Δεκ 2010, 10:07

Το Navara έχει κάπoιο ποσοστό LSD στον πίσω άξονα ;
Επίσης τι ισχύει σχετικά για τα άλλα δύο ;
Τι λέτε και.............εσείς κύριε Shadow ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 06 Δεκ 2010, 14:03

Μά ρέ Γιώργη....... ο άνθρωπος το ξεκαθάρισε εξ'αρχής. Δέν το θέλει για επαγγελματικό. Να βάζει την οικογένειά του μέσα θέλει, να φορτώνει και τα μπαγκάζια του και να φεύγει. Γιατί όχι αυτόματο ?????? Τό δικό μου με ταχύτητες 120 - 130 σταθερά μου καίει 10 - 10.5λ/100. Το χειροκίνητο καίει 9 - 9.5, και λοιπόν????? Σιγά τα ωά. Στό σέρβις που έκανε ο αδερφός μου στα 25000 , του άλλαξαν και τακάκια( επειδή το έλεγε το βιβλίο του κατασκευαστή) χωρίς να χρειάζεται. Τα παλιά έχουν ακόμα πολύ παστέλι. Για να μήν πούμε πώς εκτός δρόμου το αυτόματο είναι καλύτερο ! Ησυχάζεις. Βάζεις μία 3η ή 2η (δέν μιλάω για "αργές")και ξενοιάζεις. Μέ το χειροκίνητο (ειδικά σε εκτός δρόμου) ανακατέβεις συνέχεια το "γιαούρτι". Ποιό λοιπόν έχει περισσότερες φθορές ???? Για να μήν αναφέρω τα "τέρατα" στήν αμερική που τα περισσότερα άν όχι όλα είναι αυτόματα. Τί έχεις να πείς για τους αμερικάνους στο off road? Είναι και αυτοί άσχετοι ????
Στο δια ταύτα. Φίλε μου almak, επειδή μέχρι τον Μάιο ψαχνόμουν και εγώ, τα στοιχεία έχουν ώς εξής.
Το HILUX έχει ένα πολύ καλό (απο άποψη ιπποδύναμης) κινητήρα. Είναι τρίλιτρος, βγάζει καλά άλογα για τρίλιτρο (δέν είναι πιεσμένος όπως του ναβάρα) και νομίζω σχετικά καινούργιος. Κάτι είχε πάρει όμως το αυτί μου για προβλήματα. Δέν μπορώ όμως να σου πώ με βεβαιότητα. Μπορεί να είναι και φήμες (πάντως ψάξτο λίγο άν κοιτάς πρός εκεί). Είναι μεγάλο, έχει πάρα πολύ καλούς χώρους, έχει πολύ καλό εξοπλισμό,και έχει καινούργιο αυτόματο σασμάν. Από θέμα "εκτός δρόμου", έχει καλές έως αρκετά καλές γωνίες, έχει καλό ύψος απο το έδαφος, αλλά (όταν κοιταγα εγώ) δέν έχει μπλοκέ πίσω, παρά LSD.
Το D-MAX, έχει κινητήρα παλιάς τεχνολογίας, δέν έχει μεγάλους χώρους και καίει τον κ....ο του. Εκτός δρόμου, έχει νομίζω τίς καλύτερες γωνίες από όλα τα άλλα, καλό ύψος απο κάτω, αλλά και αυτό δέν έχει μπλοκέ πίσω αλλά LSD.
Τό ναβάρα (κοίτα και το προηγούμενο από 2006 - 2009, τα βρίσκεις σε καλές τιμές) που έχω και εγώ, έχει χωρους, έχει πλούσιο εξοπλισμό, στό δρόμο είναι πολύ ξεκούραστο και δέν καίει πολύ καύσιμο ( σου μιλάω για το αυτόματο. Εκτός δρόμου έχει σχετικά καλές γωνίες και ύψος, είναι πολύ άνετο, έχει 100% ηλεκτρικό πίσω μπλοκέ, αλλά έχει και 3.20 μεταξόνιο (πράγμα το οποίο μέ χαλάει).
Διαλέγεις και παίρνεις. Ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε !
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 06 Δεκ 2010, 16:52

Δε διαφωνω οτι το αυτοματο ειναι καλυτερο εκτος δρομου ,αλλα απο οτι εχω καταλαβει ο ανθρωπος δεν το θελει για αγριο off-road ! Σιγουρα παντως το αυτοματο ειναι πιο ξεκουραστο και πιο καλο εκτος ,παραδειγμα οι γουρουνες εκτος δρομου εχουν ολες αυτοματο κιβωτιο ,ομως οι αγωνιστικες εχουν χειροκινητο !!
Ολα τα αμερικανικα εχουν αυτοματο κιβωτιο γιατι εχει πια καθιερωθει σε αυτους και εντος ολιγου θα πηγαινουν και μονα τους χωρις οδηγο , αλλα αν εισαι λιγακι παρατηρητικος θα δεις οτι το DODGE , το πιο σκληροτραχηλο και καλα αγροτικο αμερικης που εκει το εχουν για πολυ δουλεια οπως τα TOYOTA εδω στα χωρια ,ειναι το μοναδικο το οποιο εχει εκδοση και χειροκινητη ! Αυτο εμενα μου λεει πολλα παντως γιατι ακομα και αυτοι παραδεχονται οτι το DODGE ειναι το μια ροπατο και δουλευταραδικο φορτηγακι , θελω να πω οτι τα manual προσφερουν και κατι οπως οικονομια αξιοπιστια και μια απολαυστικη αισθηση αναφισβητητα !!!
Εγω παντως και εκει να εμενα χειροκινητο δαγκωτο θα επελεγα !!!
Τωρα για τα NAVARA τα παλια με τα 174 αλογα δεν ειχανε LSD , αλλα κποιες εκδοσεις ειχαν μπλοκε 100% !
Τα καινουρια με τα 190 και 231 εχουν LSD και μπλοκε 100% !!!
Παντως φιλε πατρινε δες τι απολαυστικο σαν αισθηση και ηχο κανει το χειροκινητο DODGE !!! :wink: :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=tinSx8Qp ... re=related
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

N

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Δεκ 2010, 17:03

Σημερα παντως και οι νταλικες που εχουν ενα μικτο βαρος γυρω στους 60 τονους εχουν αυτοματο κιβωτιο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 06 Δεκ 2010, 18:38

Δεν υπαρχουν αυτοματες νταλικες χωρις συμπλεκτη ,αλλα υπαρχουν νταλικες με συμπλεκτη και στικ για αλλαγες !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron