s_christos έγραψε:Τώρα που σε βρήκα:
1) Πόσο κοστίζει το service?
2) Τα μαμισια λάστιχα λένε τίποτα?
3) Μηπως ξέρεις αν αλλάξω αναρτήσεις χάνω την εγγύηση?
4) Από τριξίματα πως πάει?
5) Το A/C του είναι ικανοποιητικό?
6) Το RadioCD του που έχει και το κουμπάκι για το Multi Function Display μπορεί να τοποθετηθεί στη θέση κάτω (ή μήπως από πάνω είναι?) απο το τασάκι έτσι ώστε να βάλω στην πάνω θέση δικό μου RadioCD?
7) Είναι θορυβώδες με τα μαμίσια λάστιχα?
Αυτά για την ώρα. Ελπίζω να μην σε κούρασα.
1) Μόνο τα λάδια (συνθετικά 4λιτρα) και το φίλτρο. Η εργασία εξαρτάται από το συνεργείο.
2) Όχι πολλά, εγώ τα άλλαξα στις 20000 χλμ γιατί δέν πήγαιναν καλά σε χώμα - λάσπες. Το καλοκαίρι φοράω BRIDGESTON A/T 694 (REVO) και για χειμώνα τα ALPIN 4X4 MICHELIN. Σου συστήνω να αλλάξεις διάσταση σε 215/70 -16 από 215/65-16 για να ψηλώσει λίγο ( 1 εκ) και να έχεις μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογών σε τύπους ελαστικών.
3) Δέν υπάρχουν πράγματα να αλλάξεις εκτός από αμορτισέρ που τα βρίσκω (ακόμα) ικανοποιητικά.
4) Καθόλου παρά τα σκληρά χώματα και ένα ολικό πνίξιμο σε ποτάμι.
5) Μέτριο, αλλά καλύτερο από του παλιού μου αυτοκινήτου (Άλφα Ρομέο 75).
6) Πάνω από το τασάκι, ή παίρνει σύστημα με 10 νομίζω κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Εγώ δέν έβαλα πάντως.
7) Μέχρι τα 120 είναι μάλλον ήσυχο. Μετά έχει αρκετό θόρυβο λόγω αεροδυναμικής αλλά πάλι λίγο σε σχέση με άλλα τζιποειδή που έχω οδηγήσει.
Γενικά πάντως μή βιαστείς να του κάνεις αλλαγές. Ζήσε το αυτοκίνητο και θα το ερωτευθείς. Μόνος θα ανακαλύψεις πού δέν σε καλύπτει και μετά βλέπεις. Πάντως κάτι που πρέπει να κάνεις σίγουρα είναι να αλλάξεις την μπροστινή ποδιά του, άν σκοπεύεις να το βάλεις σε άγρια, γιατί αυτή που έχει είναι μόνο για χόρτα. Εγώ έβαλα και μεσαία (για κιβώτιο- κεντρικό διαφορικό).
Άντε και καλορίζικο γιατί σε βλέπω "Ζεστό".