Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό pppanos » 28 Μάιος 2010, 09:44

MaxGraves έγραψε:στην ιδια θεση με σενα ημουν και εγω πριν δυο χρονια
με τα ιδια διλήμματα και απεριψα και γω τα Suzukia
και μετα σκεφτομουν ΑΤ ή ΜΤ
τελικα πηρα το ΑΤ
και δεν μετανιωσα καθολου

btw
γιατι δεν μπαινεις και στο teriosclub.gr??
να διαβασεις αποψεις και απο αλλους με ΜΤ και ΑΤ

Έχω ρίξει πολύ διάβασμα στο teriosclub. Από εκεί "γιγαντώθηκε" η σκέψη μου για Terios. Για το δίλημμα του Α/Τ βρήκα 1 post αλλά δεν μπορώ να γράψω εκεί τις απορίες μου αφού δεν είμαι μέλος.

Είδα και αυτό το βιντεάκι του Αττάρτ (κάνει ένα σχόλιο για το αυτόματο) και ψήθηκα πιο πολύ. http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=77130&cid=12

Jugulator έγραψε:Η αντιπροσωπεία στο Ελληνικό manual λέει ότι με "σκληρές" συνθήκες οδήγησης τα λάδια ....πρέπει να αλλάζονται κάθε 5.000 χλμ.

Εμένα φαντάσου που ρώτησα για τα λάδια στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι το αυτόματο το μόνο που θέλει είναι βαλβολίνες στα 40 χιλ. χλμ. (!!!)Γενικότερα μου είπαν ότι δεν βγάζει προβλήματα με τη σωστή χρήση. Προβλήματα βγάζουν τα σειριακά.
Άβαταρ μέλους
pppanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 15:34

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό SUVord » 28 Μάιος 2010, 12:20

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων στου τι σημαίνει "σκληρές συνθήκες" οδήγησης για ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων θα πρέπει κάποιος να γνωρίζει και πως λειτουργεί διότι μόνο έτσι θα μπορεί να καταλάβει πότε ζορίζεται.

Αν κάποιος ανεβαίνει την Πάρνηθα χαλαρά με τον λεβιέ στη D και κάποιος άλλος με το λεβιέ στη 2 ποιός απο τους δύο ζορίζει περισσότερο το κιβώτιο;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό gaurosantoni » 28 Μάιος 2010, 14:26

pppanos έγραψε:
MaxGraves έγραψε:στην ιδια θεση με σενα ημουν και εγω πριν δυο χρονια
με τα ιδια διλήμματα και απεριψα και γω τα Suzukia
και μετα σκεφτομουν ΑΤ ή ΜΤ
τελικα πηρα το ΑΤ
και δεν μετανιωσα καθολου

btw
γιατι δεν μπαινεις και στο teriosclub.gr??
να διαβασεις αποψεις και απο αλλους με ΜΤ και ΑΤ

Έχω ρίξει πολύ διάβασμα στο teriosclub. Από εκεί "γιγαντώθηκε" η σκέψη μου για Terios. Για το δίλημμα του Α/Τ βρήκα 1 post αλλά δεν μπορώ να γράψω εκεί τις απορίες μου αφού δεν είμαι μέλος.

Είδα και αυτό το βιντεάκι του Αττάρτ (κάνει ένα σχόλιο για το αυτόματο) και ψήθηκα πιο πολύ. http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=77130&cid=12

Jugulator έγραψε:Η αντιπροσωπεία στο Ελληνικό manual λέει ότι με "σκληρές" συνθήκες οδήγησης τα λάδια ....πρέπει να αλλάζονται κάθε 5.000 χλμ.

Εμένα φαντάσου που ρώτησα για τα λάδια στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι το αυτόματο το μόνο που θέλει είναι βαλβολίνες στα 40 χιλ. χλμ. (!!!)Γενικότερα μου είπαν ότι δεν βγάζει προβλήματα με τη σωστή χρήση. Προβλήματα βγάζουν τα σειριακά.
είναι πολλά τα λεφτά πάρε κάτι άλλο καλύτερα κοίτα εδώ http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /95783.asp
Άβαταρ μέλους
gaurosantoni
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 17:22
Τοποθεσία: heraklio

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 29 Μάιος 2010, 22:28

SUVord έγραψε:Προς αποφυγή παρεξηγήσεων στου τι σημαίνει "σκληρές συνθήκες" οδήγησης για ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων θα πρέπει κάποιος να γνωρίζει και πως λειτουργεί διότι μόνο έτσι θα μπορεί να καταλάβει πότε ζορίζεται.


Μιλάω για manual χειροκίνητου Terios . Και αναφέρει σαν σκληρές συνθήκες......τις κλασσικές καταστάσεις στις οποίες θα βρεθεί ένα τετρακίνητο που ο οδηγός του το χρησιμοποιεί (και) σαν τέτοιο ! Μπορεί βέβαια να είναι και .....άποψη της εδώ αντιπροσωπέιας μόνον..... 8)
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό meco » 30 Μάιος 2010, 08:07

SUVord έγραψε:Προς αποφυγή παρεξηγήσεων στου τι σημαίνει "σκληρές συνθήκες" οδήγησης για ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων θα πρέπει κάποιος να γνωρίζει και πως λειτουργεί διότι μόνο έτσι θα μπορεί να καταλάβει πότε ζορίζεται.

Αν κάποιος ανεβαίνει την Πάρνηθα χαλαρά με τον λεβιέ στη D και κάποιος άλλος με το λεβιέ στη 2 ποιός απο τους δύο ζορίζει περισσότερο το κιβώτιο;

Αυτό δε δημιουργεί και τόσο πρόβλημα.
Το θέμα είναι ότι αν κάπου το αυτοκίνητο ζοριστεί μπορεί να μην έχει συμπλέκτη να κάψει, έχει όμως μετατροπέα ροπής ο οποίος όταν είναι να παραδώσει το πνεύμα, δεν σε προειδοποιεί όπως ο κλασσικός συμπλέκτης. Οπότε όσοι έχουν την ψευδαίσθηση ότι με ένα αυτόματο κιβώτιο βγαίνω εκτός δρόμου και δε φοβάμαι τίποτα καλό είναι να αναθεωρήσουν.

Επίσης ειδικά για το terios με ένα αυτόματο κιβώτιο θα μένεις πίσω από ένα με χειροκίνητο παντού. Η μικρή σχετικά ροπή από τον κινητήρα 1,5 λίτρου γίνεται ακόμα μικρότερη εξαιτίας των απωλειών στο μετατροπέα ροπής και το ανηφοράκι που θα ανέβεις οριακά (ίσως και σχετικά άνετα) με το χειροκίνητο κιβώτιο με το αυτόματο πιθανότατα θα μείνεις στη βάση του μαρσάροντας χωρίς να πηγαίνεις πουθενά. 8) Για επιδόσεις και κατανάλωση δεν το συζητάμε. Μεγάλες οι διαφορές και στα δύο και πάντα προς το χειρότερο φυσικά.

Και κάτι ακόμα. Από όσο ξέρω (οδηγούσα αυτόματο αυτοκίνητο από το 1994 μέχρι το 1998) τα κλασσικά αυτόματα κιβώτια δεν τους αρέσει ιδιαίτερα να μετακινούμε κάθε τρεις και λίγο το λεβιέ από το D στο 3 ή στο 2. Δεν είναι σειριακά, δεν είναι όλα τύπου tiptronic, ώστε να τα βάζουμε σε αυτή τη διαδικασία αψήφιστα. Ναι σε μία κατηφόρα για να μην παίρνουν φόρα και πατάμε διαρκώς φρένο, ας το κάνουμε. Όχι όλη την ώρα όμως σα να οδηγούμε με ταχύτητες.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό SUVord » 31 Μάιος 2010, 00:50

Δεν θεωρώ οτι πρέπει να τρομοκρατούμε τον κόσμο με το τι νομίζει ο καθένας μας.
1/Και τα αυτόματα κιβώτια έχουν συμπλέκτη μόνο που κάθε σχέση, ανάλογα με την σχεδίαση του κατασκευαστή μοιράζεται το δικό της συμπλέκτη και με κάποια άλλη πιθανως σχέση ή και με καμμία.
2/Ο μετατροπέας ροπής, το "ζόρι" που τραβάει το μεταφέρει στους δίσκους που παίζουν το ρόλο του συμπλέκτη. Με το ζόρι το μεγάλο και όταν η θερμοκρασία του λαδιού ανέβει οι δίσκοι φθείρονται και κάποιες σχέσεις αρχίζουν να μη αλλάζουν ομαλά-έχουμε πατινάρισμα και σημαντική προειδοποίηση για επίσκεψη στο συνεργείο.
3/Ο χειρότερος εχθρός του αυτόματου κιβωτίου είναι η ελλειπής ψύξη του λαδιού του.
4/Οταν ανεβαίνουμε παρατεταμένη ανηφόρα αρκετών χιλιομέτρων και οσο και να πατάμε το γκάζι η σχέση στο κιβώτιο δεν αλλάζει ο μετατροπέας ροπής το λάδι το τηγανίζει σε σημείο που σε παρατεταμένη επιμονή μας να αρχίσει να μυρίζει.
5/Είναι τα δισκάκια που είναι επιρεπή στη βλάβη πρώτα και όχι ο μετατροπέας ροπής.
6/Ασφαλώς και οι αλλαγές σχέσης στα συμβατικά αυτόματα κιβώτια πρέπει να γίνεται προσεκτικά μέσα στα όρια ταχύτητας του κατασκευαστή αλλα η συχνότητά τους δεν ελοχεύει κανένα κίνδυνο.
7/Σε εκτός δρόμου δύσκολες καταστάσεις, το αυτόματο κιβώτιο, μεταφέροντας την "μειωμένη" ροπή ομαλότερα το καθιστά ικανότατο να ανταποκριθεί καλύτερα στις περισσότερες των περιπτώσεων.
8/Για τα TERIOS, συγκεκριμένα έχω δεί στη πράξη το χειροκίνητο και το αυτόματο σε ακραίες εκτός δρόμου καταστάσεις με το αυτόματο να ανταπεξέρχεται απείρως καλύτερα του χειροκίνητου...που μπορεί να ήταν και θέμα οδηγού.
9/Δύο είναι τα βασικά μειονεκτήματα των συμβατικών αυτόματων κιβωτίων:α/Μεγαλύτερη κατανάλωση και β/Δαπανηρότερη επισκευή που με μία ορθολογική συχνότητα αλλαγής του λαδιού τους με το σωστό λιπαντικό και οχι αυτό που νομίζει ο κάθε Μητσάρας, αυτή θα έλθει μετά τη τρίτη αλλαγή συμπλέκτη που θα έχει κάνει ο γείτονας στο χειροκίνητο κιβώτιο του.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό meco » 31 Μάιος 2010, 11:11

Συμφωνώ με τα παραπάνω. :)
Για το 8/ όπως είπες μάλλον ήταν θέμα οδηγού.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό SUVord » 31 Μάιος 2010, 14:20

Αγαπητέ meco, ο οδηγός είναι πάντοτε, ευτυχώς, πάνω απο το αυτοκίνητο.
Μόνο γνωρίζοντας και μελετώντας αυτό που έχεις στη διάθεσή σου μπορείς να φροντίσεις καλύτερα την ευχαρίστησή σου αφενός και τη μακροβιότητα του εργαλείου αφετέρου.
Δυστυχώς, όμως, σήμερα ζούμε στον αστερισμό της επάρατης φράξιας των ανθρώπων του marketing που κυβερνουν απόλυτα το χώρο του αυτοκινήτου.
Φορτώνουν το κάθε τουτού, μικρό ή μεγάλο με κάθε λογής ηλεκτρονικό μπιχλιμπίδι κι ότι βρέξει ας κατεβάσει.
Κι όταν σε μία αγορά κάποιο μοντέλο οι αρμόδιες αρχές το βγάλουν άχρηστο, το παίρνουν του βάζουν μερικά "έξτρα", του αλλάζουν όνομα, αν κι όχι πάντοτε και το λανσάρουν σε κάποια άλλη αγορά.
Τώρα για το TERIOS, MT ή AT , εγώ τα 24 μπικικίνια δεν θα τα έδινα ποτέ κι ας προσπαθούσε ο πωλητής να με πείσει οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει αισθητήρα καφενείου κι όταν διαγνώσει οτι το κοντινότερο είναι σε μεγαλύτερη απόσταση των τριακοσίων μέτρων τότε το ίδιο ενεργοποιεί τις ειδικές αντιστάσεις που έχει κρυμένες στη λαμαρίνα του καπό,ψήνει τον καφέ και τον σερβίρει σε χρόνο dt.
Κι ακόμα δεν σφήξανε οι ζέστες!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό pppanos » 02 Ιουν 2010, 14:14

Η κατανάλωση στο αυτόματο πόσο μεγαλύτερη είναι; Γυρω στο 1,5 λιτ/100χλμ; Ξέρω ότι έχει να κάνει με το τρόπο οδήγησης κλπ αλλά μέσες-άκρες ρωτάω...

Και κάτι εκτός κιβωτίων. Να θεωρήσω ότι στην έκδοση με τα φρύδια μπορείς κάλιστα να βάλεις (στη πρώτη αλλαγή) ελαστικά 215/65 και όχι 235/60 που στο δίνει η daihatsu; Πέραν δηλαδή του αισθητικού κομματιού δεν έχεις άλλη επίπτωση (π.χ στήσιμο αυτοκινήτου). Θεωρώ πως τα 235 θα έιναι (αρκετά;) πιο ακριβά από τα 215 λόγω του ότι δεν υπάρχει και η ίδια προσφορά.

Ευχαριστώ για τις προηγούμενες απαντήσεις. Τεχνικά δεν τις πιάνω όλες αλλά το νόημα βγαίνει.
Άβαταρ μέλους
pppanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 15:34

Re: Αγορά Terios II A/T ή Μ/Τ ???

Δημοσίευσηαπό SUVord » 02 Ιουν 2010, 15:28

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται καλύτερα με τα 215 αντί τα 235.
Τώρα...για την πίστα των Μεγάρων μπορεί και να του έβαζα και 235 μέχρι και όσα έπερνε ο θόλος του.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες

cron