michailbm έγραψε:Ο μηχανικος σου ειχε απολυτο δικιο τα πραγματα ειναι οπως στα ειπε ακριβως! Ολα τα υποληπα ειναι κουραφεξαλα .
Το pinin δεν εχει μπλοκε ουτε μπροστα ουτε πισω και μονο το 2000GDI εχει το μεσαιο Μπλοκε οταν ο μικρος επιλογεας ειναι στις θεσεις 4HLc & 4LLc.
P.S. Κυκλοφορει συστημα air block για το 2000GDI μονο για πισω το οποιο κανει φανταστικη δουλεια αν και τα χρηματα που κοστιζει ειναι παρα πολλα κατα την γνωμη μου (1680e), ομως πιανουν τοπο.!!!!!!!!!
Και όμως το ΠΙΝΙΝ (το 2,0) έχει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential) το οποίο δέν είναι μπλοκέ (100% ή 75% ή 50% κλπ όπως αναφέρονταν παλαιότερα), και λειτουργεί όχι στατικά, αλλά όταν το διαφορικό δέχεται ισχύ από τον άξονα μετάδοσης μή επιτρέποντας κάποιον τροχό να χαζοσπινάρει λόγω ισχύος (στις επιταχύνσεις) ή λόγω ολισθηρότητας του δρόμου.
Για τους Αγγλομαθείς...
http://www.houseofthud.com/differentials.htm
Άποψή μου πως άν το καταργήσει βάζοντας AIR LOCK, θα κερδίσει μέν σε κάποιες ακραίες καταστάσεις κολλήματος αλλά θα χάσει την ικανότητά του σε δύσκολα οδοστρώματα (βροχή, χιόνια, λάσπες).